*Lilla szemszöge*
Hatalmas nap volt a tegnapi próba!
Ugye, az ajtónál van egy függöny, ami már-már zavart engem, de már a zenés duót is, hiszen beleakadt a gitár. De mindnnek van egy kreatív módja: felkötjük!Ma csak a lányokkal próbálunk, hiszen a srácoknak sok a dolguk. Valaki a koncertet szervezi, van akinek a család az első. És van olyan is, aki dolgozik is közben. Mármint nem csak itt szórakozik ezzel a nyamvadt koncerttel.
Flóra átjött, hogy Emmáék garázsában próbáljunk. Ám, Klarissza néni nem engedte meg, hogy ott gyakoroljunk. Szóval ezt fujhattuk!
- Lányok, szerintem menjetek az erdőbe.
- Anya, van itt erdő?- kérdezte Emma a fejét vakarva.
- Igen.
- Akkor induljunk oda.
- Messze van!- intette le a dolgot Klarissza néni.- Ha Sandy megengedi, akkor menjetek a lovakkal.
- Lovak?
- Igen. Mi vagyunk Applepie és Snowflake 'gazdija'
- Csúcs.
- Szeintem te lovagolhatsz Spike-on.
- Spike?
- Igen. Azért hívják 'tüskésnek', mert régen mindig úgy állt a sörénye.
- Vagy úgy. Azt hittem, hogy szúrós tekintettel vizslatja az embert.
- Néha megesik vele, mint a világon bárkivel!- mondtam.
- Lilla, az űrlények nem!- mondta Flóri, és a hasunk fájt a nevetéstől.Megkérdeztük Sandy-t, aki nagy immel-ámmal, de beleegyezett. De majd le kell csutakolni őket, és az állatokkal is foglalkozni kell.
Belementünk.Elindultunk az Állatotthonba, és nyerget tettünk a lovakra.
Nem sokára már az erdőben lovagolhatunk. Csak vigyázzni kell, mert akármi lehet ott. Persze, nincs ott medve vagy farkas. Róka sem, mert ha lenne is, éjjel bújna elő az állat.Igaz, az erdő felé inunkba szállt a bátorság, ezért a rétre mentünk. Különösen figyeltem Sandy fél órát jelző hívására, aminél hátra arc van, akárhova jutottunk.
- Ki akar vágtázni?- kérdezte Flóri.
- Én alig bírok a lovon maradni, ha vágtázik!- mondta Emma.
- Akkor csak galoppozzunk!
- Jó!- helyeseltem, majd elindultunk a napos rétre.
- Lányok, elfelejtettem lovagolni.- nevette el magát Emma.
- Tudod, hogy kell fordulni?
- A lábad azt az oldalát kell a ló testéhez tenni, és a kantárt arra rántani?
- Aham. Ugrás?
- Nem tudom.
- Azt mi sem.- feleltem, majd Emmához mentem.A Nap sem úgy ragyog- khm... Valami baj van az éggel- Follow The Flow.. khm...- Mint a nyáron. De nem baj.- folytattam a gondolatomat, majd a lányok után mentem.
Egészen a patakig mentünk, a lovak ittak egy keveset, majd vissza akartak menni. És pont akkor szólt a jelző.
Visszavittük a lovakat, majd szénát cseréltünk, takarót tettünk rájuk, mert egy kicsit hideg lesz az éjjel. Adtunk nekik takarmányt és vizet, majd a többi állatnak is.
És elmentünk. Sandy megdicsért minket.Szétválltunk, és mindenki a saját utján ment haza.
BẠN ĐANG ĐỌC
Kövessd Az Áramlást- Folytatás
FanfictionA 'Kövessd Az Áramlást' című könyvem folytatása pár csavarral:)) Emma élete továbbra is tekereg. Sőt. Annyira, hogy a kakaós csiga már csak egy vonalzó!!! Ha nem olvastad el az "1. Évadot" nem baj, szerintem így is érthető. De ha minden részletet tu...