Ik trek het shirt van Jurre uit. Opnieuw bewonder ik zijn sixpack, hij ziet er echt lekker uit. Hij maakt mijn bh los voordat zijn lippen die van mij weer raken. Hij trekt me dichter naar zich toe en schuurt met zijn borst langs mijn borsten. Ik kreun tegen zijn lippen aan.
'Dat vond je lekker of niet?' vraagt hij grijnzend.
Gretig knik ik met mijn hoofd. Met zijn vingertoppen streelt hij lichtjes over mijn borsten maar hij raakt mijn tepels niet aan. Pruilend kijk ik naar hem.
'I want you to beg for it,' fluistert hij zwoel in mijn oor.
Ik kijk naar Stef en Lize. Zo te zien kijken zij ook net de woonkamer rond om te kijken of iemand op hen let. Ik knipoog naar Lize die gelijk ontspant en de lul van Stef in haar laat glijden.
Nick is Fien ondertussen aan het vingeren en zo te zien geniet ze er met volle teugen van, de alcohol doet eindelijk zijn werk want ze geeft hem aanwijzingen die hij opvolgt terwijl hij aan haar tepel zuigt.
Ook Timo en Megan zijn nog steeds aan het neuken maar nu in een verschillende positie.
'Ik wilde dit al zo lang doen,' gromt Timo.
'En ik maar denken dat je echt iets met Tamara wilde,' lacht Megan.Ik kijk naar Jurre, als al mijn vrienden het durven dan durf ik het ook wel. Ik grijp de rand van zijn broek vast, maak deze los en bevrijd zijn lul die gelijk een beetje stijf wordt door mijn aanraking. Verschrikt kijkt hij me aan.
'Ik wil je zo graag,' fluister ik geil. Ik wil hem laten voelen hoe nat ik ben. Ik pak zijn hand vast en laat deze mijn broek in glijden.
'Lotte,' zegt hij onder zijn adem.
Verlekkerd kijk ik hem aan. Ik lik over zijn eikel naar beneden over zijn lul naar zijn ballen. Jurre opent zijn mond en sluit zijn ogen, ik zal het vast wel goed doen. Ik zuig aan het topje voordat ik zijn lul in mijn mond neem. Ik sabbel, lik en bijt er zachtjes in terwijl ik met zijn ballen speel.
'Fuck, zo ja,' sist Jurre.
Ik ga door met wat ik aan het doen ben. Zijn handen glijden over mijn borsten. Met zijn duim draait hij rondjes om mijn tepel wat voor een heerlijk gevoel zorgt. Ik voel hoe ik nog natter wordt en ik wil eigenlijk mijn broek uittrekken.
Ik begin hem sneller te pijpen en hoor hoe hij hardop begint te hijgen. Ik kijk hem aan, hij haalt al het haar uit mijn gezicht weg en trekt en lichtjes aan.
'Als ik eerder had geweten dat je zo goed kon pijpen-' Hij maakt zijn zin niet meer af, ik kijk naar hem om te zien wat er aan de hand is maar dan voel ik drie stralen naar binnen schieten.
'Shit,' kreunt Jurre nadat hij gekomen is.
Ik zuig nog een keer hard aan zijn lul voordat ik alles door slik.Als ik weet op ooglengte zit kijk ik hem uitdagend aan.
'Wat zou je doen als je eerder geweten had dat ik zo kon pijpen?'
Ik zie dat hij nog steeds aan het bijkomen is maar er verschijnt al een kleine grijns op zijn gezicht.
'Dan had ik veel eerder een move gemaakt!'
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...