T W E E - E N - T W I N T I G

6.9K 27 0
                                    

We weten allemaal wat Stef bedoelt maar we proberen elkaars reactie te peilen. Nog één keertje voordat we alles schoonmaken... klinkt wel erg verleidelijk. Van de gedachte dat ik Stef zijn lul nog één keertje in mijn vagina kan voelen, word ik opnieuw nat.
'Ik heb Jurre nog niet gehad,' zegt Lize met een grijns.
'Jullie willen opnieuw onderling neuken?'
'Één keertje maar. Daarbij komt dat jij helemaal niet bij onze vriendengroep hoort. Dan is het ook geen probleem dat je mij neemt.'
Ze grijpt zijn hand vast, drukt hem op de bank en begint voorzichtig over zijn boxer te wrijven.
'Ik zat eigenlijk ook niet over jou en mij in,' zegt Jurre kreunend.
'Dus jij mag mijn meisje wel neuken en ik die van jou niet?'
Jurre haalt zijn schouders op terwijl hij zijn aandacht compleet op Lize gefocust heeft. Heel even gaat er een steek van jaloezie door me heen maar zodra ik zie hoe Stef zichzelf aan het aftrekken is, verandert dat gevoel compleet.
'Ik wil geen tijd verliezen,' zegt hij grijnzend.
Hij grijpt me hardhandig bij mijn heupen en duwt me tegen de andere bank.
'Je zei dat je mijn dominantie wel aantrekkelijk vond,' gromt hij naast mijn oor.
Mijn adem stokt in mijn keel en ik kan alleen nog maar knikken.
'Dat was nog niks meisje. Ik heb nog één keer de kans om je te neuken en die kans ga ik grijpen ook.'
Ik heb altijd gedacht dat ik een sterke onafhankelijke vrouw was, ook in bed. Maar nu geniet ik met volle teugen van de dominantie van Stef. Ik ben heel benieuwd hoe Jurre is als hij dominant is maar als ik een vluchtige blik op hem en Lize werp, weet ik dat dominantie niet vooraan staat in zijn woordenboek.
Stef gaat ondertussen met zijn vinger door mijn lipjes.
'Ik hoef je niet eens op te warmen, dat heb je zelf al gedaan.'
Hij draait me om waardoor ik nu met de rug naar hem toesta. Ik grijp de rugleuning van de bank vast en wacht af. Met het topje van zijn lul duwt hij tegen de ingang van mijn vagina aan. Met een hand grijpt hij mijn heupen vast en met zijn andere mijn keel voordat hij hard naar binnen stoot. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet zo lekker vind om 'gechoked' te worden. Al die meiden op TikTok die er maar niet over op houden begrijp ik nu dan ook helemaal niet. Ik leg mijn hand op die van Stef en geef er een kneepje in. Al snel verplaatst hij zijn hand van mijn keel naar mijn haar waar hij zachtjes aantrekt.
'Beter?' vraagt hij.
Ik probeer te knikken wat natuurlijk niet gaat. Hij trekt opnieuw maar deze keer iets harder waardoor ik zachtjes kreun. Dit is veel beter dan dat 'choken'. 

Ondertussen hoor ik Lize zachtjes kreunen. Jurre zal haar ondertussen wel aan het neuken zijn. Helaas kan ik het niet zien omdat Stef mijn hoofd op zijn plaats houdt.
'Dit moet je straks ook bij Lotte doen,' kreunt Lize hard.
Ik probeer opnieuw mijn hoofd te draaien maar dat gaat natuurlijk niet.
'I am in control,' fluistert Stef in mijn oor.
Gelijk neemt de drang om te kijken af en voel ik dat ik nog natter wordt. Als ik nooit meer zulke seksfeestjes mag of kan beleven met mijn vrienden, dan wil ik in ieder geval af en toe met Stef kunnen neuken. Ook al weet ik dat dat niks wordt als ik iets met Jurre krijg. 
Stef verhoogt het tempo waardoor zijn lul nog sneller in en uit mij glijdt. Ik laat met een hand de bank los en was van plan om hiermee mijn clitoris te stimuleren maar Stef houdt me tegen. Zijn hand verplaatst zich van mijn haar naar mijn beide polsen.
'Ik zei toch dat ik de controle had.'
Ondanks dat hij mijn polsen op zijn plaats houdt en volledig in controle is en wil zijn, glijdt zijn hand toch van mijn heupen naar mijn clitoris. Hij smeert hem in met mijn kut sappen waarna hij snel rondjes begint te draaien. Ik open mijn mond en begin luid te kreunen.
'Ja,' zeg ik terwijl ik naar adem hap.
'Laat je helemaal gaan,' moedigt Stef me aan.
Ik zet mijn nagels in de rugleuning van de bank en zet me schrap voor een heftig orgasme. Zodra ik klaarkom spannen al mijn spieren zich aan en hoor ik Stef kreunen maar hij blijft doorgaan met het stimuleren.
Ik begin nu kleine gilletjes te slaken van opwinden. 'Alsjeblieft,' kreun ik luid.
Hij gaat nog even door totdat hij zelf ook klaarkomt. 
'Ik wist niet dat je zo strak werd als je klaarkwam.'
Stef ligt hijgend naast me op de bank en kijkt me aan met een zelfvoldane grijns. Ik heb in ieder geval geen dipje meer en denk dat Jurre en ik weinig slaap zullen krijgen deze nacht.





Truth or Dare (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu