V I J F

11.2K 34 2
                                    

Tamara is weer naast Timo gaan zitten waardoor we weer verder kunnen met het spel.
'Nick, my man. Truth or dare?'
'Laat mij maar eens beginnen met truth.'
'Klopt het dat jij Lotte wel ziet zitten?'
Met veel belangstelling kijk ik naar Nick. Ergens verwacht ik dat hij ja gaat zeggen maar ik hoop van niet. Zeker niet nadat Lize iedereen vertelt heeft dat ik een crush heb op Jurre.
'Een beetje, niet zoals Megan Timo wel ziet zitten maar ik zou je zeker doen.' Hij likt kort maar verleidelijk over zijn onderlip heen. Ik krijg het er spontaan warm van. 
'Fien, truth or dare?'
'Truth.'
Ze heeft haar beker al in de aanslag om een aantal slokken te nemen. De rest is al toe aan de tweede beker met alcohol. Niet dat ze drinken omdat ze iets niet willen maar omdat ze het lekker vinden.
'Heb jij ook een oogje op iemand.'
Opgelucht haalt Fien adem. 'Ja,' zegt ze.
Iedereen is nu natuurlijk benieuwd wie het is maar dat was de vraag niet. Tevreden nipt Fien wat van het drankje.
'Megan, truth or dare?'
'Dare.'
'Laat ons zien wat je graag met Timo wilt doen.'
De vraag is heel onschuldig bedoelt alleen zijn de gedachten van Megan niet zo onschuldig. Ze loopt naar Timo toe, legt haar hand op zijn lul en knijpt er zachtjes. Zijn kreun wordt gesmoord door haar lippen die iets van elkaar wijken zodat hun tongen er langs kunnen. 
Tamara wordt groen van jaloezie terwijl ze naar Timo en Megan kijkt. Nick geeft haar een stoot maar haar stemming verandert niet.
Megan streelt met haar hand op en neer terwijl hun tongen nog steeds met elkaar verwikkeld zijn. Ik hoor geluiden op de trap maar blijkbaar hoort de rest het niet, pas als de deur openvliegt stopt Megan snel met haar verleidende spel. 

'Hai,' roep ik naar Jurre.
'Let maar niet op mij, ik ga even een zak chips halen.'
Nu pas kijk ik zijn kant op en zie ik dat hij geen shirt aan heeft. Doet hij dit met opzet? Als ik de rest van de groep moet geloven doet hij het met opzet maar ik weet het nog niet zo. Hij loopt wel vaker zonder shirt rond.
'Wil je ook meedoen?' schreeuwt Lize in de richting van de keuken. Boos kijk ik haar kant op.
'Misschien na dit potje.' Hij gebaart naar boven terwijl hij de deur naar de hal opent.

'Wat jammer,' giechelt Megan zodra Jurre weer boven is.
'Jammer dat Jurre niet meedoet of jammer dat je Timo niet meer aan zijn lul kunt zitten?' vraagt Tamara vol afschuw.
'Niet zo zeuren meid. Jij hebt zijn lul net in je mond gehad dus je staat nog boven mij, voor nu.'
De opmerking van Megan verbaasd iedereen maar niemand zegt er wat van. Ik schenk mijn beker weer vol en wacht stilletjes af tot we weer beginnen.

Truth or Dare (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu