Tanıtım

26 1 0
                                    

Ben Güneş. Büyük hayalleri olan küçük bir kızım. 17 yaşındayım ve küçük tatlı bir aileye sahibim. Belki yaşım küçük ama çok büyük hayallerim var benim. Bir gün gideceğim, çok uzaklara... Bir güneş gibi baktığımda tüm dünyayı görebilmek istiyorum mesela. Gökyüzüne çıkabilmek, yıldızlara ulaşabilmek istiyorum. En çok da aya ulaşabilmek istiyorum. Çünkü ben aya aşığım... Tüm yıldızlar sizin olsun ben ayı istiyorum...

Tüm yıldızlar geceye aşıktı. Sadece o geldiği zaman parlıyorlardı gökyüzünde. Oysa gece yıldızların farkında bile değildi. O güneşe aşıktı. Bilse de o gelince yitip gitmek zorunda kaldığını yine de razıydı. Güneş ise aya sevdalıydı. Gece geldiğinde gitmek zorunda kalsa bile ışığını armağan ederdi aya. Ay  güneşe aşıktı. Bu yüzden kabul ederdi onun herşeyi olan ışığını hediye olarak. Peki bu döngü olmasa dünya nasıl olurdu? Güneş geceye aşık olsaydı aydınlanırmıydı bir daha ay? Gece  yıldızların farkına varsa vazgeçermiydi kendisinden güneş için? Doğarmıydı bir daha gün? Yıldızlar geceye aşık olmasa görebilirmiydik bir daha geceleyin bu kadar güzel manzara? Ay güneşe aşık olmasa kabul edermiydi en değerli varlığı ışığını? O zaman kim aydınlatırdı gecemizi? Bazen kendini seveni fark etmek yerine aşkının peşinden gitmeli insan. Belki de onun imkansız aşkı başkalarının karanlıklarını aydınlatıyordur.

Bu kitap her koşulda sevdiğinin peşinden gidenlere... Asla vazgemeyenlere...

Güneş'li Bir Gece'deHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin