Part 4 (Mimpi basah dan minyak urut)

22.8K 163 7
                                    

Cerita dikampung kubang kuala Part 4

Selepas puas mandi sungai bersama Abu dan Salim pada petang itu, mereka terus bergegas balik kerumah masing-masing kerana azan magbrib telah berkumandang dari masjib berdekatan, Azlan  terus masuk ke pintu belakang bilik airnya dan dia membilas badannya dengan air perigi, selepas selesai mandi  dia menaiki tangga dari bilik mandinya tadi ke biliknya. Sambil melalui dapur rumahnya dia melihat Kak Ima sedang mengoreng sayur kobis  di dalam kuali , bau  ikan goreng garing dan sayur kobis yang hampir masak tadi membuatkan perutnya berbunyi lapar.  Kak Ima sempat berpaling kepada Azlan yang berjalan melepasinya.

Kak Ima: 'Haa...lan..balik punn...cepat pergi sembahyang, kan nenek bising nanti...lepas tu kita sama-sama makan nasi dengan nenek'. ujar Kak Ima kepadanya.

Azlan  : 'shhhuus... jangan lah bising kak Ima nanti nenek dengar tu, hmm..sedapnya bau lauk akak masak, lapar dah perut Lan rasa, okay nanti Lan solat magrib jap yer kak'.

Selesai solat Magrib, Azlan menunggu neneknya di meja makan bersama Kak Ima, kelihatan neneknya turun tangga perlahan-lahan dan menuju kemeja makan. Azlan di suruh oleh neneknya membaca doa makan, mereka kemudian menjamu selera bersama selepas itu. Azlan makan banyak daripada biasa malam ini, dia kepenatan selepas bermain air sungaibersama kawannya sepanjang petang tadi.

Selesai  makan malam, dia menolong Kak Ima pula membasuh pinggan di dapur dan selepas  solat Isyak itu dia terus terlelap di atas katilnya, perutnya yang kenyang tadi membuatkan mata dia sedikit mengantuk. Dalam tidurnya selepas itu dia bermimpi sesuatu yang indah...

Didalam mimpinya itu, Azlan berjumpa dengan seorang gadis yang dia tidak kenali,  tiba-tiba gadis itu mengucup bibirnya, mulut mereka bertaut rapat sekali. Azlan merasa pelik kenapa gadis  itu menciumnya walaupun dia cuba berberapa kali menolaknya tertapi gadis itu tetap memaksanya. Lalu dia pasrah  dan tak mampu lagi menolak menikmati ciuman hangat tersebut.

Azlan kemudian melepaskan mulutnya dari mulut gadis, gadis itu memandang kearahnya dengan pandangan bernafsu sekali tanpa berkata apa-apa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azlan kemudian melepaskan mulutnya dari mulut gadis, gadis itu memandang kearahnya dengan pandangan bernafsu sekali tanpa berkata apa-apa. Tanpa di suruh  dia membuka butang-butang baju gadis tersebut dan yang peliknya gadis itu tidak memarahinya apabila dia melakukan demikan. Gadis itu juga ada membantunya membuka cangkuk colinya, terpamparlah buah dadanya bersaiz 34C di depan Azlan,  bentuk payudara bulat gadis tersebut membuatkan nafsunya meronta-ronta untuk menyentuh payudara tersebut , tanganya mula memegang dan meraba-raba buah dada gadis yang putih melepak tu, dia mencium-cium manja buah dada tersebut tanpa langsung di bantah oleh gadis itu, dia mencium lagi payudara tersebut  di sekelilingnya termasuk juga mengentil-gentil lembut nipple  gadis yang berwarna pink muda tu dengan jarinya. Seingatnya payudara Kak ima lagi besar daripada gadis ini walaupun dia tidak pernah memegangnya, tapi dia lebih menikmati keghairahan yang di rasainya bersama gadis ini sekarang, Azlan  seperti tidak tahu apa yang patut dia lakukan dengan rasa ghairah ini, dia hanya menikmati apa yang berlaku, dia mencium dan menghisap putingnya pada payudara gadis tadi sehingga dia puas, Nafsu gadis tersebut juga  mula terangsang akibat tindakannya.

Cerita di kampung kubang kuala (Completed by July 2020)Where stories live. Discover now