Jurre pakt mijn hand vast en leidt me naar zijn slaapkamer.
'Geen zorgen, niemand komt vanavond thuis,' zegt hij met een knipoog.
Ik laat me door hem meenemen naar zijn kamer waar ik op het bed ga zitten. Mijn ogen voelen zwaar aan. De hele avond heeft alle energie uit me weggezogen, door de adrenaline merkte ik dat eerst niet maar nu komt het als een klap binnen.
'Je zult wel moe zijn of niet?'
Verbaasd kijk ik Jurre aan. 'Ik heb niet veel meer werk verricht dan jij hoor,' zeg ik met een knipoog.
Ik laat me op mijn rug vallen en schop mijn voeten omhoog. Jurre begrijpt de hint gelijk en begint mijn sokken en mijn broek uit te doen.
'Dankje,' mompel ik zachtjes.
Hij geeft een zachte zoen op mijn bovenbeen voordat hij me aankijkt. 'Ik zou alles voor je doen.'
Ik kom weer overeind en houd zijn gezicht met twee handen vast voordat ik hem een vlugge kus op zijn lippen geef.
'Vind je het erg als we niet nog een keer seks hebben?' Op de een of andere manier voel ik me erg schuldig door deze vraag ook al weet ik niet waarom. We hebben deze avond al twee keer seks gehad met elkaar en heel wat keren met een ander. Maar toch heb ik het idee dat ik het hem nog één keer moet geven.
'Natuurlijk niet, ik had er niet eens op gerekend.' Hij geeft me een klein duwtje waardoor ik begin te giechelen. De spanning vloeit gelijk uit mijn schouders.Ik trek mijn shirt en bh uit terwijl Jurre zich ook uit begint te kleden. Hij gooit een van zijn shirts naar me toe zodat ik daar in kan slapen.
'Bedankt.'
Ik weet niet waarom ik hem zo vaak bedank maar zonder de anderen voelt het heel raar om romantisch met Jurre om te gaan. Het voelt op dit moment nog heel onnatuurlijk. We hebben dit immers nog nooit gedaan.
'Gaat het wel?' vraagt hij bezorgd.
Ik knik. 'Alleen een beetje zenuwachtig.'
'Ik begrijp het. Het is allemaal nog erg nieuw.'
Wederom knik ik voordat ik onder de deken ga liggen. Geduldig kijk ik toe hoe Jurre de strakke jeans over zijn heupen naar beneden trekt en deze op de grond laat vallen. Dan draait hij zich om en komt bij mij in bed liggen. Hij trekt me in zijn gespierde armen en zo blijven we een tijdje liggen.
'Het komt allemaal goed,' zegt Jurre voordat hij me een kus op mijn voorhoofd geeft, 'We moeten het alleen wat tijd geven.'
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...