Gözü Bağlı

1.3K 128 45
                                    

Xiao Zhan

~~~~~~

"Neden aptal gibi gülüyorsun?"dedi Zhuo Cheng bana bağırarak.

Kirli küçük bir odadaydık ve yerde oturuyordum, demir yığınına yaslanmıştım. Zhuo Cheng ise oradan oraya yürüyüp duruyor ve kapıyı açmaya çalışıyordu ama bu salağın yaptıklarının zaman kaybı olduğunu biliyordum. Ellerimiz önden kelepçelenmişti ama hareket etmekte özgürdük.

Bileğimin üzerindeki mavi mendile bakıyordum. Gülümsememi durduramadım.

Sevimli bir çocuktu. Kesinlikle onu özleyeceğim. Sanırım şuan bile onu ​​zaten özlüyorum. Tuhaf değil mi?! Bu tarz hisleri daha önce hiç hissetmemiştim karnımdaki hareketlenmeler ve ben bunun ne olduğunu bile bilmiyorum.

"İnanamıyorum, nasıl hala böyle gülüyorsun?" dedi Zhuo Cheng tekrar ve bu sefer onu görmezden gelemedim. Çok gürültülüydü ve düşüncelerimi rahatsız ediyordu.

"Bana benim gibi sevimli bir şekilde gülümsemeyi öğrenmek istediğini söyleme" Sakince sordum ama alaylığımı fark etmeyecek kadar aptal değildi.

Bana doğru fırtına etmeden önce bana baktı. O yerde önüme diz çöktü ve sinirle beni olduğum yerde tuttu.

"Ne sikim düşünüyorsun?" dedi bağırarak.

"Sence çirkin yüzün beni korkutabilir mi?" Omuzlarımı silkerek sordum.

"Bu adamlar onlara yalan söylediğini öğrenecekler ve yakında bizi öldürecekler. Nasıl bu kadar rahatsın?" Bana tekrar bağırdı.

"Onlara yalan söylemedim"

Tanrım neden bağırıyor? İç çekerek gözlerimi ondan çektim. Aniden aklıma bir şey geldi.

"Daha önce Yibo ve Kardeşi Wen ile daha önce ne konuşuyordu?" Diye mırıldandım.

Ve ..... Teşhis ile ne demek istedi? Yibo ve Doktor arasındaki anlaşma nedir? O ...

"O ..."

"O ... mu? Kim? Ve ne? Ne ucube gibi ne mırıldanıyorsun? "Zhuo Cheng kafama şaplak attı ve ona baktım. Vurduğu yere elimi götürerek başımı okşadım.

"Bence kardeşi tehlikede." Dedim.

Zhuo Cheng beni duyunca çok şaşırdı.

"Kimin kardeşi?" O sordu.

"Yibo" diye cevap verdim.

"Yibo? ... Seni kaçıran soğuk nevale değil mi? Neden kardeşi için endişeleniyorsun? Ve kardeşi oradaydı. Tehlikede gibi görünmüyordu."

"Awwww Haikuan'ı fark ettin ve onu inceledin mi aiyoo!!!"diyerek onunla alay ettim.

Bunu söylemem ile bir şaplak daha aldım.

"Ayyaa ... Bana vurma."

Bana tekrar vurmaya çalışırken elini engellemeye çalıştım.

"O zaman saçma sapan konuşmayı kes." Dedi.

Tekrar kafamı okşadığımda ona baktım.

Önümde oturdu. İkimiz de birkaç saniye sessiz kaldık.

"Haikuan ge hakkında konuşmuyordum. Küçük kardeşlerinden Wen Chao'ya sorduklarını duydum." Dedim.

Zhuo Cheng hayal kırıklığına uğradı.

"Ne olmuş yani?"

"Teşhisini sordular."

"Yani?"

I Whatever You - YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin