Samen met Jurre loop ik de trap af, zodra ik de deur naar de woonkamer open is iedereen gelijk stil. Ik loop naar de tafel, schenk twee drankjes in en ga vervolgens weer op de grond zitten. Er hangt een hele gespannen sfeer die ik niet helemaal kan pijlen.
'Wat is er?' vraag ik geërgerd.
'Nick vertelde Timo dat hij zijn favoriete standje moest voordoen met Fien. Zij protesteerde en wilde drinken maar het was niet haar dare dus ze moest wel. Vervolgens vertelde Timo aan Stef dat hij moest vertellen wat hij graag met Lize wilde doen, wederom was Fien helemaal in de hens en vervolgens vertelde Stef aan Fien dat ze opnieuw haar grootste fantasie moest vertellen.' Megan eindigt haar verhaal met een diepe zucht.
Jurre komt naast me zitten en kijkt de groep rond.
'Wat is er eigenlijk aan de hand waardoor je het er niet over wilt hebben en waardoor zelfs andere mensen het er niet over mogen hebben?'
'Als je zometeen gaat zeggen dat je verkracht bent dan-' begint Tamara gefrustreerd maar Timo snoert haar de mond.
'Ik vind het gewoon heel gênant, jullie hebben het allemaal al gedaan en gaan me vast uitlachen omdat ik helemaal niks weet en kan,' stamelt Fien.
'Lotte is ook nog gewoon maagd,' roept Lize.
Gelijk gaan alle ogen naar mij. 'Bedankt Lize maar het is inderdaad waar. Tuurlijk heb ik weleens met een jongen gezoend maar verder nog niet.'
Ik voel hoe Jurre met zijn duim over mijn hand streelt wat me een fijn gevoel geeft.
'Ik heb nog niet eens gezoend.'
Lize geeft Stef een klap, Tamara geeft Timo een klap en Nick komt uit zichzelf overeind. Allemaal beginnen we te lachen om dit hele tafereel.
'Wie?' vraagt Stef uitdagend.
'Laat dat arme meisje nou niet kiezen,' roept Megan verdedigend.
'Degene met de meeste ervaring,' zegt Tamara.
Natuurlijk gaat Stef staan, hij heeft al zoveel meiden gehad. Even zie ik Lize jaloers kijken maar we weten allebei dat Stef helemaal niks in Fien ziet. Hij gaat voor Fien staan en steekt een hand naar haar uit. Twijfelend pakt ze deze aan en gaat ze staan.
'Het is heel simpel. Je slaat je armen om mijn nek, ik sla mijn armen om jouw lichaam en dan raken onze lippen elkaar. Gewoon niet nadenken en laat mij maar leiden.'
Fien doet wat Stef net gezegd heeft, ze slaat haar armen om zijn nek en tuit haar lippen. Stef kantelt zijn hoofd een beetje en drukt vervolgens zijn lippen op die van Fien. Stef laat zijn armen over haar rug glijden en knijpt voorzichtig in haar kont. Ze wil protesteren maar hij houdt haar stevig vast en dringt met zijn tong haar mond binnen. Ze ontspant aanzienlijk en laat zich meevoeren door Stef.Ik zie dat Tamara en Timo elkaar ook al zoenen en dat Megan verlangend naar hen kijkt. Lize wil het liefst Stef neuken die bezig is en Nick kijkt van zijn beker naar mij. Uit mijn ooghoeken zie ik Jurre naar mij kijken. In zijn ogen is een mix van angst en verlangen te zien.
'Wat wil je?' fluister ik in zijn oor.
'Jou,' fluistert hij terug.
'Wat houdt je tegen?'
'De rest.'
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...