Özle Beni

994 105 61
                                    

Yibo

~~~

Motosikletimin arkasına binmesine izin vermenin kolay bir şey olmayacağını biliyordum. O pislik A Yuan'ın ne kadar tatlı olduğu, Kardeş Haikuan'ın ne kadar ilgili olduğu ve amcamın ne kadar korkutucu olduğu hakkında durmadan konuşuyordu. Yaptığım kahvaltı için durmadan övüyordu ve o Acı kahve'den çok şikayet ediyordu. Tanrıya şükür, geçen gece ve bu sabah odamda olanlardan bahsetmedi.

"Lütfen biraz susar mısın?" Bir süre sonra sormak zorunda kaldım.

"Ah! Lao Wang'ı rahatsız ediyor muyum?" dedi ağlamaklı bir şekilde ve ben sadece inanamayarak başımı sallayabildim.

Aniden belimin etrafındaki kolları gerildi ve kalbim kafesinden fırıllamak üzereydi.

"Ne yapıyorsun!" Biraz panik olduğumu kabul ediyorum.

Çenesini omzuma koydu ve yola konsantre olmakta zorlandım.

"Ağzımı kapatıyorum." Fısıldadı ve omurgamdan elektrik gibi bir ürperti geçti.

O yoğun trafik yolunda kırmızı sinyali gördüm ve hemen ara verdim.

"Konuşsan iyi olur." Omzumdan yüzünü silktim ve belimdeki kavramasını gevşettim.

"Aw ... Yibo laoshi çok kaba." Şikayet ettiğini duydum ama herhangi bir tepki vermedim. Sinyali bekliyordum.

Aniden bir el ceketimin içinde hareket ettiğini hissettim ve parmakları karnımı gıdıklıyordu.

Hemen elini tuttum ve elimden geldiğince sıktım.

"Aiiii Aiiiii .... Tamam ... Tamam ... Bir daha yapmayacağım ...." Acı içinde ağladı ve sonunda yaramaz elini serbest bıraktım.

"Wang Yibo, sen insan mısın? Elimi neredeyse mahvettin." Ne zaman bağırdı ama umursamadım.

"Beni zorla bu motorsiklete atlattın. Sonra bana susmamı söyledin ve şimdi de elimi kırmaya çalışıyorsun!!! Ne kadar acımasızsın. "

" Orada normal bir insan gibi oturamaz mısın?" Neden onunla konuşuyorum bilmiyorum.

" Normal insan !!! Bana dolaylı olarak deli mi diyorsun?Vay canına!"diyerek şaşırdı.

" Bunu doğrudan da yapabilirdim."dedim

"Çok kabasın." Sinyal değiştiğinde dediğini duydum ve hemen motosikletimi sürdüm.

Birkaç dakikalık yolculuktan sonra bir yere vardık. Caddeydi ve motoru bir kahvehanenin önünde durdurdum. İkimiz de kasklarımızı çıkardık.

"Yerin burası olduğundan emin misin?" Sormam gerekiyordu çünkü halka açık bir yerdi.

"Evet öyle." Bisikletimden inmeden önce omzuma dokundu. Sırtımdan sıcaklık gittiğinde göğsümde kötü bir his vardı ve onu izledim. O gözlemliyordu çevredekileri. Gözlerinin eşyalara konma şekli ve güzel gözlerinin küçük ifadeleri inanılmazdı. Alt dudaklarının sağ köşesi dişlerinin arasındaydı. Etrafı seyrederken yavaşça ısırdı. Yüzü döndüğünde, siyah beni tüm dikkatimi çaldı. Aniden sıkışmış alt dudağını ve bana doğru bir öpücük göndermek için kıvrılmış olanları bıraktığını gördüm. O zaman anladım, utanmadan ağzına bakıyordum ve bakışlarımdan zevk alıyordu.

Yüzüm utanç içinde yandı ve bir daha yüzüne bakamadım. O pislik hayvan gibi gülüyordu.

"Bunu çok tatlısın demekten asla bıkmayacağım." Vurdu ve ona bakmak için tüm cesaretimi topladım.

"Ahahaha .... Sorun değil ... O suratı yapma." Tekrar omzuma dokundu.

"Yolculuk için teşekkür ederim. Görüşürüz." Büyüleyici bir gülümsemeyle dedi ve ben ağzı açık kalmıştım.

I Whatever You - YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin