Pencereden dışarı bakıyordum. NewYork şehrinin gece manzarası çok etkileyici ve sıradandı. Aklımdan bir milyon düşünce geçti ama şapşal adamın tavşan dişlerini tekrar hatırladığımda her şey durdu.
Dün yüzüne sertçe vurduğum bu adam gerçekten çok tuhaf biri. Ve o da bir Çinli.
Aniden açılmadan önce o kapıyı çaldığını duydum. Bakışlarımı oraya yönlendirdim. Philip kapıda göründü. benim asistanımdan biri.
"Bay Bo, Sonuç olumsuz. Vücudunda kalem sürücü yok."
Cevap vermedim.
"Bunu Bay Victor'a bildirmeli miyiz?"
"Hmm." Başımı salladım ve ortadan kaybolmadan önce başını salladı.
Dış dünyaya tekrar baktım. Derin bir nefes aldım.
"Bu kalem sürücüyü aldığına göre pislik biri olmalı."
Dürüst olmak gerekirse o kalem sürücü'de ne olduğunu bilmiyorum ama Victor'a çok şey borçluyum, bu yüzden bunu onun için yapmalıyım. Sonuçta bende çok ağır şeyler yaptım. Neden bu sefer tereddüt edeyim ki? Bu adam benim için önemsiz biri. Bu yüzden ona zarar vermek benim için zor bir şey olmayacak. Beni rahatsız eden tek şey onun ağzının boş yapması. O utanmaz bir pislik. Gerçekten sevmiyorum
onun gibi boşboğaz ve laubali insanlardan.Ben düşüncelere dalmışken birden telefonum çaldı. Kesinlikle Victor'dan olacağını bildiğim ekrana bakmadan açtım.
"Bo, o kalem sürücü'yü istiyorum. Bunun için o pisliği öldürmen gerekip gerekmediği umurumda bile değil. Bana şu lanet kalemi getir."
Victor'un sinirli sesi kulağımı çınlattı.
Bir cevap beklemedi. Belki de cevabımın başını sallama olduğunu biliyordu odadan çıktım. O pislikle tekrar uğraşmam gerek.
"Bundan sonra bana ne yapacaksınız? Beni nereye sürüklüyorsunuz? yeterince çıplaklığımdan yararlanmadınız mı? Çok acınasısınız. Aiyo nereye dokunuyorsun sen! ." Kapıyı açmadan önce sürekli şikayet ettiğini bağırdığını duydum. Philip ve Matthew onu yanıma sürüklediler. Bir sandalyede oturuyordum ve önümde başka bir sandalye daha vardı.
"Sence bu ..." Beni görünce sustu.
Kahretsin!!! Yine o sırıtış var. İki tavşan dişi bana gülümsedi.
"Heheh sen mi geldin?" Diye sordu ve artık sürüklenmedi. O pislik doğrudan bana doğru yürütüldü ellerini beline kilitlediler.
Bu ana kadar sadece onu izledim. Soğukluğumun ağzını kapatacağını umuyordum ama..
"Hey ,,, beni çoktan özledin mi? Bu kadar özlemle baktığına göre" Bana yaramazca sırıttı.
Ona tepki vermedim ama ona en soğuk bakışımı vererek."Otur. " Dedim.
Önümdeki sandalyeye baktı. Anlamaz suratla tekrar bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Whatever You - Yizhan
RomanceI fancy you, I love you, I want you, I can't leave you, I whatever you. Ajan Xiao Zhan bir Gangster tarafından kaçırıldı! Wang Yibo ise Gangster'in yanında çalışan bir adam. Yibo bu arsız Ajana karşı tepkisiz kalacak mı? Yibo'nun bilmediği gerçekl...