E E N - E N - T W I N T I G

6.7K 23 0
                                    

We kijken elkaar zwijgend aan terwijl we allemaal onze beker opnieuw vullen. Ik kijk naar Jurre die zijn boxer weer aangetrokken heeft. Misschien moet ik mijn lingerie ook maar eens gaan zoeken, het wordt nu toch wel koud en gênant.
Gelukkig liggen mijn kleren niet verspreid door de woonkamer zoals bij de meesten, dus heb ik al snel mijn bh en slipje gevonden. ik trek ze aan en ga daarna met mijn beker naast Jurre zitten.
'We mogen vanavond nog wel aan de schoonmaak,' grapt Jurre.
Lize - die mijn voorbeeld gevolgd heeft - gaat voor ons op de grond zitten. 'Wij kunnen toch wel even helpen, wij hebben de rotzooi ook gemaakt.'
'Dat zou fijn zijn,' zegt Jurre voordat ik haar hulp kan afslaan. Waarom zouden zij wel moeten helpen als de rest er gewoon vandoor is gegaan?
Stef, die ook maar zijn boxer heeft aangetrokken, gaat naast Lize zitten en trekt haar tegen zich aan.
'Heb je nog wat aan mijn demonstratie gehad?' vraagt hij lachend aan Nick.
'Het was een heerlijke show maar ik heb er niks mee gedaan.' Hij schenkt me een knipoog waarna hij weer naar Stef kijkt.
'Het was zeker een heerlijke show,' zeg ik waarna ik met een ondeugende blik een slok van mijn drankje neem. Wat me een duw van Jurre oplevert en een giechel van Lize.
'Heb je wel goed opgelet,' vraag ik aan Jurre die knikt omdat hij net een slok neemt. Ik merk dat de alcohol zijn ding weer gaat doen. 
'Mooi, want je gaat het nodig hebben.'
'Je hoort de dame. Jullie gaan vanavond niet vroeg slapen,' lacht Stef.
'Vond je het lekker?' vraagt Lize.
'Absoluut, vooral het dominante vond ik erg aantrekkelijk.' Snel kijk ik naar Nick. 'Sorry, niks persoonlijks.'
'Maakt niet uit. Ik heb gehoord hoe hard je kreunde toen wij bezig waren. Dat zegt genoeg.'
'Dus wat wordt het, Nick of Stef.'
Ik verslik me in mijn drankje terwijl ik verbaasd naar Jurre kijk. 'Je bedoelt wie ik nu zou willen neuken?'
'Nee, hoe je wilt dat ik je vanavond neuk. Ik denk dat het nu wel even klaar is met dat hele vrienden-die-elkaar-neuken gedoe,' zegt Jurre lachend. Gelukkig is hij al veel relaxter dan eerst.
'Is beide ook een optie?' vraag ik ondeugend.
'Wat jij wilt meisje.' Hij geeft me een vluchtige kus op mijn mond.

Ik kijk naar Lize die giechelend tegen Stef aanhangt. Zo te zien is ze echt moe. Ook zij zullen zometeen wel vertrekken ook al vraag ik me wel af of ze samen of alleen gaan. Zelf denk ik dat ze samen gaan en bij Stef thuis met elkaar in bed belanden. Stef heeft de chillste ouders. Meestal zitten we daarom ook bij hem thuis maar deze week organiseerde zijn vader de wekelijkse pokeravond waardoor het niet kon.
Nick neemt de laatste slok uit zijn beker, zet deze vervolgens op de salontafel en zoekt daarna zijn kleren bij elkaar. 'Ik ga zo ook maar eens op huis aan.'
Stef fluistert iets in het oor van Lize waar ze om moet giechelen. Zelf kijk ik naar Jurre die elke beweging van Nick nauwlettend in de gaten houdt.
'Jaloers ding,' fluister ik in zijn oor.
'Ik neem graag het zekere voor het onzekere. Jij en ik weten beide wat die jongen voor je voelt.'

Ik sta op van de bank en loop naar de keuken. We moeten zo echt beginnen met schoonmaken want straks heb ik totaal geen zin meer. Ik pak een emmer en vul deze met warm water en allesreiniger en gooi er ook gelijk een doekje in. Verder pak ik de stofzuiger en de dweil, die gaan we zeker nodig hebben en een vuilniszak kan ook geen kwaad. Alle gebruikte condooms moeten maar niet in de keukenafvalbak belanden.
Bepakt en bezakt loop ik de woonkamer weer in en zie ik dat Nick al naar huis is vertrokken.
'Je hebt hem net gemist,' zegt Lize die ziet dat ik om mij heen keek.
Ik zet de spullen met een zucht neer. 'Ik denk ik pak de schoonmaakspullen maar alvast, nu vind ik het nog niet zo erg maar straks heb ik natuurlijk totaal geen zin meer.'
'Ik snap je meid. Dat zou ik ook gedaan hebben.'
Jurre loopt de woonkamer weer in en Lize staat op om de vuilniszak te pakken.
'Weten jullie het zeker?'
Verbaasd kijk ik naar Stef. 'Absoluut. Zoals ik al zei heb ik straks geen zin meer.'
'Dat snap ik maar zodra alles schoon is kun je het niet nog een keer vies maken,' zegt hij met een grijns.





Truth or Dare (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu