Tekrar Görüşene Dek

1.2K 142 39
                                    

Yibo

~~~

"Kardeşim, gelmene gerek yok." arabadan inip ajanıda çıkardıktan sonra.

"Hayır, ben de Victor'u görmek istiyorum." diye cevapladı beni Haikuan.

"Burası bir tersane !!" O ajanın heyecanlı sesini duydum.

"Hareket etme." Onu kendime doğru kolundan tutup çekerek. Silahı diğer elimde tutuyordum.

"Bu tersaneye niye geldik?" beraber yürürken piç herif sordu. Ona bir bakış bile atmadım. Yürümesi için onu sertçe çektim.

Kardeşim Haikuan sessizce bizi takip ediyordu.

"Hey Yibo, neden bu kadar kabasın?" Sorduğunu duydum.

Kaba? Sana kaba mı davranıyorum? Ağzımın sol köşesi hala seni pis ağız salyan kokuyor. Seni lanet pislik seni beni ağzımda ısırdın !!! Bu dünyada hiç kimse bana bu şekilde dokunmaya cüret bile etmedi!

*Ç/N Bakınız. Çocuğun ağzına sıçmış yibo sksodle *

Aklıma gelen sahneler ile kan basıncım yükseldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aklıma gelen sahneler ile kan basıncım yükseldi.

Aniden iki kişinin bize doğru yürüdüğünü gördüm.

Bize yaklaşan çocuklar Xiao Zhan'a baktılar ve biri doğrudan ona doğru geldi ve herhangi bir uyarı yapmadan yüzünü yumrukladı.

Vaov! Bunu hiç beklemiyordum!

Acı içinde homurdandı ve düşmesini önlemek için onu daha yakınıma çekmek zorunda kaldım. Çenesini sıktı. Onun elleri
önde kelepçelendi, böylece aniden onu yumruklayan adama baktığında çenesini tuttu.

"Oiiii .... Seni tanıyor muyum?" O adama sorduğunu duydum ve dürüst olmak gerekirse o adamın neden onu yumrukladığını merak ediyordum.

O adam hemen ağzını açtı ve birkaç diş eksikti.

"Hatırlamıyor musun?" adam ona tekrar baktı.

Ajana baktım ve onu ciddiye almadığını gördüm. "Seni hatırlamadığımı söylesem üzgün olur musun?" Bir sırıtışla sordu ve ben gözlerimi yuvarlamak zorunda kaldım. Sikik herifin şu tavırları...

"Sen ....sen" adam sinirle ceketini tuttu ve onu kendine doğru çekti. Aniden, kolu elimden uzaklaştı. O adamlar onu yanımdan çekip sürükledi ve ben bir boşluğa düşmüş gibi hissetim. Neden böyle olduğumu anlayamadım ..... Neden....

"Siz bizimle gelin." adamlardan biri bana ve kardeşime seslendi.

Orada dururken, ajana baktım ve işte o anda aja arkadına doğru baktı. O adamlar tarafından sürükleniyordu ama başını bize doğru çevirdi ... Hayır ... Bana doğru döndü ve dudaklarıma kafasını önüne çevirmeden önce bir sırıtış belirdi dudaklarında.

I Whatever You - YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin