*Flóra szemszöge*
A nap nagyon gyorsan eltelt.
Most éppen Emmánál vagyok, és Lillával együtt vígasztaljuk.
- Emma, nem beszélünk Annával?
- M.. miért?
- Hogy sikerült neki a suli!?- erősködtem.
- Hát jó!- tápászkodott fel, majd a gépéért indult.- Szia Emma! Ők itt kik?
- Anna, bemutatom Lillát...
- Szia
- És Flórát!
- Hello!
- Sziasztok!- integetett a kamerában a nagynénim.
- Milyen a suli?
- Nagyon jó. Ha minden jól megy, hamarosan nálatok leszek az Almafesztiválon.
- Ezaz!
- De addig még suli van. Mindkettőnknek.
- Tényleg, ma még Szerda van! Hamarabb nem tudnál jönni?
- Miért?
- Mert át akatod adni valamit.
- Dobd fel a postán!
- Az úgy nem lesz jó.
- Miért?
- Ott jobban el tud kallódni!- felelte Emma.
- Igaz. Amugy mi történt? Kisírt szemekkel bámuljátok a képernyőt, mindenki síri csendben van, valamint nem hallok nyávogást!
- Éppen ez a baj! Teri néni hazajött Hollandiából, és hazavitte magával a cicát.
- Sajná...
- De itt van! Cirmi!!!- kiabáltam.
A macska felugrott az ágyra, én pedig a kamera elé tettem.
- Oh, csúcs!- örült Anna.- De miért sírtok?
- Mert vége van a kedvenc sorozatunknak, és csak Januárban folytatják. Az meg 3 hónap!
- Értem. Mi a címe?
- Egy kacsa 2 élete.
- Az jó.
- De a folytatás sokáig tart! Vagyis a várakozás!
- Igaz. Lányok ne haragudjatok, de mennem kell. Most tanuljuk meg azt, hogy hogyan lehet tökéletes a habcsók. Sziasztok!
- Szia Anna!Szerintem hamarosan haza kéne mennem, és mert kezdődik a Tabata edzésem, aminek ma lesz az első alkalma.
- Sziasztok, mentem!
- Hova?
- Haza, onnan Tabatára.
- Mire?
- Tabata. Keress rá a neten! Hello!
- Hello!- köszöntünk el Lillával, majd megnéztünk egy vicces kutyás videót.Az edzés elejét még épp időben kedztem el. Az edző, Horváth Orsitól nem kaptam nagy fejmosást. Amugy ez csak egy próbaedzés. Ha tetszik, járok. Ha nem, nem.
Pár óra múlva iszonyatos izomlázam lett, alig bírtam mozogni. De valahogy haza kellett mennem.
Remélem, hogy Lilla és Emma nem haragodott meg rám, hogy nem maradtam velük. Jó hír, nem maradok tovább Tabatán. Soha!- Nah, milyen volt a Tabata?
- Ilyet. Soha. Többé!- mondta anyának, majd a szobámba mentem kiheverni ezt a rossz élmenyt.Imádok sportolni, de ez nem igazán tetszett. Inkább kézilabdázok valahol máshol, csak ne kelljen Tabatára járnom!
- Nah, milyen volt az edzés?- kaptam az üzenetet kedves Lillától.
- Szörnyű. Sose próbáljátok ki a Tabatát.
- Téged mi lelt?
- Izomláz!
- Uh, sajnálom!- írta Emma.
- Holnapra kiheveri!- írta Lilla.
- Köszönöm a tanácsát Dr. Lilla!
- 🤣🤣🤣😂🤣- írta Emma.
- 😃😂- ezt pedig Lilla.- Mennem kell, bye!
- Bye!!
- Szia Lilla!- köszöntem el, majd átmentem privátba Emmához.- Emma, te nem akarsz sportolni?
- De. Vagy tornáznék, vagy kézilabdáznék.
- Az utóbbi nehéz.
- Honnan veszed? Anna régen kézilabdázott, mikor még nem fedezték fel.
- Felfedzeték?
- Tudod, cukrász!
- Igen, értem.
- Tőle tudnék tanulni, de teljesen lefoglalja a sok tanulás. És nincsenek tesóim.
- Nekem sincs. Sőt. Lillának sincs.
- Ezzel nem mondtál semmi újjat!
- Tudom. Nah, nekem is mennem kell! Szia Emma!
- Szia!
YOU ARE READING
Kövessd Az Áramlást- Folytatás
FanfictionA 'Kövessd Az Áramlást' című könyvem folytatása pár csavarral:)) Emma élete továbbra is tekereg. Sőt. Annyira, hogy a kakaós csiga már csak egy vonalzó!!! Ha nem olvastad el az "1. Évadot" nem baj, szerintem így is érthető. De ha minden részletet tu...