En die laatste woorden van Timo zorgen ervoor dat er een bom ontploft.
'Ik betaal je ook om niks te zeggen,' krijst ze.
'Pech dan! Ben er wel klaar mee.'
Iedereen houdt gespannen zijn adem in. Tamara staat boos op en loopt in de richting van de deur.
'Het is allemaal jouw schuld,' schreeuwt ze naar Megan.
Ze opent de deur richting de hal en even later horen we de voordeur dichtslaan. Ik adem hoorbaar uit en voel de hand van Jurre over mijn rug wrijven.
'Het komt wel goed,' fluistert hij.
Ik kijk weer naar Timo die Megan zoent terwijl hij haar aan het vingeren is.
'Niet zeiken, ik wacht hier al bijna twee maanden op!'
We laten hen allemaal met rust, inclusief Fien die grote slokken uit haar beker neemt om wat losser te worden.
Ik hoor Lize giechelen en kijk gelijk in de richting waar zij naar kijkt. Ik zie hoe Nick zijn lul uit zijn broek heeft gehaald en zit te rukken terwijl hij naar Megan en Timo kijkt.
Fien kijkt met grote ogen naar Nick die haar wenkt. Onzeker komt ze bij hem zitten. Hij pakt haar hand vast en legt hem om zijn lul.
'Rustig heen en weer bewegen.'
Ook Lize en Stef zijn van start gegaan. Lize heeft de al harde lul van Stef bevrijd en is hem aan het pijpen. Ik kijk door de woonkamer, het is net alsof ik in een orgie beland ben.
'Eigenlijk kunnen wij nu niet achter blijven.'
Verschrikt kijk ik naar Jurre. Meent hij dit?
'Weet je het zeker, we zijn familie.'
'Officieel zijn we geen familie. Als jouw moeder nooit wat met mijn vader had gekregen en ik was je tegengekomen op straat had ik je ook aangesproken. Misschien hadden we het dan ook wel gedaan.'
'Hoe lang wil je dit al?' vraag ik terwijl ik met mijn vingers over zijn buik streel in de richting van zijn lul.
'Sinds ik je uit de badkamer zag lopen zonder kleren aan.' Hij buigt dichter naar mij toe waardoor ik zijn adem in mijn nek kan voelen. 'Maar al weken daarvoor wilde ik je graag zoenen, wilde ik tegen je aan kruipen en wilde ik dat je van mij zou zijn.'
'Ik ook,' fluister ik
Om me heen hoor ik iedereen kreunen, ik wil dat zometeen ook maar ik weet ook dat ik het niet wil overhaasten met Jurre. Ik wil de tijd nemen, zeker voor onze eerste keer.
Hij legt zijn hand op mijn wang en trekt me teder naar zich toe. Zijn lippen raken voor de tweede keer deze avond die van mij. Ik ga op zijn schoot zitten zodat ik zijn warmte over mijn hele lichaam kan voelen. Zijn tong dringt door in mijn mond en ik proef een vleugje Bacardi. Zijn handen gaan over mijn rug en mijn handen gaan door zijn haar.
'Dit hadden we veel eerder moeten doen,' fluister ik.
'Absoluut, helaas hadden we beide de ballen er niet voor.'
'Dan moeten we nu de verloren tijd maar inhalen.'
Dit hoef ik hem geen twee keer te vertellen, gelijk trekt hij mijn topje uit waaronder ik alleen een bh draag. Ik hoor hoe Megan heftig klaarkomt en hoe Timo haar op en handen en voeten neerzet voordat hij zijn lul in haar ramt.
Fien is ondertussen Nick aan het pijpen die met zijn hoofd tegen de bank aanleunt. Zo te zien geniet hij er echt van.
Stef is behendig Lize aan het beffen terwijl hij met haar tepels speelt. Ik word zo geil als ik naar iedereen kijk, ik wil Jurre ook in me voelen.
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
Chick-LitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...