Part 19 (Rogol tanpa rela)

17.8K 145 5
                                    

Cerita dikampung kubang kuala Part 19

Dalam kepala Munirah sekarang hanya terlintas di fikiranya lelaki yang ada dengannya di dalam bilik ini hanya cuba untuk merogolnya, dia bukanlah baik sangat sampai tak pernah bersama lelaki, tertapi rogol tanpa rela macam ini bukan pilihan yang dia mahu. Air matanya mula keluar tidak berhenti-henti meleleh di tepi pipinya. Dia menangis semahunya, dia terus merayu  kepada lelaki ini  supaya tidak meneruskan niatnya. 

Nafas lelaki itu di rasakan menerjah di telinganya, tadinya hanya jari telunjuk menyentuhnya kini jari jemarinya lain sedang meraba-raba tubuhnya yang masih lengkap berpakaian

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nafas lelaki itu di rasakan menerjah di telinganya, tadinya hanya jari telunjuk menyentuhnya kini jari jemarinya lain sedang meraba-raba tubuhnya yang masih lengkap berpakaian. Setiap inci tubuhnya di terokai dengan tangan lelaki itu dan di tempat-tempat sensitifnya pula di pegang lama di situ. Munirah hanya mampu menangis sahaja sekarang terikat, dia tidak mampu membuat sesuatu pun dari tadi, dia menjerit meminta tolong tiada siapa pula yang dengar dan datang. Dia terasa serkup hitam di kepalanya terselak sedikit pada bahagian telinganya, angin hangat bertiup ke belakang cuping telinganya sambil terasa bibir yang berkumit tajam dengan bulu misai mencium tengkoknya. Munirah berasa cukup takut tertapi pada masa yang sama dia dapat merasai nikmat dari perbuatan itu. Bibir lelaki itu di rasakan berkucupan di tengkoknya dan sekali sekali dia rasakan kulit di lehernya di gigit manja, kesan gigitan ini bakal membuatkan kulitnya merah.

'Ehem...aku nak jumpa ko sekejap kat sebelah', tiba-tiba kedengaran suara perempuan dalam bilik itu. Telinga Munirah serta merta menangkap suara itu,' itu suara Datin Kamariah ke?' berkata dia dalam hatinya. Lelaki itu berhenti mencium lehernya, dia kemudian mendengar lelaki itu berjalan keluar dengan perempuan yang bersuara tadi ke bilik sebelah. 

Datin Kamariah : 'Apa yang ko cuba buat tadi itu Aziz? mana ko letak Dato Rashid?'

Aziz : 'Aku cuma nak bermesra dengan bekas bini aku sahaja Datin, Dato ada kat bilik atas. Bukan kita dah setuju ke aku dapat Munirah dan Datin dapat suami Datin tu? tanyanya balik kepada Datin Kamariah.

Datin Kamariah : 'Aku harap ko tahu apa yang ko buat, aku tak mahu rahsia kita ini terbongkar, nahas kita berdua nanti'. Aziz kemudian membawa Datin Kamariah naik ke tingkap atas banglow dua tingkat itu. Sambil menunjukkan tempat di mana Dato Rashid di ikat, dia menunjukan isyarat  senyap jari di mulutnya kepada Datin kamariah. Datin Kamariah terkejut melihat keadaan suaminya yang lemah, berdarah di bibir dan matanya  di tutup dengan kain hitam, dia juga di letakan di atas kerusi di tengah bilik itu sambil di awasi oleh dua orang lelaki. Dia kemudian keluar dari bilik itu. Dia seperti tak sanggup menatap suaminya lama-lama dalam keadaan begitu.

Datin Kamariah : 'Apa yang ko dah buat kat Dato Rashid? kenapa bibirnya berdarah sampai macam itu, buka ke plan kita hanya untuk menculik dan menakutkan mereka sahaja Aziz?' aku tengok suami aku dah cedera teruk di belasah oleh lelaki yang ko upah itu, habis lebam-lebam di mukanya itu'.

Aziz: 'Dia melawan semasa anak buah aku tangkap dia tadi Datin, aku nak buat macam mana, tak kan aku nak minta anak buah aku cakap baik-baik kat dia suruh dia datang sukarela ke sini pula', dia tersenyum sinis ke arah Datin Kamariah.

Cerita di kampung kubang kuala (Completed by July 2020)Where stories live. Discover now