21. Bölüm

310 21 14
                                    

Bölüm Alesya'nın geçmişinden bir kesit ile başlıyor. Kafanız karışmasın diye hemen belirteyim ❤❤

 Kafanız karışmasın diye hemen belirteyim ❤❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


7 yıl önce

Bazen hayatınızda en mutlu anlarınız vardır hatta o an öyle mutlusunuzdur ki hiçbir şeyin bu büyülü anı bozmasını istemezsiniz.

Ben de böyle bir anın içindeydim işte. Kardeşim olacağını öğrendiğimden beri her günüm ayrı bir mutlulukla ve heyecanla geçiyordu çünkü oynayabileceğim, yanında gülüp eğlenebileceğim arkadaşım olacaktı o. Beraber gülüp beraber ağlayacak hatta birbirimizi koruyacaktık. Ondan başka kimsem olmasa da umrumda olmayacaktı artık.

Belki bencilce geliyordu kulağa ama Alpay'dan başka benimle rahat olan yoktu çünkü olamazdı. Yasaktı. Babam böyle söylemişti. Başta onu dinlemeyip okuldan biriyle arkadaş olmuştum. Adı Mutlu'ydu ve evet ismi gibi mutlu bir çocuktu.

Yasak olduğunu biliyordum ama bana çok iyi davranıyordu ben de onu kırmamak için bir şey demiyordum. Ben kırmamak adına o kadar uğraşsam da babam onun varlığını öğrenince onu keşke kırsaydım da böyle canı yanmasaydı dedim. Babam hep böyleydi, bana direkt vurmazdı sadece birkaç kez evden kaçtım diye vurmuştu ama onun bana yaptığı şeyler vurmaktan daha beterdi.

Mutlu'nun sırtına kemeriyle vururken bana zorla bunları defalarca izlemiş, onunla veya bir başkasıyla arkadaşlık kurarsam bir dahakine daha kötüsünü yapacağını söylemişti. Oysa daha küçücük 7 yaşında bir çocuktum o zamanlar.

Olanlardan nasıl paçayı sıyırmıştı bilmiyorum ama tüm okulun bana düşman kesildiğini çok iyi biliyordum. Gözlerindeki korkuyu ve dehşeti iliklerimde hissedebiliyordum.

İşte kardeşimin olması bu yüzden çok önemliydi benim için. Kim ne derse desin ne yaparsa yapsın her türlü kötülükten onu koruyacak ve aynı şeyleri yaşamasına izin vermeyecektim.

ESKRİM | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin