🔥MR.HOTSSS,AUMM🔥

900 11 3
                                    

Assamualaikum gais! This is my new novel, please supports me😳Nah i kasi you sinopsis Mr.Hotss, aumm 🔥

Charlie Naowarat, jejaka misteri bermata kelabu yang mempunyai seribu satu tanda tanya di hati Nuha Adelia.

Bagi Nuha Adelia, jejaka itu sangat mengancam dan aumm!! Kacak banget! Terserempak sahaja jantung bagaikan mahu tercabut! Kacak maut! Mr.Hotss!

Pertemuan secara acah drama di dalam televisyen antara Nuha Adelia dan Charlie Naowarat membuatkan pelakon wanita terbaik a.k.a diva cantik itu bergetar lutut dan memilih untuk cuba mencuri hati Mr.Hotsss terlajak kacak itu. Biarpun bunyinya seperti perigi mencari timba, tetapi dia tidak kisah!

"Hai, jodoh!"-Nuha Adelia

"Gila,"-Charlie Naowarat

"I mana gila! I gilakan you je!"-Nuha Adelia

Selama beberapa bulan berada di kampung jejaka idamannya itu bagi menjayakan sebuah drama televisyen, berbagai cara dilakukan Nuha Adelia untuk mencuri perhatian dan hati Charlie Naowarat namun hampa. Agaknya di dalam mulut Mr.Hotsss itu ada ketulan emas sehinggakan memalau dirinya habis-habisan! Sakit hati uhuks!

Nuha Adelia masih tidak berputus asa. Kerana baginya, dia kenal jejaka bermata kelabu itu. Nalurinya kuat mengatakan bahawa lelaki itu merupakan serpihan memorinya yang hilang. Ya, dia amnesia.

Renungan mata kelabu itu, seperti pernah dilihatnya.. Wajah kacak itu seperti pernah menjadi orang terpenting di dalam hidupnya. Tetapi, bila?

Tanpa pengetahuan Nuha Adelia, Charlie Naowarat bertungkus-lumus melawan perasaan rindu dan trauma. Trauma jika gadis kesayangannya disakiti lagi. Dia terpaksa mengorbankan perasaan cintanya sendiri demi keselamatan gadis dicintainya. Mengapa?

Sehinggalah, Nuha Adelia membuat keputusan untuk berputus asa dan pergi dari kehidupan lelaki itu.

"Aku cintakan kau. Kerana aku cintakan kau, kita tak boleh bersama, Nuha."-Charlie Naowarat

"Jika you cintakan I, you akan berjuang.Cuba dapatkan I walaupun apa yang terjadi dan akan terjadi. Itu namanya cinta, Ar."-Nuha Adelia

"Merindui seseorang di hadapan mata lebih perit daripada merindui seseorang yang telah hilang,"-Charlie Naowarat

meh ler baca🔥

Selamanya cinta ✔Where stories live. Discover now