Vorige deel:
'Dat is wel heftig, maar slaan helpt nooit. Behalve als je woedde hebt die je niet kan uitten en daar heb je een boksbal voor.' Ik knipoogde naar m toen k dat zei en hij gaf me een knuffel.
Alessio:'je bent de beste.'De volgende dag
POV J/N
J/b:'Hey, al wakker.'
'Ja half hz?'
J/b:'Er staat iemand aan de deur voor je en het is zegmaar dinsdag dus je moet naar school.'
'K heb 1e uitval en ja alweer, maar k kom al.'
Wie is dr nu weer, ik wil gwn uitslapen nu t EINDELIJK kan! K liep naar de deur en zag Melle staan.'
Melle:'net wakker ofz😂 je bent nog in pyama.'
'Ja soortvan, oopsie.'
*jullie moeten allebij lachen*
'Maaaaarrrr, whats up. Waarom ben je hier?.'
Hij bleef even stil echt super raar, voor 5 minuten lang bleef Melle stil en staarde me aan en daarna zei die 'laat maar.'. Jaa daaaaag alsof ik daarin trap ofz.
'Melle wat is er nou, ik zie dat er wat is dus ga me nie zo dom aanstaren en vervolgens zeggen dat er niks is.'
Melle:'Maak je geen zorgen t komt wel goed.'
En hij liep gewoon weg uit het niets, like wtf.
Nu moet k ook nog mn kleding uitzoeken, ughhhh weet je wat k pak wel een joggingsbroek met een shirt ofz.En ineens hoor k de deurbel.
'ALWEER WIE IS DIT NU WEER.'
Ik deed de deur open en de bezorger keek me raar aan, ja de BEZORGER oopsie t was gewoon mijn pakketje. Ik zei snel bedankt en deed de deur dicht van schaamte.
'OMG YEESSSSSS, mn nieuwe schoenen! Air jordans FINALLY!'
J/m:'J/n doe s wat zachter!
'Sorry hoor ben gwn SUPER blij.'
Ik trek ze gwn meteen aan.
*tijdskip naar school*
'Heyy alles!'
Alessio:'Hoi.'
Hij zei t niet echt vrolijk ofz, k denk dat hij ermee zit. Wat er gister gebeurd is.
'Gaat ie wel? Wil je dr over praten?'
K en aless bleven ff kletsen tot we naar de les moesten, maar na een paar minuten onderbrak de directeur ons.
Directeur:'Alessio de Martino, wil je even mee komen.'
Oh nee hè dat gat sws over gister, ik weet dat het niet goed s, maar k moest weten wat er ging gebeuren. Dus k skipte de les en luisterde ze af.
Zijn iuders waren er ook, dit kan niks goeds betekenen k maak me echt zorgen om hem. Kijk hij had het nooit moeten doen, maar hij kon er niks aan doen, de woede nam over bij hem. Terwijl k hun stiekem aan t afluisteren was hoorde k dat het niet goed was, zijn oudere waren heel boos en hij werd volgensmij... geschorst. Ik voelde iets achter me en was bang dat het een docent was, mn hard begon te kloppen en k verstijfde van angst. Ik voelde een hand op mijn schouder en toen hoorde ik ineens.
Khalid:'Moet jij niet bij de les zijn.'
K draaide om en zag dat het khalid was.
'Gelukkig.. k dacht dat je een docent was, maar wat doe jij hier nou weer.'
Khalid:'Nie zo stoer doen, k wik gewoon weten wat er met Aless is, hij zegmaar een vriend van mij.'
'No shit sherlock! Maar je bent te laat, ze zijn bijna klaar. K zeg alvast dat het niet goed is, k hoorde zijn ouders boos schreeuwen en volgensmij word aless geschorst.'
Khalid:'SHIT MAN! Die vieze klootzak komt hier gewoon altijd mee weg en hij doet ÉÉN KEER IETS TERUG EN METEEN BAM! ECHT JONGEN IK PAK DIE GAST!'
K hoorde de woedde in zijn stem en zag m boos weglopen k rende er achteraan en stopte hem.
'Khalid doe dat nou niet, dat is juist wat die klootzak wil, die wilt dat je gaat vechten en dan word jij ook geschorst wil je dat soms.'
Khalid;'Nee tuurlijk niet, maar die vieze kakker met zn ouders die alles betalen, want ze zijn zo rijk ofz! Die komt overal mee weg, hij pest sienna al 2jaar en deze KLOTE SCHOOL DOET GEEN K*T! EN NU DOET ALESSOO...
'Khalid, k snap het... laat het los oke. T komt vast wel goed, k beloof je we pakken die loser nog wel een keer, maar dan moeten we eerst een plan hebben. Vechten gaat niet helpen dat kan k je garanderen, want dan gebeurd precies hetzelfde als bij Alessio. K help ook zeker mee, maar we moeten het slimmer aanpakken.'
Khalid:'Wacht ff, wat zei je nou? JIJ GAAT MEE HELPEN.'
*khalid schoot in de lach*
'Denk je dat k dat niet kan ofz, omdat k een meisje ben zeker. Vieze seksist!'
Khalid:'UGHH prima, maar alleen voor aless.'
Ik zie alessio en zijn ouders naar buiten lopen en k en khalid lopen snel weg naar het klaslokaal van de volgende les.
Khalid:'hij s echt naar huis gestuurd, app m is.'
*appgesprek met Alessio*Heyy, niet boos worden, maar k
heb heel misschien het gesprek
afgeluisterd en k en khalid wilde
even weten of alles oke is?Alessio:'Nee t is helemaal k*t, mijn
ouders zijn echt fk boos en ik ben
voor vandaag en morgen geschorst.
k moet nu wel echt gaan, want moet
mijn telefoon inleveren van m'n ouders.
Succes nog vandaag op school en morgen
en doe khalid de groeten! Ciao Bella❤️🇮🇹❤️🇮🇹
*einde appgesprek*
Khalid:'Heftig, maar zag k dat nou goed?'
'Wat bedoel je?'
Khalid:'Nouuu...... dat hartje en cia bella.'
'Ohh ja dat.. we hebben heel misschien gezoend.'
Ik moest blozen en dacht tegelijkertijd echt waarom zeg je dit nou!
Khalid:'Zo zo, aless is goed bezig.'
Ik bleef blozen en khalid en k moesten ook wel lachen. De volgende les begon en k kon me echt niet concentreren, het enige wat ik kon was denken aan aless. T is gwn zo oneerlijk!
Blijkbaar zei k dat dus iets te hard...
Docent:'J/n wat is oneerlijk?'
'NIKS!'
K was al geïrriteerd en boos, dus k zei dat een beetje boos en werd er natuurlijk weer s uitgestuurd en khalid nam het ineens voor me op. Was wel lief
Khalid:'DIT IS ZO ONEERLIJK ALLEMAAL, HZ MOET ZE ER NOU WEER UIT!'
Docent:'Khalid als jij het zo vervelend vind, ga haar maar lekker vrijgezellen dan. Dr uit!'
Daar waren we dan met z'n tweeën te wachten tot we eindelijk aan de beurt waren. Khalid vertelde alles en we moesten natuurlijk nablijven.
*Na de laatste les*
We lopen naar bio en ineens komt die gaat weer ff stoer doen.'
??:'Is Aless geschorst, aww wat jammer nu kan je hem niet meer afwijzen.'
'WACHT! JIJ HEBT DAT FILMPJE GEMAAKT, JIJ VIEZE VUILE....
K voelde alle woedde in me en k kon m zo neerslaan dat die bewusteloos was, maar khalid hield me tegen.
Khalid:'Weet je nog wat je tegen mij zei.' Fluisterde hij.
'Oh trouwens JIJ BLIJFT VOORTAAN MET JE POTEN VAN SIENNA AF! En je noemt Alessio geen aless meer, want dat mag jij niet.'
??:'En wat als k dat wel doe, ga je me slaan. Ohw wat ben k bang...'
'Wacht maar af! Je bent nog LANG niet van ons af, dat zal je merken ook!'
Hij loopt weg en de bio docent vroeg wat dr was
Bio docent:'wat is er aan de hand? Nog meer gedoe aan het veroorzaken.'
Khalid:'Nee, dr is niks.'
Nou het nablijven was echt suuperrrrrr saai, zoals verwacht natuurlijk. K voel ineens een trilling in m'n broekzak, k kijk op mn telefoon en zie dat ik gebeld word door.. ALESSIO!
'Khalid! Aless beld!'
*bel gesprek*
Alessio:'Heyy, k mag nu heel ff m'n telefoon dus k dacht k bel jullie even om te vragen hoe de dag was.'
'Echt verschrikkelijk.'
Khalid:'Je hebt iniedergeval niks gemist hoor.'
Alessio:'Ohww, What happenend?'
'Nou...
K vertelde het HELE verhaal en k hoorde aannde stem van aless dat die dr niet beter op werd.
Khalid:'Trouwens, waarom zijn je ouders eigk boos, ze weten toch dat hij sienna pest.'
Alessio:'J-, ze waren ook niet alleen boos op mij, maar ook op de directeur dat hij daar niks aan doet en nu als k één keer iets doe ineens schorsing. Alleen ze vonden het alsnog niet oke dat k zo tekeer ging en dat snap k wel, maar k kon er gewoon niks aan doen.'
'Dat weten we, k hoop dat je snel weer komt, want zonder jou s het niks aan.'
Khalid:'Maar echt hoor!'
Alessio:'Ciao!'
J/n en khalid:'Ciao.'POV ALESSIO
K had net gebeld met j/n en khalid, want k mocht gelukkig mij telefoon even tot we gingen eten. En toen hoorde k t hoor
A/v:'ALESSIO WE GAAN ETEN!'
'K KOM AL!'
Sienna:'thnx dat je t voor me opnam. K weet dat het oneerlijk is, maar doe het de volgende keer zonder geweld alsjeblieft. Ik vind het echt niet fijn jou zo te zien met een half blauwe wang.'
'Snap ik, maar soms sienna.. is er zoveel gebeurd dan kan je je niet meer inhouden en dan neemt de woede jou over, zelfs als je niet meer wilt ga je dan door. Beloof me een ding sienna, dat dat nooit bij jou gebeurd.'
Sienna:'Beloofd! Maar nu moeten we echt eten.'IK HOOP DAT JULLIE HET LEUK VINDEN, M'N TOETS GING TROUWENS GOED IK HAD EEN 7,7. EN K PROBEER NU MEER TE PLAATSEN DAN EERST, IK PROBEER ELKE DAG, MAAR KAN NIKS BELOVEN XX
JE LEEST
Only us
أدب الهواةJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.