Więc...
Nazywam się Olivia Adams, mieszkam w Melbourne w Australii i... w zasadzie to wszystko. Jeśli chciałby ktoś trafić na najnudniejszą osobę na świecie to oto jestem!
Mam ciemne, kręcone włosy i niebieskie oczy. Wielu ludzi mówi mi, że jestem szczupła, ale ja wiem, że to nieprawda. Od zawsze nienawidziłam swojego ciała ponieważ po prostu nie czułam się w nim dobrze,a to chyba jest najważniejsze.
W szkole w zasadzie jestem lubiana, choć tak na prawdę raczej nikogo zbytnio nie obchodzę. Pomimo tego, że zwykle jest mi to na rękę, bo nienawidzę jak ludzie wchodzą mi na głowę, to jest wyjątek,a mianowicie pewien o rok starszy chłopak, który dość pożądanie poprzestawiał mi w głowie.
Chciałbym, żeby chociaż raz na mnie spojrzał lecz w zasadzie kto chciałby patrzeć na takiego ziemniaka jak ja? Wiele razy próbowałam o nim zapomnieć, ale im bardziej się starałam tym więcej o nim myślałam.
Pewnie się zastanawiacie ją można dążyć uczuciem osobę, z którą się nigdy nie rozmawiało, ale uwierzcie mi można. Chore? Nawet bardzo, ale to naprawdę trafne określenie na miłość.
Zwłaszcza jeśli tym uczuciem dażysz niejakiego Jai'a Brooks'a.* bracia Brooks nie są sławni
-------------------------------------------------
Wowwowow w końcu zdecydowałam się zacząć pisać jakieś opowiadanie. Mam nadzieję że się spodoba :)))))
Wesołych Świąt!!!