*Emma szemszöge*
Gergő valamiért elhívott. Vajon mit akarhat? Zizis ez a nap, az tuti. Vagy mindenki Bolondgombát evett reggelire!?
- Mit szeretnél?
- Csak azt szeretném mondani, hogy nagyon jól játszol a gitáron.
- Köszi.
- És ha szeretnéd, akkor gyere át hozzám, Szikszóra, és adhatok pár gitár leckét. Ha a szüleid is beleegyeznek.
- Húha! Nagyon jó lenne. Köszi!
- Nincs mit. Holnap adhatok egy leckét, mit szólsz hozzá?
- Jó lenne, de előbb a szüleimmel beszélném meg, ha nem bánod meg.
- Jól teszed!- mondta, majd átkarolt.
Ez tényleg bolondgomba-mérgezésben szenved. Nem kell orvosnak lennem ahhoz.
- Akkor majd meglátjuk. Köszi szépen!
- Ugyan már! Semmiség.
- És mit szólnál hozzá, ha megtanítanál énekelni is?
- Sajnálom, de a lányok tanítása nem megy.
- Nem baj. Akkor én mentem vissza.
- Okés!- mondta Gergő, majd kiment egy kis levegőt szívni. Jól teszi, mert itt poros minden.- Emma mi történt?
- Nem mondhatom el.
- Na, légy szives!
- Bocsi, de most nem próba van? Nézz rá Gerire és Csabira! Most a papírjukat bámulják, és tanulnak.
- Oké, de majd később áruld el.
- Majd!
- Rendben!- mondta Flóra, majd odament Fura Cséhez, és elmondta az egyik elképzelését a koncerttel kapcsolatban.Lilla pedig BLR-t nyaggatta azzal, hogy egy kis késéssel kezdje el ő a rappet, bár senkinek sem jutott eszébe, hogy a zenészek ezt hogyan ejtik ki.
Vincze Geri nem szerette volna, mert az csak az éneknél jó. Rappnél pedig pörögni kell, fel kell kelteni a hallgatókat.
- Okay!- mondta Lilla angolul, majd nekiállt a szövegnek.
BLR azonnal vele együtt kezdte el a részt rappelni.Csabi és Flóri egyből meghallották, majd kivárták a részüket.
Aztán jöttünk volna mi, Gerivel, csak ő kint volt. Próbáltam egyedűl nekiállni a refrénnek, és hozni saját magamat (és kb 20%-ban Gerit).
Aztán újra a rappes-duó következett, de most úgy, hogy mind a négyen egyszerre. És újra jött a szólóm. A gitárt addig szólaltattam meg a pengetővel, míg három húrja el nem szakadt. Nem tudtam mit kezdeni vele, a többieket nem akartam zavarni. Így megpróbáltam én magam szórakozni vele, de hiába. Ide Szakács Geri kell, mert neki van ilyen fekete, Cort akusztikus gitárja.- Gergő, tudsz segíteni?
- Mi a baj?
- Húrt kéne cserélnem, és elég régen volt már gitárom.
- Aham, csak hozom a húrokat!
- És is hoztam magammal.
- Nézzük meg a tiédet!- mondta Geri, majd a kezébe fogta a hangszert, és elvitte.Lilla és Flóra döbbenten nézték a jelenséget. De a srácok észhez térítették őket, és tovább rappeltek.
Addig Gergő elment a táskájáért, majd elhozta a hurjait.
- Ilyen a tiéd is?
- Azt hiszem, hogy nem.
- Megnézhetem?
- Természetesen!- mondtam, majd elfutottam a táskáig.
A háttamra kaptam, majd visszafutottam Gerihez.
- Igen, ezek nagyon gyenge minőségűek!- állapította meg.- Nem tudom, hogy hol vettétek, de ez pár perc alatt elszakad. Tessék, itt az enyém!- mondta, majd kicserélte az összes húrt a sajátjára.
- Köszönöm a segítséget, és a húrokat is!- hálálkodtam.
- Nagyon szivesen. Ha segítség kell, itt vagyok!
- Köszönöm! Te is számíthatsz rám!- Emma! Gyere próbálni.
- Gergő, nem jössz?
- De, csak hozom a hangszerem!- mondta, majd felkapta a gitárját.- Emma, neked jobb lenne még a heveder!
- Oké, egy pillanat!- mondtam, és rászórakoztam a gitárra az a nyamvadt hevedert.
Egy bő negyed óra múlva megláttak a többiek.- Van még valakinek valami óhaja-sóhaja?- kérdezte fáradtan Fura Csé.
- Szerintem minden jól van így, nem?- kérdezte BLR.
Mindenkj bólogatott, hogy így minden jó.Aztán még egy órán át zenéltünk. Ez volt a mai napon az utolsó. Mikor végeztünk, mindenki megivott egy liter vizet. Ha nem, akkor többet.
- Gergő!
- Hm?
- Köszi a segítséget és a tippeket!
- Nincs mit! Jah, és ha még annyira kezdő vagy, jó lenne beszerezned egy lábtartót és egy hangolókulcsot is! És vidd el havonta a hangszerboltba, ahol vetted ezt a gitárt.
- Anya vette, de majd megkérdezem!
- Okés.
- Szia!- mondtam, majd megöleltem a srácot. Nem tudom, hogy miért. Talán csak refrexből.
Mindenesetre ő is átkarolt.
- Szia!
- Hello! Áll még a holnapi lecke?
- Mindenféleképpen! Szia!
- Csá!- köszöntem el, majd a lányokkal együtt leléptem.
CZYTASZ
Kövessd Az Áramlást- Folytatás
FanfictionA 'Kövessd Az Áramlást' című könyvem folytatása pár csavarral:)) Emma élete továbbra is tekereg. Sőt. Annyira, hogy a kakaós csiga már csak egy vonalzó!!! Ha nem olvastad el az "1. Évadot" nem baj, szerintem így is érthető. De ha minden részletet tu...