De nieuweling||1

656 8 0
                                    

7:00 s'ochtends

POV J/N
Ughhh, je kent toch wel dat je lekker ligt te dromen en dat er dan een spannend stukje komt in je droom en dat je MOEDER de GORDIJNEN ineen OPEN DOET en je WAKKER WORD dus NOOIT erachter zal komen wat er nou echt zal gebeuren.
Ja precies dat gebeurde dus ook deze ochtend bij mij, zoooo irritant.
J/m: 'kom je nog naar beneden, anders kom je nog te laat!'
'Jaaaaa, ik kom al!'
Oké ik ga maar snel douchen en omkleden.
*na het douchen trek je deze outfit aan*

WAT! Is het nu al 7:45! Omg ik moet opschieten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


WAT! Is het nu al 7:45! Omg ik moet opschieten.
K maak m'n ontbijt (avocado toast met koffie) en dan pak k snel m'n tas, m'n jas (die op de foto) en ik spring op m'n fiets.
K zie ineens een jongen, hij gaat zo snel dat die me gewoon afsnijd en k val.
'Hee! HALLO! Kijk is uit joh!'
*hij stapt af en loopt naar je toe*
??: 'sorry, sorry. Gaat het?'
'Ja het gaat zoooo goed, ik kom nu te laat op m'n eerste dag en k ben zojuist aangereden.' Zeg k sarcastisch.
*hij moest lachen*
??: 'sorry dat k lachte, maar t was best wel grappig.' 'Owh trouwens k zal Ff zeggen hoe k heet, k Ben melle.'
'Hoi melle, of zou k je jongen die me aanreed noemen.'
*jullie moeten beide lachen*
Melle: 'je zei toch net dat je te laat komt, k denk dat we maar snel moeten gaan k neem aan dat je fiets t niet meer gaat redden dus spring maar achterop.'
'Is goed, als k er maar niet afvlieg.'
*op school*
'??: soo wie is deze chicka die je mee hebt.'
'Pardon!? K heb een naam hoor, j/n.'
'??: ook nog badass, k mag haar wel.'
'Melle: aless kap, ze s nieuw hier.'
'Aless? Sorry, maar dat is wel een hele rare naam.'
Alessio: 'geen sorry t is ook niet m'n naam maar gwn hoe m'n vrienden mij noemen. K Ben alessio.'
Melle: 'en dit is Tommy, Khalid, Mathijs, Rami en Marco.'
Ze vragen waarom ik nu op deze school zit en ik vertel het verhaal, daarna  horen we de bel en gaan naar onze eerste les. Mentor les.
Mentor: 'zoals jullie misschien hebben gezien op t nieuws..'
Als de mentor z'n verhaal wilt afmaken onderbreekt Tommy hem.
Tommy: 'meneer, wie leest er nou nog t nieuws. K bedoel we zijn geen bejaarden.'
Mentor: 'serieus Tommy alweer. Je weet wat we afgesproken hebben hè.'
Tommy: 'ja, ja t zal wel.'
Mentor: 'goed waar was k, ohjaa. Dus zoals jullie misschien al weten is het  j/s (jouw school) gesloten door de lekkage en verbouwing. Dus zijn er nieuwe leerlingen op deze school. J/n stel je maar voor.'
'Nou hoi, k ben j/n 16 jaar en heb n best saai leven tot vanochtend, nogsteeds bedankt voor t aanrijden.' En k geef een knipoog naar melle.
De jongens moesten lachen, alleen de rest snapte er niks van.
Na de schooldag ging k naar m'n kluisje en kwam er een meisje naar me toe en ze zei iets heel raars.
Het meisje: 'OMG! KEN JIJ SPAZE!'
'Wat?'
Het meisje: 'SPAZE! Ken je dat niet?'
'Nee, wat is dat? En waarom ben je er zo hyped over?'
Het meisje: 'omg srs! Al die jongens die net moesten lachen zitten in spaze, het is een jongens groep op YouTube alleen Tommy en Khalid zitten er niet meer in🥺 Tim ook niet en die was m'n fav🥺 oh trouwens, k ben isabelle.'
'Hoii Isabelle k ben j/n, maar oké als k t dus goed begrijp. Ben jij fan van een jongens groep op YouTube die spaze heet en ze zitten in jou klas en je vroeg dus of ik ze ken. Spaze kende k dus niet en hun ken k pas sinds vanmorgen.'
Isabelle: ohh oke, leuk om te weten. Trouwens volgensmij heeft Tommy een oogje op je.'
'Nee joh, wrm zou die ben er net een dag.'
Isabelle: 'ik zie m de hele tijd naar je kijken, maar t zal wel. Wil je misschien verder kletsen bij mij thuis of in de stad shoppen ofz?'
'Nee sorry gaat niet er wacht iemand op me, zoals k al zei vanmorgen ben k aangereden, niet heftig ofz hoor k maak er meer een grap van. Door melle en m'n fiets is nu kapot, dus was k bij hem achterop en moet ik nu natuurlijk ook weer terug mee.'
Isabelle: 'omg! Je zat ook nog bij hem achterop!
Nou veel plezier hoor, als je maar niks geks doet😂'
'Nee dr gebeurd niks hoor, doeggg.'

POV MELLE
K zit al een tijdje te wachten op j/n terwijl ze met die Isabelle uit m'n klas praat. Ze is eigenlijk best knap...
En dan hoor k alessio ineens.
Alessio: 'beetje aan t dromen over mooie meisjes.'
'Nee, tuurlijk nie.'
Alessio: 't zal wel ga je mee, we hebben draai dag vandaag hè.'
'Kutzooi, das waar ook, maar j/n moet achterop bij mij, want ze heeft geen fiets.'
Mathijs: 'nou dan gaat ze toch mee, k denk niet dat Thomas dat zo erg vindt.'
Alessio: 'moet ze wel opschieten, ze praat wel erg lang met die Isabelle. EY, EY CHICKA, kom je nog!'
J/n: 'NOGMAALS IK HEB EEN NAAM en k kom eraan hoor, hoezo al die haast.'
Ze is eindelijk klaar met praten en springt bij me achterop.
J/n: 'uhh melle, waar de fk gaan we heen? Mijn fiets staat daar nog hè.'
Alessio: 'Ff geduld chicka, we hebben een draai dag dus die fiets van jou wacht maar Ff.'
J/n: 'OMG, VOOR DE LAATSTE KEER IK HEB EEN NAAM, IK BEN GEEN CHICKA.'
Marco: 'ey guys Ff rustig hé.'
K zeg maar niks, want stiekem vind k t wel grappig. We fietsen door naar t spaze kantoor en eenmaal aangekomen, kunnen we Thomas nergens vinden...

Ik hoop dat jullie t leuk vinden, dit is het eerste deel! En er komt morgen, of heel miss vanaaf een nieuwe. XX

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu