*Szakács Gergő szemszöge*
Emmával valami történt, de fel nem bírom fogni, hogy micsoda. Muszáj lesz a szüleinek szólni, de sehogysem tudom őket elérni. És nem fogok Emma zsebeiben kotorászni.
A csoport!- ocsudtam fel, majd előhalásztam a telefonomat, majd a csoportba léptem.
- Sziasztok! Emmával valami fura dolog történt. Elbambult, aztán a könnyei eredtek el, majd becsukta a szemeit. Nem ájult el, arra mérget veszek. Lányok, szóljatok Emma szüleinek! Hamarosan indulunk!
- Szólunk!- válaszolt Lilla.
- Köszi szépen!
- Nincs mit!Emma, ne tedd ezt megint! Épp hogy a nyári koncertre el tudtál jönni. Most újra játszod ezt? Kellj fel!- rázogattam meg a lányt, aki egy picit reagált.
- Mi van velem?- suttogta Emma, szinte tátogva.
- Emma! Én sem tudom igazán! Kérlek, kellj fel!Emma lassan felébredezett, de akkor sem nyugodtam meg teljesen. Inkább hazaviszem, vagy várom az anyukája utasításait.
Szerencsére a lányok elérték Emma anyját, aki azonnal ideérkezik.
- Mi van Emmával?- kérdezte mindenki.
- Foggalmam sincs, de jól van.- mondtam a többieknek, akik csoporthívást indítottak. Vagyis videochatet.
- Hála az égnek!- mondta Lilla.
- Emma!- kiáltottam fel, majd egyből melléugortam.
- Mi történt?
- Elkezdtett sírni. Nyugi, van egy hugom, értem ezt a sémát. Témát!- javítottam ki magam.
- Szegény Emma!- mondták a lányok, majd a szüleik elkérték őket. Így csak mi, srácok maradtunk.
- Mi lehet Emmával?- tanakodott BLR.
- Jó kérdés!- mondta Csabi.- Bocsi, nekem is rohannom kell, mert nem csak haver, meg Kék Vonal vagyok, hanem apa is. Csá!
- Szia Csabi!- köszöntünk el Gerivel
- Hallod tesó! Bocsi, nekem is lépnem kell. El kell vinnem Larát az orvoshoz, mert valami nem stimmel vele. Cső!- mondta BLR, majd kilépett a hívásból
- Szia!- köszöntem el, majd letettem a telefont.- Jajj Emma! Remélem, hogy nem leszel rosszabbúl!Elmentem egy pillanatra, de amint visszaértem, Emma arca nagyon piros lett, ezért kimentem a konyhába egy kis vízért.
Közben megérkezett az anyukája is, aki feljött.
- Jó napot Gergely!
- Jó napot! Nyugodtan hívhat Gergőnek vagy Gerinek is.
- Te meg Klarinak!- mondta lazán Emma anyja, majd felkapta a lányát.
- Mi történt vele?
- Egyszer csak bambán állt, és nem mozdult. Ezért felkaptam, majd elkezdett pityeregni, de egy szót sem szólt. És becsukta a szemét. Mivel, közel lakok a studióhoz, inkább felhoztam, és az ágyon volt.
- Köszönöm a segítséget Gergő!
- Nincs mit! Bárki megtette volna.
- Mégis te tetted meg! Akkor most hazaviszem Emmát. Mégegyszer köszönöm, nagyon hálás vagyok.
- Ugyan már!- mondtam, majd kiengedtem őket.
YOU ARE READING
Kövessd Az Áramlást- Folytatás
FanfictionA 'Kövessd Az Áramlást' című könyvem folytatása pár csavarral:)) Emma élete továbbra is tekereg. Sőt. Annyira, hogy a kakaós csiga már csak egy vonalzó!!! Ha nem olvastad el az "1. Évadot" nem baj, szerintem így is érthető. De ha minden részletet tu...