--Bulut Elgin: Şu an uyuyor olduğunu düşünerek yazıyorum (03.01)
Bulut Elgin: Yarın yani saate göre bugün bölge geneli maçlar olacak (03.02)
Bulut Elgin: Keşke sen de olsaydın (03.02)
Bulut Elgin: Nasıl oluyor bilmiyorum ama sert bir şey bile söylesen benimle konuşuyorsun diye mutlu oluyorum (03.02)
●mesaj silindi●Bulut Elgin: Ne zamandır çalışıp çabalıyordun, emeklerine yazık oldu (03.03)
Bulut Elgin: Seni daha fazla üzmek de istemiyorum ama merak etmeden de duramıyorum (03.03)
Bulut Elgin: Bunu sana kim yaptı? (03.04)
Bulut Elgin: Ne kadar düşünsem de aklıma vurulman için tek bir sebep geliyor (03.04)
Bulut Elgin: Artık herkesin belinde silah olduğu bir dönemde olduğumuzu ve sırf korna çaldı diye vurulan insanlar olduğunu haberlerde görüyorum (03.05)
Bulut Elgin: Sanırım sen de birine ters bir laf ettin yani biliyorsundur yabancılara karşı bazen korkutucu olabiliyorsun (03.05)
Bulut Elgin: Yanlış anlama bence bu iyi bir şey yani kötü insanlara karşı savunman böyle senin de (03.05)
Bulut Elgin: Adam da sana silah çekip vurmuştur diye düşünüyorum fakat bu düşüncem ormandaki korumaları ve haritada bile gözükmeyen evi açıklamıyor (03.06)
Bulut Elgin: Alpay'a defalarca sordum ama hep sessiz kaldı inanabiliyor musun? (03.06)
Bulut Elgin: Alpay cevap vermeden, konuşmadan durdu (03.06)
Bulut Elgin: Ben hala inanamıyorum da (03.06)
(Görüldü)
Bulut Elgin: Oldu ben kaçtım o zaman (03.07)
Alesya: Sorun değil uyanıktım (03.07)
Bulut Elgin: Kızmadın mı? (03.07)
Alesya: Hayır (03.07)
Bulut Elgin: Vaov (03.07)
Bulut Elgin: Niye? (03.08)
Bulut Elgin: Gece saatlerinde duygusal olan kadınlardan mısın sen de? (03.08)
Alesya: Şansını fazla zorlama (03.08)
Bulut Elgin: Pekala sustuuumm (03.08)
Alesya: Neden veya nasıl vurulduğum da seni ilgilendirmez (03.08)
Bulut Elgin: Aşk olsun (03.08)
Bulut Elgin: Hiç mi hatrım yok (03.09)
Alesya: Bak hiç halim yok uğraşamayacağım şu an ama benimle ilgili hiçbir şey seni ilgilenirmez, bana yakın davranmayı bırakmalısın çünkü kendi kendine acı çektireceksin (03.09)
Bulut Elgin: Peki sen nasıl uygun görürsen (03.10)
Bulut Elgin: Hiç mi halin yok? (03.10)
Alesya: Yok (03.10)
Bulut Elgin: Anladım, iyi geceler (03.10)
Bulut Elgin: Fazla geç yatma, uyuyup hemen iyileş (03. 11)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKRİM | Yarı Texting
Short StoryBulut Elgin: Alt tarafı bir şaka yapmıştım Alesya: Her şakanın altında bir gerçek vardır derler Bulut Elgin: Öyle mi Alesya Hanım? Bulut Elgin: O zaman Bulut Elgin: Alpay'ın senle silah zoruyla arkadaş olduğunu söylemiştin ya bir keresinde Bulut El...