vorige deel:
K moest een beetje blozen van wat ze zei en ik bloos echt nooit, maar echt NOOIT. Dit meisje is speciaal, ik voel het aan alles.. ik moet haar niet laten gaan.
'dankje.. denk ik😊😅.'
Ik keek nog is in dr ogen en toen naar dr lippen en volgensmij had ze het al door, want de volgende seconden voelde ik haar lippen op de mijne en waren we aan t zoenen....POV ALESSIO
We stopten en j/n deed haar pyama aan.
K weet dat het niet netjes is, maar k heb stiekem een heeeel klein beetje gegluurd..
K vind dat we nu gelijk staan, want ik zag dr wel kijke de vorige keer k heb er alleen niks van gezegt.
J/n:'Ales k ben niet dom, k zie toch gewoon in de spiegel dat je zit te kijken.'
'K vind dat heeeel vreemd, volgensmij heb je gewoon een bril nodig.'
*jullie lachen allebei*
J/n:'K geef toe dat k de vorige keer ook heel misschien keek..'
Ze kwam naast me liggen en k ging een beetje door haar haar heen terwijl we aan her praten waren.
Ze zoende me weer en ik ging erin mee..
Ik ging van dr lippen langzaamaan naar haar nek, ze gaf kleine kreetjes.
Ik dacht dat het wel duidelijk was waar we naar toe gingen, maar terwijl k hielp met haar shirt stopte ze.
J/n:'Sorry.. k weet gewoon nog niet of ik hier klaar voor ben.,.. sorry als ik je nu verkeerde hoop gegeven heb.'
K was stiekem wel een beetje teleurgesteld, maar ik respecteer haar en misschien moeten we gewoon wat rustiger aan doen.
'Het is oke, k snap je wel. Zullen we dan ff youtube aanzetten en dan gaan slapen?'
Ze zei ja en gaf me nog een kus.POV J/N
K had het afgekapt, maar gelukkig vond Alessio het geen probleem. Hij is echt lief..
Ik lag op zijn borst terwijl we youtube aan het kijken waren en langzaam inslaap vielen.
De volgende ochtend 7:00
Ik werd wakker naast een super knappe, grappige, lieve jongen wat wil je nog meer.
K ga maar s douchen en dan maak k m wel wakker, hij ligt nu nog zo lekker met zijn voeten uit de deken.. dat doe ik ook altijd, hij zal t wel warm hebben.
(Deze outfit trek je aan)Alessio:'Jij ziet er leuk uit, ga je ergens naartoe ofz?'
'Ales we hebben school remember. K wilde je alleen nog even laten liggen, maar goeiemorgenn.'
Alessio:'Ohjaa hahahahh, jij ook goeiemorgen.'
We waren allebei klaar en t was nog vroeg dus we lagen beetje op bed tot iemand aanbelden, k dacht echt wtf, wie is dat?!!
'Ales wie de fk is dat!??'
Alessio:'Ohh maak je maar geen zorgen t is Rami maar, k was t ff vergeten, maar k ging samen met hem naar school vandaag.'
'Had je dat niet ff eerder kunnen zeggen!'
Alessio:'K was t vergeten zei k toch en jij was tenslotte degene die uit t niets aanbelde gister. Niet dat k t vervelend vond ofz, maar alsnog!'
'Ja okeeee.., daar heb je wel een punt....... misschien ff open doen dan hahahahah.'
Aless deed de deur open en inderdaag, het was Rami.
Rami:'Soweee aless, je had me niet verteld dat je een chick had die meekwam, gek fixertje! Wacht ff..,. Is ze blijven slapen ook nog.,... LEKKER BEZIG ALESSIOOO!!!!'
Alessio:'Gast, ff niet. Gwn normaal doen, er is niks gebeurd!'
Rami:'Ja ja, t zal wel.'
'Oke RAMI! Er is NIKS gebeurd zegt ales, toch of niet! En er is inderdaag NIKS gebeurd, kijk dat jij dat zo graag wilt is nie maar ons probleem.'
Ales:'Wahahahah gekke roast hiero!'
'Nou gaan we nog, anders komen we nog te laat en daar heb k helemaaal geen zin in!'
*tijdskip naar pauze*
Ik stond met Isabel en Gabriella te kletsen en we stonden dichtbij Alessio en z'n vrienden, ze waren wat aan t fluisteren.. gelukkig kon k t nog net horen. Ja k weet t ben heeeeel nieuwschierig altijd.
*gesprek tussen ales en z'n vrienden*
Raaft:'En hoe ging t? K hoorde dat er een chick bij je kwam slapen, dussss hoe was t?'
Alessio:'Waarom denkt iedereen dat er wat is gebeurd, er is NIKS gebeurd OKE!'
Raaf:'Sorry man, ik wist niet dat je boos werd.'
Alessio:'Ja, k word nooit echt boos, maar iedereen zegt dat en ik kan echt wel gewoon met een meisje slapen zonder dat er wat gebeurd hoor.'
Khalid:'Sws is er wel wat gebeurd, gewoon zoenen ofz kan niet anders.'
Alessio:'Ja dat wel.. misschien....'
Khalid:'K wist t.'
Rami:'Zie je nou!'
Hamza:'Wat dan precies hè, gekke italiaanse casanova.'
Alessio:'Gwn zoenen en beetje in dr nek weet je wel...'
Hamza:'Voorspelbaar dit hahahah, maarrr nog niet verder gegaan dus. Wil je nog wachten ofz of wat?'
Alessio:'Dit voelt wel gwn real weet je en als t speciaal voelt voor mij, doe k liever rustig aan.'
Khalid:'Zie je wel gekke gentlemen, hahahaha, de les begint weer.. KUTZOOI!! Gs is zoooooo saaai!'
*uit t gesprek*
Gabriella:'J/n jij was lekker geconcentreerd net hahahaah! Aan t staren naar Alessio? K snap t wel hoor hij s wel een lekkerding, ik ga hem misschien mee uit vragen.. goed idee hè.'
'Uhmmmm NEE! Sorry maar k ben goed bezig nu en ik voel echt goeie vibes bij hem.'
Gabriella:'Ohhh jullie hebben ook echt contact gewoon. Sorry schat k wist echt niet dat jullie een ding waren,.. echt niet!'
'Maakt niet uit joh, kon je ook niet weten, k heb er ook niet echt over gepraat ofz.'
Isabel:'En Tim blijft van mij! Maar zullen we maar naar de les gaan.'
J/n en Gabriella:'Ja isg hahhah.'*tijdskip einde van de schooldag*
POV ALESSIO
Hamza:'Eyy ales! Jij wilt het toch serieus aanpakken, hier is je kans. Vraag haar mee uit en maak dr je vriendin!'
'Denk je dat ik dat nu al moet doen! Dat is wel erg snel hè, om nu al te vragen of ze mijn vriendin wilt zijn.'
Hamza:'Pussy! Je wilt t of je wilt t niet!'
'Prima!'
Ik zag j/n lopen met haar mooie haar en mooie kont... jaaa k keek naar dr kont, maar heeel eventjes hoor, gwn om ff te kijken weetje wel.
Ze liep met Isabel en Gabriella en nog een meid, wat verassend ahhaha.
'Heyy j/n.'
J/n:'Hiiii ales, hoe gaat ie?'
'Ja wel goed, maar k heb eigenlijk een vraagje..'
J/n:'Over het huiswerk van gs, want ik snap daar dus ook helemaal niks van.'
K klapte even dicht en wist niet wat ik moest zeggen, snapte ze t nou niet of deed ze nou dom?
J/n:'WHAAHAHAHA ALESSIO!! K maak maar een grapje! Vraag maar raak.'
'Wil je misschien morgen wat leuks gaan doen? Bios of naar t strand of beetje rondlopen door de stad, maakt niet echt uit wat.'
J/n:Nee eigenlijk niet. Nee grapje tuurlijk! Sorry zit een beetje in de grapjes mood vandaag ahhaha, maar is goed.. klinkt leuk😊.'
K kreeg letterlijk eventjes een hartaanval toen ze nee zei, er ging van alles door mijn hoofd op dat moment: maar we hadden het toch leuk?' Vind ze mij toch maar niks?' Heb k iets verkeerds gedaan of gezegd?'. Maar gelukkig was het een grapje, ze bloosde zelfs een beetje.
Kijk daar word ik dan weer blij van, als ze blij word van mijn (beetje hamza's) ideeën.
K kwam thuis en we gingen ook nog s mijn lievelings eten eten, beste dag ooit gewoon.. like kan t nog beter??
Oke blijkbaar kan het dus nog beter, wat k net van mijn ouders hoorde is echt geweldig!!!HOIII IK HAD DUS GEZEGD DAT IK EEN SUPERLANG DEEL GING PLAATSEN DAT WORD DENK HET 20e DEEL, WANT K BEN ECHT FF EEN MESS DUSSS PROBEER T ECHT, MAAR HEB NU GEEN INSPIRATIE XX
JE LEEST
Only us
FanfictionJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.