13. - Dvojtý Rande

574 27 4
                                    

„Takže domácnost jen s ženama? To beru! " skočila Beth na moji postel a rozvalila se.

„Kdo říkal, že se k nám nastěhuje?"

„Viděla jsi tvoji mamku? Je jak puberťačka. Jasně že ji bude chtít mít v baráku. "

„Tak to aby jsi se k nám nastěhovala ještě ty." usmála jsem se a léhla si v Beth.

„To by mi vůbec nevadilo."

„Za a) nejsem jak puberťačka... Možná trochu a za b) Beth jestli chceš dojedu s tebou pro kufry." ozvala se za dveřma mamka.

„Mamí! " zakřičím na ní.

„Promiň promiň. Jen jsem šla kolem a slyšela jsem, jak o mě Beth říká, že jsem jak puberťačka tak jsem se zaposlouchala. "

„No potěš koště. Ještě odposlech tady máme."

„Ty seš taky koště. Jdu ven. Vrátím se asi večer a žádný sprosťárny! " otevře dveře mamka a nadzvedne obočí nad tím, jak jsme na sebe s Beth nalepené.

„To samý bych mohla říkat já tobě."

„Co? Že jdeš ven?"

„Neeee. Žádný sprosťárny! Je mi jasný s kým jdeš ven. Takhle vymóděná jsi nebyla hodně dlouho. A taky normálně nenosíš rtěnku a řasenku. " mrknu na mamka.

„No jó no... Čaute holky." mávne nám.

„Ahoj! " řekneme s Beth zároveň.

„Já to říkala... Jako puberťačka." zasmála se Beth.

„Já to slyšela! " ozval se mamky hlas. Jen jsme se na sebe s Beth koukli a propukli v záchvat smíchu. Tohle bude ještě veselí. ;)

„Hmmm... Víš co říkala tvoje mamka?"

„Že jde ven?"

„To taky, a dál? "

„Žádný sprosťárny."

„A co většinou dělají puberťáci?"

„Neposlouchají rodiče?"

„Správně. " usmála se a převalila mě pod sebe. Chvíli se mi jen koukala do očí a pak mě začala líbat. Z nevinného líbání se staly polibky plné chtíče a vášně. Po chvíli jsem ji povolila vstup do mé pusy a začala válka jazyků.

Rukou jézdila po mém těle až nakonec nahmatala lem mého trika. Pomalu mi ho začala vyhrnovat nahorů, až skončilo na druhé straně pokoje. Samozřejmě jsem nezůstala pozadu a zachvilku letělo pryč i její triko. Nachvíli se odtáhla a začala zkoumat moje ploché břicho s obrysem čtverečků. Cítila jsem, jak se mi hrne krev do tváří a já jsem nejspíš červená až na prdeli.

Beth se skliní ke mě a jemně se mi otře rtama o krk.

„Jsi nádherná. " zašeptá mi do ucha a začne mi dělat značky lásky na krk. Z mých úst se začniu ozývat tiché vzdychy.

„Napadlo mě..." vlítne mamka do pokoje bez zaklepání. Sakra neměla by být pryč?!

Beth ze mě okamžitě seskočí, ale to se jí vymstí a přepadne přes okraj postele na zem. Potichu se zasměju. Mamčin zmatenej výraz vystřídá pobavenej.

„Pardóón." zvedne ruce do obranného gesta a zasměje se. Já s Beth ji propalujeme pohledem. „Mimochodem, hezky fialovej krk." ukáže na můj krk a já se začnu červenat stejně jako Beth.

„Můžeš prosimtě říct, co tě napadlo. " zvedne se Beth a jde si pro triko které leží na skříni na druhé straně pokoje. Mezitím mi hodí moje, které bylo na psacím stole.

Thousand butterfliesKde žijí příběhy. Začni objevovat