Multimedia'da kamp yeri.
Ve Eylül ve Poyraz'ın söylediği şarkı
Uyanır uyanmaz üstümü değiştirdim. Akşamdan hazırladığım sandiviçimden bir ısırık aladım ve gitarımı bodrumdan çıkardım elime nota dosyamı alarak aşağı indim.
Yine akşamdan hazırladığım çantamı ve masanın üstündeki telefonumu aldıktan sonra Tunç abiye seslendim ve gitmem gerektiğini söyledim.
Yaklaşık 10 dakika sonra okuldaydım ve herkes daha doğrusu tüm 2. Sınıflar bahçede toplanmışlardı. Okul müdürümüz konuşuyordu. Hızlı adımlarla kalabalıkta Arda ve Ece'nin yanına gittim ve müdürü dinlemeye başladım.
"Evet burdada.. Oturma planlarınız. Yani otobüste oturacağınız yerleri biz belirledik" dedi ve bizi servisleren yönlendirdi.
Planları söyledi
"..Ece Solmaz..Arda Kılıç'la oturacak.." birbirlerine bakıp gülümsediler.
"..ve Eylül Özdemir'de Poyraz Yılmazer'le"
Hayır. Hayır hayır. 6 saati o piskopatın yanında geçiremem. Poyraz'a baktım. Bana bakıyordu. Sinire göz devirip otobüse bindim. İyiki gitarımı yanıma almışım
"Pek memnun değilsin?"
"Seninle 6 saat geçireceğim. Memnun olmam mı gerekiyor?"
"Dışarıda senin yerinde olmak isteyen çok kız var" dedi ve eliyle pencereyi gösterdi. Tüm kızlar oturduğumuz yere bakıyordu.
"Git onlarla otur o zaman"
"Öyle birşey söylemedim"
"Öyle birşey söylediğini söylemedim"
Cevap vermedi. Bende siyah kılıftan gitarımı çıkardım. Birkaç nota çaldıktan sonra melodiyi yerine oturtmak için şarkı sözlerini mırıldandım.
"Sen beni tanımazsın severimde söylemem"
"Sen beni uzak sanırsın, bilirim söz dinlemem"
"Ah bu ben kendimi,nerelere koysam. Çekilsem sahillere,hayallermi kursam?"
Poyraz uzaylıymışım gibi bana baktı.
"Ne var çok mu garip?"
"Sesinin güzel olduğunu düşünmemiştim. Tekrardan çalsana"
"Çalar mısın? Dersen belki"
Ofladı.
"Çalar mısın? 'Yeni' "
"Yeni değil. Eylül"
"Kızım bela mısın çal şunu!"
"Ne bağırıyosun be!"
"Şunu çalar mısın? Eylül"
"Tabikii" dedim ve gülümsedim.
Melodiyi tutturduktan sonra sözleri söylemeye başladım.
"..yerle gök arasında biryerlerde.."
"..sen beni tanımazsın severimde,söylemem.."
"..sen beni uzak sanırsın bilirim söz dinlemem.." durmuştum. Çünkü o da söylemişti bana 'devam et' bakışı attı.
"Ah bu ben kendimi nerelere koysam?"
"Saklamsan bir yerlede gizlice ağlasam"
"Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YA SONRA?
Random"Karanlıktan bahsediyordu ulaşabileceğim tek aydınlık, bana ben karanlığım mutlu olamazsın demişti. Sahi, mutlu olmayı isteyen kimdi?" Annesini kaybetmiş olan Eylül İzmir'e taşınır ve yeni bir hayata başlar. Beraberinde bir sürü sorunu çekmişti bata...