Yeni bölüm için sınır; 15 vote, 50 yorum. Sınır geçildiği an yeni bölüm yüklenecektir. <33 🌟
————
Eve geldiğimde saat geç olmuştu, hemen gidip hazırlanmaya başladım. Her zamanki gibi siyah giymeyi düşünüyordum. Zaten ben hep siyah giyerdim, sadece bazı önemli günlerde kırmızı giyerdim. Dizlerimin hemen üzerine gelen siyah dekolteli bir elbise giydim. Siyah ince topuklu ayakkabı giydim ve siyah iş çantamı aldım. İçine işle ilgili dosyalar koydum. O sırada telefonuma mesaj geldi.
"0530******* numaraları kişiden bir mesaj"
"-Sizi almaya geliyorum Çiçek Hanım. -Sarp Atasoy"
Tamam ben resmi olmasını istedim ama bu kadar resmiyet... Her neyse... Telefonuma 'Sarp Atasoy' olarak kaydettikten sonra cevap yazmaya başladım.
"-Ben kendim gelebilirdim hem zaten hazırım. Birazdan çıkarım, sizin gelmenize gerek yok."
O sırada Flora konuşmaya başladı.
"Mrs. Bianch, evinize doğru siyah bir arabayla birisi yaklaşmaya başladı. Yaklaşan kişinin kimliğini tespit etmemi ister misiniz?"
"Gerek yok Flora. Sen sadece ışıkları kapat ve ben gelene kadar eve göz kulak ol."
"Nasıl isterseniz Bayan Fiore."
Kapıdan dışarıya çıktım, gelen kişinin Sarp olduğunu anlamıştım. Evin önünde durdu ve yan koltuğun camını açıp benden tarafa eğildi.
"Gelsene."
Yok bu adam cidden dengesiz. Arabanın kapısını açtım ve öne oturdum.
"Gelmenize gerek olmadığını söylemiştim Sarp Bey."
O ise benim dediğimi umursamadan gözlerime bakmaya devam ediyordu.
Yine siyah giymiş ve yine yakışmış. Sarp kendine gel lan. Saçma sapan konuşmasana.
"Güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim. Sizde çok şık olmuşsunuz."
O benim gibi teşekkür etmemişti onun yerine kafasını teşekkür ederim manasında sallamıştı. Sonra iş hakkında konuşmaya başladı.
"Bu iş gerçekten önemli. Yani kazanmamız şart, o yüzden herhangi bir pürüz çıksın istemiyorum. Normalde kendi asistanımla gidecektim ama anlaşma işlemlerinin orada gözlerinin önünde hazırlanmasını istedikleri için şirketin avukatına da ihtiyaç vardı. O yüzden bende asistanım yerine direk seninle gelmeyi tercih ettim."
"Anladım. Merak etmeyin hiçbir sorun çıkmaz, ben zaten hazırlıklı geldim."
Sonra yol boyu hiç konuşmadık. Yarım saat sonra deniz manzaralı bir restorana gelmiştik. Şehrin tüm ışıkları gözler önüne serilmişti ve bu harika gözüküyordu. Manzaranın en güzel gözüktüğü masalara doğru ilerliyorduk. Sarp bana yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
"Serkan Bey her toplantıya eşi Sevda Hanım'la beraber gelir. Birbirlerine çok bağlılar, garipseme diye söylüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AJAN: DUYGUSUZ
FantasyBen Fiore Bianch nam-ı diğer Ajan: Duygusuz. Dünya'nın en ünlü aynı zamanda da en gizli ajanlarından biriyim. Herkes beni Ajan: Duygusuz olarak tanır ama şimdiye kadar çalıştığım birlik dışında kimse beni görmemiştir. Türk olmama rağmen babam yüzünd...