1. Bölüm

1.6K 77 48
                                    

Medya Alesya💙

Okumaya başladığınız tarih?

---

Kanlı eldivenleri çıkarıp çöpe attım. Saat çoktan 7 olmuştu ve Alpay hala ortalıkta yoktu. Telefonu masadan alıp tekrar aradım, bu kaçıncı arayışımdı hatırlamıyordum bile fakat beyefendi bir türlü açma zahmetinde bulunmuyordu.

Ailesi şu an yurt dışında olduğu için onlar da nerede olduğunu bilemezdi. Rehberde kimleri arayabileceğimi düşünerek dolaşırken gözüme takılan isimle duraksadım. Aklıma ondan başkası gelmiyordu. Fazla beklentiye girmeden mesaj attım.

+9053*****: Bulut selam. Alesya ben. Alpay yanında mı? Telefonlarıma cevap vermiyor

Birkaç dakika geçmeden cevap gelmişti.

Bulut Elgin: Az önce çıktı spor salonundan. Hoca, antrenmana geç gelen çok olunca anca bıraktı. İstersen yetişebilirim ona

Mesajı okuyunca göz devirdim. 'Gerizekalı' diye mırıldanırken Alpay'dan mesaj gelmişti.

Malpay: 29 cevapsız arama ne be kızım? Umarım sinirden adamları öldürmemişsindir.

Okyanusya: Oyalanma da hemen gel. Şu işi halledince hesabını keseceğim senin

Malpay: Tehditini görmezden geliyorum çünkü bana asla kıyamayacağını biliyorum güzellik

Malpay: Ama sen merak etme. 5 dakikaya yanındayım

Cevap vermeden telefonu masaya bıraktım. Titreşim sesleri duysam da bu manyakla uğraşmak falan istemiyordum şu an. Zaten son 43 dakikadır bol bol kan, gözyaşı ve iğrenç insanlar görmüştüm. Fazlasına ihtiyacım yoktu.

-

Herkese merhaba

İlk bölümümüzü beğendiniz mi? Kısa ve kafa karıştırıcı duruyor biraz ama okudukça tüm düğümler yavaş yavaş çözülecek hiç merak etmeyin.

Alesya kızımız biraz umursamaz ve soğuk gelebilir ama ileride nedenini daha iyi anlayacağınıza eminim. Bu kurgu; ilerledikçe açılan bir kurgu, tabi bu süreçte tahminleriniz de doğru çıkabilir.

Kendinize iyi bakın, gelecek bölümde görüşmek üzere♡♡

Kendinize iyi bakın, gelecek bölümde görüşmek üzere♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ESKRİM | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin