Xiao Zhan
~~~~~"Gege, Zhan ge ge, ..."
Bu sesi duyduğumda yavaşça gözlerimi açtım.
Tavşan dişlerimi göstermeden önce A Yuan'a esnedim.
"Günaydın Gege. Şimdi nasıl hissediyorsun?" Endişeli gözleriyle sordu.
ben ona bir başparmak gösterdim ve oda sevgiyle gülümsedi.
sadece 14 yaşındaydı ve Haikuan ge'nin küçük bir versiyonuydu. Çok kibar, nazik, sevecen ve sevimli. İkinci huysuz kardeşinin soğukluğu yok onda.
Yatağıma oturdum ve yanıma oturdu.
"Dün gece iyi uyudun mu?" O sordu.
Dün gece mi?
Dün gece !
Lütfen bana dün geceyi hatırlatmayın. Kekemelik karmaşasının önümde olduğunu hatırlayınca kıkırdıyordum. Dalgınlıkla dudaklarıma dokundum ve belirli kimseye gülümsedim.
"Gege," diyerek beni tekrar dünyaya geri getirdi.
"Aha ha ha ... Dün gece çok güzeldi." Ona bir baş parmak daha gösterdim.
Aniden yaklaşmam için bana eliyle işaret etti ve ona fısıldaması için tek kulağımı yaklaştırdım.
"Bu evde alkole izin verilmiyor. Amcam buna müsamaha göstermez."
Ona şok olmuş yüzümü gösterdim.
"Gerçekten mi!!"
"Evet. Merak etme, dün gece içtiğin şişeyi saklıyorum. Ama lütfen dikkatli ol. Tamam mı. Yoksa amcam seni evden atar." Yine fısıldadı.
"Öyleyse neden o kızgın kuş bana bunu söylemedi?"
"Tanrım, Kardeşime neden kızgın kuş dedin?" Bana surat astı tepkisine karşılık kıkırdadım.
"Eğer değilse, o zaman ne?" dedim A Yuan'ın dudaklarında bir gülümseme gördüm.
" Yibo abim, kızgın bir kuş değil. O iyi bir insan. Göstermese bile herkesi ve sevdiği her şeyi önemsiyor. Biraz soğuk davranıyor ama daha derin, çok sıcak ve bazen ...... Çok sevimli. "Dedi ve kıkırdarken ağzını kaptı. Birisine bir sırrı ifşa etmeye benziyordu ve kendini komik buldu.
Yibo hakkında söylediklerine katılıyorum. Yüzde yüz sevimli. Özellikle dün gece!
A Yuan ile güldüm.
"Ona onun hakkında bir şeyler söylediğimi söyleme. Bundan hoşlanmayacak. "Beni hemen uyardı.
" Sırrın benim için güvende. "Diye fısıldadım ve gülümsedim.
"Bunları benim için neden yapıyorsun? Sana bunu yapma demedim mi?" Yudumlamadan önce ona sordum.
Açıkçası kahve çok acıydı ve benim gibi tatlı bir diş için bu kahve korkunçtu. Tepkimi tutamadım.
Bir Yuan'ın usulca güldüğünü duydum.
"Doğru sevmiyorsun." Gülümseyerek sordu.
Bu kahveyi benim için yaptı, bu yüzden kahvesi hakkında kötü söylemem hoş değil.
"Ah ...
Hayır ..... Yani .... Bunu beğendim. Gerçekten tatlı kahve. Teşekkür ederim. "Yutmak için tekrar yudumlarken zorla gülümsedim. Yatağımdan bir gülümsemeyle kalktı." Öyleyse ona haber vereceğim ... " Dönmeden önce dedi.
" Bekle, .... O? "Biraz şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Whatever You - Yizhan
RomanceI fancy you, I love you, I want you, I can't leave you, I whatever you. Ajan Xiao Zhan bir Gangster tarafından kaçırıldı! Wang Yibo ise Gangster'in yanında çalışan bir adam. Yibo bu arsız Ajana karşı tepkisiz kalacak mı? Yibo'nun bilmediği gerçekl...