'Is jouw broek ook wat strakker geworden?' vraagt Lize aan Stef die nu al vier keer anders is gaan zitten.
Zijn ogen staan geil terwijl hij knikt.
'Misschien moet ik daar straks maar wat aan doen.'
'We zouden toch geen seksuele handelingen uitvoeren!' roept Fien.
'Daarom zei ik ook straks.' Ik zie de grijns op haar gezicht. De alcohol heeft haar nog veel losser gemaakt.
'Nick, truth or dare?'
'Doe nu maar een dare.'
'Als je Lotte wel zou doen dan wil je haar vast ook wel zoenen.'
Zelfverzekerd komt hij op me aflopen en gaat hij naast me zitten. Nerveus kijk ik hem aan, gaan we dit echt doen?
'Wil je dat ik de leiding neem of neem je die liever zelf?' fluistert hij in mijn oor. Opgelaten kijk ik hem aan.
'Ik wil dat jij de leiding neemt,' stamel ik. Als ik Jurre niet kan krijgen dan heb ik liever dit moment met Nick.
Zodra ik de woorden uitgesproken hebt tilt hij mij op zijn schoot. Ik sla mijn benen om zijn middel en voel hoe zijn hand over mijn rug glijdt. Zijn andere hand legt hij op mijn wang terwijl hij me zachtjes een kus op mijn lippen geeft. Mijn hart klopt nu zo snel dat ik het idee heb dat het gaat ontploffen.
Hij kijkt me even aan om te peilen of ik het wel lekker vindt. Ik grijp naar mijn beker die achter me op de tafel staat, sla de gehele inhoud achterover en focus me daarna compleet op Nick. Ik voel hoe hij mij dichter naar zich toetrekt terwijl hij zachtjes over mijn onderlip likt. Ik wil meer! Ik wil hem!
Ik trek hem dichter naar mij toe zodat ik zijn lippen tegen die van mij voel, deze keer iets ruwer. Hij opent zijn mond en ik voel hoe zijn tong bezit van mijn mond neemt. Ik vind het heerlijk hoe hij me zo stevig vasthoud.Ik voel hoe iemand een klap tegen mijn hoofd geeft. Boos kijk ik achterom en zie ik Jurre in de woonkamer staan. Van schrik durf ik me niet meer te bewegen.
'Kun je me even helpen?'
Ik sta op, vul mijn beker tot de helft met alcohol en loop in de richting van Jurre.
'Gaan jullie maar verder hoor.'
Ik loop met hem mee omhoog terwijl ik een aantal slokken van mijn drinken neem. Als ik boven sta pakt hij mijn hand vast en neemt hij me mee naar zijn slaapkamer. Ik sla de rest van het drinken achterover en ben heel erg blij dat de alcohol zijn werk goed doet.
Jurre sluit de deur en pint mij er tegenaan. Zijn hand glijdt over mijn billen waar hij zachtjes in knijpt. Hij vervolgt zijn weg door over mijn bovenbeen te strelen wat voor een aangename rilling door mijn lichaam zorgt. Hij laat zijn hand rusten op mijn wang en streelt met zijn duim zachtjes heen en weer.
Zijn gezicht komt steeds dichterbij tot ik zijn lippen tegen die van mij voel. Hij grijpt mijn heupen vast en tilt me in de lucht. Ik sla mijn benen rond zijn middel terwijl hij me stevig vasthoudt. Met een hand masseert hij lichtjes mijn borsten waardoor ik tegen zijn lippen kreun.
'Ik doe mee met jullie spelletje beneden maar dan wil ik niet dat iemand jou aanraakt, begrepen?' vraagt hij op een serieuze toon.
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...