1. rész

44 2 8
                                    

*Emma szemszöge*

2 hónap telt el az Augusztusi koncert óta. Az volt életem egyik -talán- legszebb koncertje és nyara, amit megélhettem belőle: felkelltem, jobban lettem, Follow The Flow-koncerten énekelhettem Gergővel. Ahjj, elolvadok!

A mai naptól fogva kezdődik az őszi szünet. Lilla és Flóra átjött hozzám, hogy megnézzünk egy filmet. Nem mást, mint a Forrest Gump végét. Aztán Agymenők utolsó epizódját vesszük fel a listára.
- Ez mi volt?- kérdezte Lilla.
- Micsoda?
- Egy csengő csilingelt.
- Mit csináljon? Hápogjon?- kérdezte nevetve Flóra.
- Asszem valaki írt valamit! Megnézem!
- Vajon kicsoda?
- Nem tudom.

Megnéztük az üzeneteket. Azt hittem, hogy Sandy keress a munkával, de aztán rájöttem, hogy Szombat van.
Nem más írt, mint a Csapat... izé... Follow The Flow:
- Sziasztok, hamarosan lesz egy koncertünk Budapesten. Szeretnétek rajta részt venni (V.Geri)
- Szerintetek?- néztem körbe a szobámba. Lilla vállat megvonva bólíntott, hogy ő menne.
- Én is mennék!- jelentette ki Flóra.
- Na jó, én is megyek!- mondtam, majd leírtam a választ.
- Köszi szépen lányok, hamarosan kezdődik a próba!
- Várjatok! Mikor lesz a koncert?
- Az őszi szünet végén: Október 22-én. De most (is) az Akváriumba megyünk.
- Csúcs! Szia/Sziasztok srácok!
- Hello! (Sz.G., MCs., V.G.)

Akkor hát lesz egy koncertünk... ismét. Ha szabad ilyet mondanom. A lányok nagyon izgatottak lettek: fel-alá ugrálltak a szobában, és ujjongtak... mint az Augusztusi koncerten! Imádtam!
- Hé, Emma!- lengette a kezét előttem Flóra.
- Igen?
- Jól vagy?
- Aham!- feleltem, és egy széles mosoly terült az arcomon.
- Hé, ennek meg mi a baja?- kérdezte Lilla.
- Talán csak izgul a koncert miatt.- mondta Flóra úgy, mintha valami specialista lenne.
- Öhm... mi a gond?
- Miért lettél ennyire boldog?
- Koncert!
- És miért vagy ennyire piros?
- Kevés vízet ittam.
- Akkor igyál!

Elmentem, majd akaratlanúl kihallgattam azt, amit a lányok beszéltek, mikor kimentem.
- Szerintem beteg.
- Vagy bele van zúgva valakibe.
- De kibe?
- Jó kérdés.- zárta le a beszédjét Lilla, majd lementem.

Mikor visszaértem, nem duruzsoltak semmit sem. Csak a szobámban nézték a rengeteg pillangót.
- Hello!
- Szia!
- Amugy mi ez a rengeteg pillangó?
- Csak szeretem őket. Pillangó voltam oviban.. jah, és ezt VELETEK csináltam meg! Nem emlékeztek rá?
- Tényleg, a falat!
- Igen.
- Amugy nem nyeltél le pár pillangót?
- Miért?
- Mert a nyári koncerten azt mondtad, hogy pillangók repülnek a hasadban.
- Talán... megettem párat!
- Dehogyis! Fúj!- mondta nevetve Lilla, majd az ágyamra feküdt.
A nevetéstől le is esett, és továbbnevetett.

Kövessd Az Áramlást- FolytatásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora