Multumedia'da Eylül'ün kıyafetiArda,ben ve Ece yemekhaneye indiğimizde sabahki gruba daha cok dikkat etme fırsatım oldu. Tam karşıdaki masadalardı.4 erkek 3 kızdan oluşuyordu. Kızlardan birisi sürekli konuşuyor birşeyler anlatıyordu. Sevgilisi olduğunu düşündüğüm çocukta herşeyine gülerek cevap veriyordu.
Diğer iki erkek ise aralarında konuşuyorlardı. Ve diğer iki kızda öyle. Ama bir çocuk çevresindekilere aldırmadan umursamazca yemeğiyle oynuyordu. Gözleri yeşildi ve sert hatları vardı. Vücudu yapılıydı. Herhalde gününün geri kalanını spor salonunda geçiriyor..."Hey Baş belası!"
"Ha? Ne? Efendim?"
"Ha denmez biraz cici kız ol ya"
"Ne var kıvırcık?"
"Yarım saattir Leyla gibi birşeyler düşünüyorsun. Mecnunun dağlara mı kaçtı?"
"Espri yeteneğini kaybettin Kıvırcık" diyip kafa salladım
"Bahçeye çıkalım mı?" diye konuşmayı böldü Ece
"Olabilir" Arda'da kafasını sallayınca hep birlikte bahçeye indik.
"Ece. Hani şu siyahlar içindeki grup varya."
"Evet?"
"Orada bir çocuk var. Adını bilmiyorum. Yeşil gözlü uzun boylu.."
"Poyraz'dan bahsediyorsun galiba"
"Biraz ondan bahsetsene"
"Soyadı yılmazer. Anlamışsındır ki okulun sahibi. Ama dediğin gibi 'siyah' hiç öyle sevilecek tipler değildir. Sabah akşam senin benim giremekten utanacağım yerlerde dolanıyorlar. Hangi kızla beraber olduğu ve bunun sayısı her geçen gün değişiyor güzelim."
"Bildiğin biyografi yazdın be"
Sırıttı. İlk okul günü şuana kadar çok iyiydi. Sakarlık falanda yapmamıştım. Zil çaldığında içimden ettiğim küfürleri Eminem duysa düet teklifi ederdi.
"Sen şu Poyraz'a çok takıldın"
"Yoo..." tam savunmaya geçicekken susturdu.
".. Seni tanıyorum"
"Yani?"
"Salağa yatma Baş belası"
"Uykum var salağa yatcam" diyip kafamı omzuna koydum.
Derin nefes aldı. " sen kazandın"
Son iki ders dedim. Son iki ders sakarlık yapmazsam sıkıntı yok.
-----
Arda'nın arabasına bindiğimde derin bir oh çektim. Rezil olmamıştım. Benim için iyi bir başlangıçtı.
"Beğendin mi?"
"Okulu mu?. Evet harikaydı. Sen?"
"Eh işte idare eder."
"Tabii koskoca Arda'yı tatmin edemedi" diyip göz devirdim
"Tabikii" diye onayladı. Klasik Arda..pardon öküz(!)modeli.
"Hadi eve girene kadar bekliyorum" eve geldiğimizi fark etmemiştim.
"Sanada hoşçakal" diyip kapıyı kapattım
Camı açıp "Hoşçakal baş belası"
Gülümsedim ve içeri girdim. KENDİMİ REZİL ETMEDEN EVE GİRDİM.
"Ee nasıldı ilk okul günü?" babam koltukta oturmuş gazete okuyordu
"Yeni bi çocukla tanışmadım. Bissürü yeni arkadaşım olmadı. Hocaların hiçbir dediğini anlamadım.. Yani anlayacağın sıradan,eskisi gibi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA SONRA?
Random"Karanlıktan bahsediyordu ulaşabileceğim tek aydınlık, bana ben karanlığım mutlu olamazsın demişti. Sahi, mutlu olmayı isteyen kimdi?" Annesini kaybetmiş olan Eylül İzmir'e taşınır ve yeni bir hayata başlar. Beraberinde bir sürü sorunu çekmişti bata...