'Wat hoor ik? Kan Lotte goed pijpen?' vraagt Stef verlangend terwijl hij nog steeds in en uit Lize stoot.
Ik zie hoe jaloers Jurre hiervan wordt maar hij zegt er niks van.
'Dan moet je Fien eens vragen om je te pijpen. Ze ziet er onschuldig uit maar man wat kan zij pijpen,' roept Nick die Fien nu aan het beffen is. Ze kijkt heel gespannen nu iedereen op haar let. Timo's oren zijn gelijk gespitst, hij loopt naar Fien toe en steekt zijn lul in haar mond. In eerste instantie schrikken we allemaal, Fien nog het meest maar dan neemt de alcohol het weer over en begint Fien gulzig te pijpen.
'Fuck,' scheld Timo terwijl hij zijn handen achter zijn hoofd heeft geslagen.
Megan kijkt naar het hele tafereel maar ziet er helemaal niet jaloers meer uit.
'Gaat het wel Meg?' vraagt Lize.
'Hij is nu van mij dus mag iedereen wel aan hem zitten, aan het einde van de dag kruipt hij bij mij in bed. Daarbij komt dat ik wel heel nieuwsgierig ben naar jouw jongen.' Ze likt over haar onderlip terwijl ze naar Stef kijkt.
Stef kijkt eerst naar Lize voordat hij zich tot Megan wendt.
'Neem je tijd, ik vermaak me wel met Lotte en Jurre.'
Jurre's ogen worden super groot door de woorden van Lize.
'Geen zorgen man. Ik ga jullie eerste keer helemaal niet afpakken.'
Ze pakt mijn hand vast en leidt me naar de bank waar ze op gaat zitten. Ietwat ongemakkelijk ga ik naast haar zitten, ik ben nu zo blij dat we een leren bank hebben en geen stoffen. Ze vertelt me hoe ik moet gaan zitten en roept daarna Jurre die blijkbaar al in de gaten heeft wat er gaat gebeuren. Hij knielt voor de bank neer en laat zijn tong over mijn schaamlippen gaan. Ik kreun lichtjes als ik zijn aanraking voel.
Lize draait mijn hoofd om waardoor ik haar nu aankijk.
'Als je het niet wilt dan moet je het zeggen.'
Maar ik wil het juist wel, ik wil juist deze ervaring meemaken. Ik knik met mijn hoofd en buig iets naar haar toe. Ze pakt mijn hoofd vast en begint me te zoenen. Ze zoent me zoals ik nog nooit gevoelt heb; met passie, aandacht en gevoel. Alsof ze alle juiste plekken weet te vinden. Ondertussen voel ik Jurre zijn tong over mijn clitoris gaan, ik hap naar adem en gooi mijn hoofd achterover.
'Dit heb je nog nooit meegemaakt of wel?' vraagt Lize giechelend.
Ik schud mijn hoofd terwijl ik naar Jurre kijk. Als ik in zijn ogen kijk kan ik zien hoe vreselijk geil hij is.'Ja!' schreeuwt Fien die op de vloer ligt. Haar benen trillen ervan maar Nick stopt nog niet. 'Fuck!' schreeuwt ze opnieuw. Ik kijk naar beneden en zie dat ze Timo van zich af heeft gedrukt en dat Megan aan de tepels van Fien zuigt terwijl Stef haar van achteren neemt
Hijgend ligt ze op de vloer te genieten van haar orgasme. Ook Jurre is gestopt om naar iedereen te kijken.
Stef haalt zijn lul uit Megan, schuift de bijzettafel helemaal aan de kant waardoor ze meer ruimte hebben en neukt Megan nu in een andere positie. Timo's lul is weer helemaal hard en klaar voor gebruik. Hij kijkt Lize aan die zijn blik beantwoord. Ik sta er versteld van hoe ver mijn vrienden met elkaar durven te gaan, dit had ik nooit gedacht.
'Wat wil je?' Hoor ik Nick tegen Fien fluisteren. Ik vind ze zo lief samen.
'Ik dacht dat jij een oogje had op Lotte,' zegt Fien hard genoeg voor ons om te verstaan.
Alle drie kijken we van Fien naar Nick.
'Ja... dat klopt maar-' stottert Nick.
'Zodra ik haar genomen heb is ze voor één keer van jou,' zegt Jurre. Ik kijk glimlachend naar hem. Ik weet hoe moeilijk hij het vindt om dit te zeggen dus doet het me nog meer. Ook Nick kijkt glimlachend naar Jurre en daarna weer naar Fien.
'Ik zal voorzichtig zijn,' zegt Nick.
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...