Yağan Yağmur

1.4K 167 111
                                    

Satır başı yorum yaparsanız sevirim yorumlarınız daha çabuk bölüm gelmesini sağlayacaktır.
Like atmayı unutmayınız!

Yibo

Bana neden böyle davranıyor? Hayatım boyunca hiç kimse benimle flört etmeye çalışmadı. Bana iki kere bile gülümsemedi kimse. Yanımdaki bu adam her dakika sabrımı zorlıyor ve en kötüsü, ondan nasıl kurtulacağımı bile bilmiyorum.

Arabayı hızlandırdım şuan şehir dışındaydık.

Victor onu laboratuvarına getirmemi söyledi bu sessiz ve uzun bir yolculuktu.

Yağmur yağmaya başladı ve yol uzun ve boştu. Bazı yerlerde sokak lambaları bile yoktu.

Saate baktım neredeyse 9.30 olduğunu gördüm.

Zaman geçti ve yanımdan bir ses duymadım, bu yüzden bu pisliğe bakma dürtüme engel olamadım.

Nedenini bilmiyorum ama bakışlarımı ondan çekemedim. O hala uyuyordu. Yaralı yüzü bana taraf döndü ve rahatsız edici bir pozisyonda bile huzur içinde uyudu. Kirpiklerinin biraz uzun ve dudaklarının kırmızı olduğunu gördüm. Aslında, sol köşesi önceki yumruğumdan dolayı biraz koyu kırmızı olmuştu.
Pislik bile olsa bir Melek gibi uyuyordu.

Aniden bir araba ışığı gözlerime çarptı ve aniden direksiyon simidini çevirdim. Arabanın hakimiyetini kaybettim yoldan çıktı.

Büyük patlama ile Arabayı ağaca çarptım.

Hava yastıkları patladı beni ve onu ezdi yastıklar. Xiao Zhan'ın şok içinde bağırma seslerini duydum.

Kafam manyak gibi dönüyordu kendime gelmem birkaç dakika aldı.

"Wang Yibo, Wang Yibo, İyi misin?"

Endişeli sesini duydum.

"Ben iyiyim." diyerek homurdandım.

Onun kıkırdamasını duydum.

"He he .. O zaman lütfen benim için endişelenme canım, ben iyiyim." Bir kıkırdamadan sonra dedi.

"Kim senin için endişeleniyor?"

"Öyleyse neden kolumu bu kadar sıkı tutuyorsun Yi bo?"

İşte o zaman sağ elimin kolunu tuttuğunu fark ettim.

"Benim için endişelenmiyorsan, o zaman neden bu kadar korkuyorsun? Merak etme. Gegen burada." diye kıkırdadı Xiao Zhan.

Yüzüm tekrar yanıyordu. Hemen elimi sinirle ondan geri çektim.

Neden kolunu tuttum ki?

Hava yastığından kurtulmaya çalıştım ama yapamadım. Çeketimin çeplerini aradım ve bıçağı çıkardım hava yastıklarınım havasını indirdim.

Sonunda ikimizde normal nefes aldık. Bacaklarımı kontrol ettim ve şükürler olsun ki tüm vücudum güvende. Xiao Zhan'a baktım ellerine doğru baktığını gördüm. Bakışlarını takip ettim ve bileklerinin biraz kanadığını gördüm. Kelepçe ve ani kaza yüzünden olmuş olmalıydı.

I Whatever You - YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin