Yolculuk

792 76 12
                                    

Yibo

~~~

Yolcu koltuğuna baktım Xiao Zhan'ın orada ağzı açık bir şekilde uyuduğunu görünce şaşırmadım.

Tekrar yola baktım. Biraz uzun bir yolculuk ve yine kardeşlerimi düşünüyordum. Korkmuştum. Başlarına kötü bir şey gelirse ne yapacağım? Sadece onlar değil. Ajanlar ve Matthew gözaltındaydı. Ziyi, kardeşi için gerçekten endişeleniyordu.

Aniden yanımdan esneme sesi duydum. Ona tekrar baktım. Ağzını kapattı ve koltuğuna kaydı. Şimdi bana dönüktü ve yüzünü net bir şekilde görebiliyordum.

Ona iki defadan fazla baktım.

Göstermiyor ama kardeşi için de endişelendiğini biliyorum. O pislik tavrıyla saklanmakta gerçekten çok iyi.

Ona tekrar baktığımda ve dudaklarının yavaşça ayrıldığını gördüm. Dudakları pembe, yumuşak ve mükemmel şekilliydi. Alt dudaklarının altındaki o güzel nokta onları çok güzel gösteriyordu. Daha güzel görünmesini sağladı.

Sol boynuma uzandım ve dokunduğumda bazı yerler battı. Ona tekrar baktım.

"Çılgın Tavşan." Mırıldandım ve işte o zaman onu salya akarken gördüm.

Daha önce bu kadar tatlı salya akıtan kimseyi görmemiştim. İstemsizce gülümsedim.

Dudaklarını silmek için herhangi bir mendil aradım ama bulamadım. Kontrol paneline bakınca orada  mendiller buldum. Sol elimle birtanesini aldım, dudaklarını silerken arabayı yavaşlattım.

"Teşekkür ederim." Gözlerini açmadan mırıldandığını duydum ve uykusuna devam etmek için tekrar yer değiştirdiğinde kaşlarımı çattım.

"Hiç numara yapmak yerine gerçek bir uyku çektin mi?" Sana sormam gerekiyordu.

"2 şeye karşı% 100 dürüstüm. Biri uyku, ikincisi yemek." Gözlerini açmadan yine mırıldandı.

"Ve istersen bu listeye 'Sen'i de ekleyebilirim." İşte o zaman o pislik tek gözünü açıp bana dikti.

Kızardığımı gizleyemeden  ona bakmak zorunda kaldım.

"Ne dersin?"

"Defol." Arabayı tekrar hızlandırmadan önce ona homurdandım.

"Her zaman kabasın, eğlenceli değilsin." Söylediğini duydum ve elbette görmezden geldim.

Başka ve saçma sapan şeylerden bahsedip durdu ve ben hiçbirine cevap vermedim o anda bir şey gördüm.

Dikiz aynasına sık sık baktım ve arabamızı çevirdim.

"Hey, dümdüz gitmemiz gerekiyor. Bu yanlış yol."dediğini duydum.

"Biri bizi takip ediyor." Ona bakmadan dedim. Arabamızı yine başka bir yola çevirdim.

"Yibo arabayı durdur." Dedi ve ona kaşlarını çattı.

"Ne söylüyorsun? Anlamıyorum." Dedim.

"Onlar düşman değiller. Onlar benim ekibim." Dedi ve ona baktım.

I Whatever You - YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin