14. rész

18 2 0
                                    

*Lilla szemszöge*
Péntek reggel van. Hamar felkelltem, majd felkaptam egy ruhát, cipőt, a hajamat egy béna konytba kötöttem, és megreggeliztem.
Mire készen lettem, már ideért Flóra. Ez a lány mikor kel fel?
- Szia, menjünk Emmához, és dolgozni.
- Oké!- mondtam, majd én is előkaptam a bringámat.

Eltekertünk Emmához, aki hozta a táskáját, és egy fejhallgatót a nyaka körül.
- Emma, ezek mire kellenek?
- Hirdetem a programot. Egy napunk, és két hetünk van a programra, és sok dolgom van! És alig tanultam meg valamennyi számot!
- Jó lenne Gergő segítsége, mi?
- Aham!- mondta szégyenlősen, majd gyoraabban tekert.

Az Állatotthonban valami fura volt a levegőben. Mindhármunkat elkapott egy különös érzés, ami azt diktálja, hogy nézzünk körbe az egész helyen.
- Mi a baj? Mi hiányzik innen?- tanakodtam.
- De mi lehet az utolsó darab a puzzle-ból?-gondolkodott Emma is.
- Palacsinta?- kérdezte Flóra.- Kutya, egy hatalmas görögdinnye-ember, akit Eriknek hívnak, és csak azt mondja, hogy: Göröngyös út.
- Sötét éjjelén, porszem vagyok, aki majd révbe ér.
- A szemnek szinte láthatattlan, túl apró vagyok és súlytalan.
- Jól van, elég a Porszem-ből!- mondtam.- Vadásszunk!
- Mi van, ha Sandy hiányzik?
- Tényleg!- csapott a fejére Flóra.
- Emma, lángész vagy!
- El kellett volna valamit olvasni az ajtóról?
- Asszem.

Visszamentünk, és elolvastuk a táblát, amin Sandy kézírását vettük észre.
"Lányok, bocsi a rengeteg szünet miatt, de mikor hazaértem, Hullócsillag ujra megilyedt valamitől, és olyan erővel dobott le a hátáról, hogy egyből a kórházban kötöttem ki.
Sandy 🧡.
Utóirat: az unokatesóm mindent megold!"

- Szegény Sandy!- mondta Emma, majd hazament. De bevárt minket is.
- Igen.- értett egyet Flóri is, majd Emma után ment.

Én is utánukfutottam, és hazamentünk. Addig elbeszéltük az utat a fellépésről.

Emma elment, így csak én és Flóra maradtunk
- Lilla, miért ilyen fura mostanság Emma?
- Ne beszéljük ki Emmát, hiszen ő sem teszi ezt. Kettő, nem nagyon érdekel, mert az ő dolga.
- És ha nem lenne az?
- Akkor is teljesen hidegen hagy a téma. Szia!- köszöntem el, majd bementem a kapun.

Flóra még egy kicsit kint állt, majd hazament.

Kövessd Az Áramlást- FolytatásWhere stories live. Discover now