Multide Nick :)
1 saat...Tüm öğrencileri kontrolden geçirmek tam bu kadar sürdü.En sonunda yarın hastalık tespit edilenlerin en yakın hastaneye sevk edileceğini söylediler.(tabi insansa eğer,mutantsa ilaç temin edilecekmiş)Diğerleri yine asılan listelerden isimleri öğrenebilirmiş.
Tabi bu süreç diğerleri için heyecanlıydı.Ama benim için değildi.Ben zaten hastaydım(ki çok sorun olmuyordu,o mavi iğneler beni iyileştirmese de nezleyi hafifletiyordu) ve annem de hastaydı,tedavi görüyordu.Mrs.Green her 2 günde bir babamla görüşmeme izin veriyordu ama babam ser verip sır vermiyordu sadece annemin durumuyla ilgili bilgi veriyordu şu projeyle ilgili hiçbirşey bilmiyordum.Ama bildiğim kadarıyla yakında ortaya çıkacaktı.Her neyse yine babamın dediğine göre annem iyiymiş...
Ertesi sabah listede Bethany(kokoş dörtlüden) ve Harry'nin ismi vardı.Akşam götürülmüşler zaten hastanelere.
Güç kontrol dersleri iptaldi zaten çünkü tüm eğitmenler hastalıkla ilgili çalışmalara katılmışlardı.Biz de o gün dövüş sanatları dersine girdik.Ama pek iyi geçmedi.
Blair ve ben kenardaki minderlere kurulmuştuk ki eğitmenimiz Josh içeri girdi.Ayağa fırladık ve korku içinde kimleri seçeceğini bekledik.Ve seçimini yaptı.Adam ve Nick.
Normalce tekme ve yumruk çalışması yapmalarını söyledi onlara.Birkaç dakika her şey normal gitti ama bir anda Adam garip sesler çıkarmaya başladı.Hırıldayarak nefes aldı başlarda,Nick durdu,herkes gibi bir gariplik sezmişti o da.Adam dövüş sanatlarında norlmalde iyiydi halbuki.Ve Adam bir nefes darlığı krizi geçirmeye başladı.Josh onu dışarı çıkardı,koridorda uzaklaşılarken bile Adam'ın can çekişmekte olduğunu anlayabiliyorduk.
Ashley:
-Onu nereye götürüyorlar,dedi endişeyle.
Blair:
-Hastalık belirtisi,diye mırıldandı ama Ashley duydu ve ağlamaklı oldu.
Blair'ı dürtüp ''Aferin,çok yardımcı oldun'' dedim.
Bu sırada tabi bütün gözler Christina'ya çevrildi.Bunu farketmeden önce pek rahatsız görünmüyordu,sadece herkes gibi şaşkındı ama herkesin kendisine baktığını farkedince hemen feryat etmeye başladı.Birkaç kişiden başka hiçkimse aldırış etmedi çünkü bu davranışların yapmacık olduğunu herkes anlamıştı.Çok geçmeden Josh geldi ve bize Adam'ı şimdilik revire götürdüğünü artık devam edebibileceğimizi söyledi.Hala bizi dövüştürmek istiyordu,neyse ki ben seçilmedim.Dylan ve Laura dövüştü.Laura yenildi,ki normalde olsa çok sevinir ve sürekli yüzüne vurup laf sokmaya uğraşırdım ama artık bundan daha önemli dertlerim var.
Ertesi gün listede Adam'ın da adı vardı,ayrıca Louis'in de.(Louis bahçede fenalaşmış-biz bahçeye çıkmamıştık,haberimiz yoktu ama Nick söyledi.)Ashley çok üzgün görünüyordu. Ben de Ashley için, Ashley çok narin ve nazikti.Alison da üzgündü çünkü Louis Alison'ı çok güldürürdü ve şimdi ölümcül bir hastalığa yakalanmıştı.Hem Louis' hepimiz çok severdik,sempatikti ve şu sıkıcı okuldaki nadir eğlenceli kişilerdendi.
Akşam yemeğine indik.Yemeklerimizi alıp masalardan birine oturduk.Birkaç dakika sonra Christina gürültülü bir şekilde çatal bıçağını masaya düşürdü,önce boğazını tuttu ve sonra da şiddetle öksürmeye başladı.Onu revire götürdüler ve biliyorduk ki o da virüs kapmıştı.Zaten Adam'ın kapması üzerine onun sağ kalması saçma olurdu çünkü son zamanlarda çok yakındılar(!)...
Kimse hiçbir şey söylemedi sadece Christina revire götürülürken öylece bakakaldık.
Sabah listede Christina'nın adını görmeyi bekliyorduk,ki gördük de ama ek olarak bir isim daha vardı: Nick.(Odasında fenalaşmış,Dylan onu revire götürünce teşhis konulmuş)
Kahvaltı etmedik.Odaya geri gittik.Odanın ortasında bir çember oluşturduk.Ve konuşmaya ilk olarak Alison başladı:
-Herkes birer birer virüs kapıyor,böyle bir şey olamaz!
Blair:
-Ve en kötüsü de çaresizlik,hiçbir şey yapamamak kadar kötü bir şey yok.
Barbara:
-Şahsen ben Christina için bile üzülüyorum,sonuçta birilerinin hayatı kayıyor,haksız mıyım?
Herkes başını salladı.Ve yine şu lanet olası anonsu duyduk:
-Öğrencilerin dikkatine!1 saat içerisinde Mrs.Green'in yapacağı konuşma için büyük bahçede olunacak.
Birbirimizin yüzüne baktık bu hayra alamet değil gibime gelmişti ama görecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Second Life "İkinci Hayat" (Düzenleniyor)
Science Fiction2514'de Dünya dışında Second Life adındaki gezegende geçen bir hikaye... (Hikaye ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye "Tanıtım" bölümünden ulaşabilirsiniz.) Not:Hikayenin tamamı @sudezeyrek ve @starkhanesi ile yazılmıştır.