29. rész

19 2 0
                                    

- Szóval a terv az lesz, hogy csinálunk egy kamu profilt a facebookon, amiben a Follow The Flow- fiuk nevében irunk a lányoknak.
- De ezt hogy oldjuk meg? Rengeteg követés és like kell hozzá, hogy felvehessük a kesztyűt!- tűnődött el Ajtony.
- Van egy jó laptopod és operációs rendszered?
- Van laptopom.
- És az OP rendszerrel mizu?
- Az is jó. Windows 3
- Legalább ötös verzió kéme. De talán a 3-mal is tudok valamit kezdeni!- ropogtattam meg az ujjaimat és a nyakam.

Sebaj. Megnéztem a gépet. Nehezen, de sikerült megtalálnom azokat a programokat, amik segítségevel egyszerűen fel tudom törni a srácok fiokját. De egy álprofilt könnyebb készíteni... egy másodperccel.

Készen lettem az egésszel, és egy hacker program segítségével be is tudtam állítani a megfelelő számokat, illetve egy követőrendszert, ami abban segít, hogyha valaki pl belájkolja az egyik képet, akkor nekünk is úgy mutatja. De ha kiteszünk valamit, azt csak egy ellenőrzés után engedi ki a posztot.
- Szép volt Adison!
- Bármit a bosszúért! Hm, már érzem mámorító aromáját, mézédes ízét.
- Állj le, Petőfi!
- Miért szólod le az egyik legjobb hazai költőjét!?
- Ha érdekelne, figyeltem volna a tanárra!- mondtam, majd a táblára néztem.
- Mi a következő lépés?
- Várunk, hogy a lányok rákapjanak a csalira! És akkor lecsapunk. Érted?
- Igen!-bólogatott Weisz.
- Akkor ezzel le is van zárva az ügy.
- Jó, szia
- Csak így lekoptatsz?
- Mit kéne tennem?
- A fránya bogácsba menne!
- Mi van?
- Semmi.- mondtam, majd leléptem.

Minél hamarabb igyekeznem hazafelé, ami teljesült is. Otthon még előkaptam a vázlatomat, amit háromszor átvizslattam, és korrigáltam.

Fél óra múlva felálltam a géptől, és elindultam a drága szobámba aludni, mert a sok gondolkodás elvette a csöpp energiámat is, ami maradt. Elmentem egyet szunyókálni.

Mikor felkelltem, az energiaszintem még alacsonyabb volt, de egy kis ugrálás után jobban lettem. Tele vagyok tervekkel, amit csak úgy a világnak elkürtölném. De hülyének néznének.

Leírtam a gondolataimat, majd egy újabb sétát tettem meg, hogy élénkebb legyek. Aztán arra gondoltam, hogy előrébb hozhatnánk a 'Nagy Lecsapás'-t. Felhívtam a társamat, Weisz Ajtonyt, aki örült a tervnek.
Miért ezt a bolondgombás  embernek tettem meg társamnak? Szerintem még rajtunk kívűl még utálják Emmáékat.

Mikor visszamentem, leírtam Ajtonynak a történetemet, amit jónak tartott. Természetesen, mert az én tervem a legjobb!
- Ez remek ötlet! De a 'Lecsapás' részét hogy tervezted el?
- Azt majd meglátod!- mondtam, és kikapcsoltam a monitort.
Két másodperc múlva megnéztem a választ:
- Oki!
- Milyen Oki?
- Te még sohasem olvastál Szent Johanna Gimit?
- Nem, de nem is érek rá. És különben sem érdekel!😡
- 👍🔒🌏
- Ez meg mit jelent?
- Nem árulom el a titkodat az egész világnak!
- Ez tudod, hogy mit jelent? 😡👎
- Nem érdekel?
- Legalább most az egyszer kitaláltad.
- Random volt! 🤣
- Egy gonosz sosem használ ilyen emojit!
- 🤣😂🤣😂🤣😂
- Hagyd abba! Ha küldesz még ilyen smile-t, sosem leszek a társad!
- Jó vicc volt! 😂🤣
- Jól van, te akartad!- gépeltem le, majd letíltottam.

Adison Fox szólóban szól nagyot!

Kövessd Az Áramlást- FolytatásWhere stories live. Discover now