Na tien minuten gaat Jurre weer rechtop zitten en kijkt hij me aan.
'We moeten zo maar weer eens naar beneden,' zucht hij.
'Ik wil niet,' jammer ik. Wat oprecht waar is, het liefst blijf ik hier de hele avond met Jurre.
'Zodra we weer beneden zijn wordt het vanzelf gezellig. Daarbij komt dat jullie toch niet meer uitgaan dus je de hele avond bij mij kunt doorbrengen. Ik heb nog genoeg standjes waarin ik je wil neuken.'
Dat vooruitzicht zorgt ervoor dat ik gelijk van het bed afspring en in de startblokken sta om naar beneden te rennen. Lachend komt Jurre achter me staan. Samen lopen we naar beneden.'Eindelijk,' roept Nick als we de woonkamer weer inlopen.
'Zo lang heeft het niet geduurd,' lacht Jurre.
Gretig kijkt Nick in mijn richting.
'Hebben we nog wat gemist?'
'Stef heeft Lize in meer dan zeven standjes genomen. Timo heeft Fien geneukt en ik heb Nick gepijpt maar eigenlijk wil ik Jurre weleens proberen.'
Er gaat een steek van jaloezie door me heen. Geschrokken kijk ik naar Jurre.
'Komt goed, aan het einde van de avond ben ik compleet van jou. Ik zou niet kunnen vallen voor je vriendinnen.'
Met die woorden loopt hij beheerst naar Megan. Hij drukt haar voorover waardoor ze met haar handen op de bank steunt. Jurre laat behendig zijn lul in haar glijden en begint hard te stoten. Nick is ondertussen naast mij komen staan.
'Weet je wat ik nog nooit heb geprobeerd?' roept Stef door het vertrek. Zo te horen heeft hij in de tijd dat wij boven waren veel alcohol naar binnen gewerkt.
'Nou?' vraagt Lize.
'Ik heb nog nooit een jongen geneukt.'
Iedereen kijkt verbaasd op maar Timo lijkt het idee wel lekker te vinden. Hij loopt naar Stef en kijkt hem diep in zijn ogen.
'Ik ook niet.'
De twee lopen naar de leren bank terwijl Lize naar Fien loopt.
'Ik zal je eens echt klaar laten komen,' gniffelt ze.
Fien zet grote ogen op maar Lize drukt haar een beker alcohol in haar handen die ze gulzig leegdrinkt. Lize buigt voorover en begint Fien te beffen.
Timo leunt ondertussen tegen de bank aan op dezelfde manier als Megan die hard loopt te kreunen. Stef gaat achter hem staan en drukt zacht tegen de anus van Timo aan. Ik zie de bedenking in de ogen van Timo maar dan stoot Stef hard naar binnen.
'Shit!' schreeuwt Timo hard terwijl Stef hem begint te neuken.
Nick neemt mij mee naar een leeg plekje in de woonkamer.
'Ik wil dat je op handen en voeten gaat zitten.'
'Je gaat me toch niet-'
'Nee, ik ga je niet anaal neuken.'
Opgelucht haal ik adem terwijl ik op handen en voeten ga zitten. Ik ben nog steeds drijfnat van de beurt van Jurre wat Nick ook opvalt. Hij zet zijn lul tegen mijn vagina aan en drukt hard en snel naar binnen. Deze keer voel ik helemaal geen pijn meer waar ik echt heel blij mee ben.
'Dit is veel beter,' schreeuwt Fien.
Timo en Megan kreunen luid maar ik irriteer me alleen aan Megan, ze neukt met mijn halfbroer!
'Zal ik je ook luid laten schreeuwen?' vraagt Nick geamuseerd.
'Harder,' zeg ik beslist.
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...