Part 22 (Merasai nikmat bersetubuh dengan kak ima)

20.3K 166 10
                                    

Cerita dikampung kubang kuala Part 22

Selepas mandi itu Azlan yang hanya bertuala berjalan  melalui bilik Kak Ima yang hanya bersebelahan dengan biliknya, kelihatan pintu bilik Kak Ima terbuka. Azlan sempat melihat dengan anak matanya Kak Ima sedang duduk bersandar dan masih bertuala lagi di atas katilnya, matanya kelihatan tertutup macam orang yang keletihan. 'Adakah sebab kejadian di bilik air tadi  ke yang buat Kak Ima penat tu?' Azlan berkata di dalama hatinya. Hati tergerak untuk ke arah biliknya berjumpa dengan Kak Ima dan bertanyakannya sendiri. Azlan mengentuk pintu bilik Kak Ima yang terbuka itu, perasaanya ketika ini bercampur baur dia berasa takut juga kalau Kak Ima memarahinya sebab mengacaunya lagi dia sedang berehat ini.

 Azlan mengentuk pintu bilik Kak Ima yang terbuka itu, perasaanya ketika ini bercampur baur dia berasa takut juga kalau Kak Ima memarahinya sebab mengacaunya lagi dia sedang berehat ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Azlan : 'Kak ...akak tak apa-apa ke? Lan tengok akak tiba-tiba senyap aje lepas mandi dengan Lan tadi'. Azlan kemudian melihat Kak Ima membuka matanya dan melihat ke arahnya.

Kak Ima :  'Ohh.. Lan, masuklah Lan buat apa tercegat sahaja kat depan pintu, akak okaylah Lan, mungkin badan akak rasa penat sikit hari ini sebab kita jalan banyak kat pekan tadi', Azlan kemudian duduk di atas katil tepi Kak Ima tu.

Kak Ima tersenyum memandang Lan, Bau wangi badan dan rambut kak Ima yang baru di syampoonya tadi menusuk hidungnya. Azlan kemudian bertanya kepada Kak Ima.

Azlan : 'Kak pasal kat bilik air tadi, Lan nak minta maaf kat akak, Lan tak tahu akak ada kat bilik air lagi'. Azlan kemudian tunduk ke bawah, rasanya dia tak sanggup bertentang mata dengan Kak Ima buat masa ini.

Kak Ima: 'Takpelah lah, Lan bukan buat salah apa-apa pun, sebenarnya akak yang tak boleh kawal nafsu akak tadi, abang pian ko lak lama tak balik, akak perlukan sangat belaian dia tu sekarang Lan, tengok kamu berbogel tadi di bilik mandi buatkan nafsu  akak terangsang  tu. Harap Lan jangan bagitahu nenek pasal ini yer, rahsia ini hanya kita berdua tahu'.

Azlan :' Baiklah kak, Lan akan simpan rahsia ini dari sesiapa pun. Kalau boleh  Lan simpan rahsia ini hanya untuk kita berdua sahaja. Kenapa akak naik ke bilik akak tiba-tiba sahaja tadi masa kita mandi kat bilik air ?'. 

Kak Ima : 'Akak malu kat ko Lan sebenarnya, patutnya akak minta semua ini dari abang pian ko, dah lama akak tahan nafsu akak ni tapi tadi akak geram sangat tengok konek ko yang keras tu dah lah saiz konek kamu tu lagi besar dari abang pian ko, kemut-kemut rasa kat dalam kain akak ini tak tahan'. Kak Ima berterus terang pada Azlan apa yang dia rasa.

Azlan : 'Akak rasa puas tak tadi lepas akak gesel kepala pelir Lan kat lobang cipap akak tu?'Azlan bertanya kepadanya untuk ingin tahu.

Kak Ima : 'Puas sekejap aje Lan, dapatlah rasa pelir kat situ. Hmm...akak tahu ko biasa mengendap akak melancapkan dari bilik kamu malam-malam tu'. Azlan sedikit terkejut.

Azlan :' hmm...Lan minta maaf sekali lagi pasal tu kak, Lan cuma nak tengok kenapa akak asyik ada bunyi mengerang kat dalam bilik akak tu aje'.

Cerita di kampung kubang kuala (Completed by July 2020)Where stories live. Discover now