8. Bölüm : Barış

361 92 353
                                    

Canım okuyucularım nasılsınız? Açıkçası ben çok iyiyim.💜

Neyse bölüm başında sohbet etmeyi pek sevmem. Bir şey demek için buradayım.

Hikayeye bu bölüm yine birisi giriyor ve bölüm sonunda da fotoğraflı tanıtımını yaptım. Oraya göz atmadan okumayı bitirmeyin sakın.

*Yaşamak için her zaman arabanın durmasını beklemek değilde bazen o arabadan atlamak gerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Yaşamak için her zaman arabanın durmasını beklemek değilde bazen o arabadan atlamak gerek.*

___

Benim hayatım her zaman yokuş aşağı hızla giden ve durdurulamayan bir arabanın içinde gibi geçti. Öyle geçmeye de devam ediyor.

Önüme ne kadar engel çıkarsa çıksın hiçbirisine bakamadan ezip geçtim. Bazı engeller çocukluğum, bazı engeller istediklerim ve bazı engellerse duygularımdı. Ama ben onlara hiçbir zaman sahip çıkamadım. Çünkü eğer yokuş aşağı hızla giden bir arabanın içindeyseniz, durmadan önce önünüze çıkan tüm engelleri devirmek zorunda kalırsınız.

İşte size anlattığım ve anlatmaya devam edeceğim bu hikayede bir şeyin farkına vardım.

Yaşamak için her zaman arabanın durmasını beklemek değilde bazen o arabadan atlamak gerektiğini anladım.

Aslında bu hikaye de benim hayatı doya doya yaşamak için o arabadan atlamamın hikayesi. Bunu benimle beraber sizde anlayacaksınız...

Sarpla konuşmamızın üzerinden bir saat geçti. Mutfağı topladım ve hemen kitaplarıma koştum. Yaklaşık yarım saattir kitap okuyorum. Birkaç dakikadır da elimdeki kitabın sözlerine bakıyorum.

"Dünya herkesi kırar; ve sonra, bazıları işte o kırık yerlerinden güçlenir." Yazıyor. Yani benim tam olarak yaşadığım şey.

Kitabı bir süre daha okuduktan sonra Sarp'ın uyuduğuna emin oldum ve özel odaya girdim.

"Flora, beni geçmişteki bazı anılara götürmeni istiyorum. Yani benim hatırlayamadığım şeyler var mı yok mu bakmamız lazım."

"Gitmek istediğiniz tarihi söylerseniz size yardımcı olabilirim Mrs. Bianch."

"Tarih net belli değil ama yirmi yıl öncesine gitmeni istiyorum."

"Bu konuda yardımcı olamam Bayan Fiore. O tarihteki bilgileri size gösteremem çünkü şifrelenmiş."

"Kır o zaman şifreleri."

AJAN: DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin