vorige deel:
Isabel:'Wat is er iets ergs?!!!'
'NEE MAAR DIT IS MIJN EERSTE ECHTE DATE OOIT! K heb wel twee keer eerder een date gehad, maar heb niet het gevoel dat dat echt was.
Isabel:'ohhh joh, dat komt wel goed. Zullen we nu gaan dan.'
'Ja is goed letsss goo😂😂'POV RAMI
Alessio:'Bro k heb t eindelijk gedaan!'
'Wat heb je gedaan dan? Ohhhhhh wacht ff heb je j/n nou eindelijk s mee uit gevraagd?'
Ik dacht al dat het zo ver was, maar toen ik het woord 'ja' uit Alessio zijn mond hoorde wist ik even niet wat ik moest doen. Ik dacht namelijk dat hij haar toch niet zo leuk vond,... k had zegm mijn eigen plan bedacht, maar ik had t kunnen verwachten. K*TZOOI
Alessio:'Alles oke? Rami?'
'Ja hoezo zou t niet goed gaan, k ben juist blij voor je dat je t uiteindelijk gedaan hebt.'
Alessio:'Ohnee meer omdat je zo stil was, k ga wel echt nu anders kom k nog te laat.'
'Succes!'POV J/N
Het shoppen met isabel was uiteindelijk ietsjes uit te hand gelopen, ietsjes maar. K heb heeeeeel misschien niet alleen kleding gekocht voor de date, maar ook voor komend seizoen... oopsie!
Okeee.. klaar met douchen nu mijn haar!
UHHHH WAT MOET K NOU MET MN HAAR! Zou k t stijlen? Of krullen? Nee k heb eigenlijk al krullen van mezelf, maar t kan nooit kwaat toch? Of zou k gewoon een lage staart of knot maken?
'Ughhhhhh k weet t echt niet hoor!'
J/m:'Lieverd! Moet ik even helpen!??'
'Nee komt goed, toch bedankt.'
K ga het wel krullen.
Okee, ik heb een paar outfits gekocht voor de date: een broek met een shirt of trui, een rokje met een leuk topje en een twee jurkjes.
Ik denk dat ik voor een van de jurkjes ga, want vanmiddag kreeg ik ineens een appje van ales, er stond 'niks avontuurlijks, maar doe waar jij je fijn bij voelt.'
Dat vind ik dus zo leuk aan hem, het maakt hem niet uit of ik nou een joggingsbroek/pak, een gala jurk, een broek of een rokje aan heb.
Toch koos ik voor dit jurkje, want die vond k wel heel mooi:OH NEE IK HOOR DE DEURBEL! OKE IK GA ECHT DOOD NU! Adem in en uit j/n, rustig aan. Je kan dit en het wordt super leuk.
Ik deed de deur open en zag een andere kant van alessio en niet negatief, maar positief. Hij had een mooie witte blouse aan met een spijkerbroek en hij rook echt super lekker, maar echt SUPER lekker gewoon.
Alessio:'Wow! Je... ziet... er, je zier er geweldig uit en je hebt je haar gekruld zie ik.'
'Is het niet mooi? anders dan doe ik het nog wel even snel stijlen ofz hoor.'
Alessio:'Maak je geen zorgen, het is mooi, jij bent mooi. Zullen we gaan?'
'Ja..'
We zaten in de trein, want een rijbewijs hebben we allebei nog niet en ik keek door het raam terwijl ik ales zijn zachte grote hand voelde op mijn bovenbeen.
Ik was benieuwd waar we heen gingen, dat het een restaurant zou zijn was al duidelijk maar welke?
We waren een beetje aan het praten over van alles en nog wat en als ik met hem praat en diep in z'n donker bruine ogen kijk verdwaal ik letterlij. Het klinkt heel cliché ik weet t, maar het is echt zo.
Ik zou zo graag willen weten hoe hij erover dacht als hij met mij praat of als hij naar mij kijkt.
We waren bij het restaurant en natuurlijk ik had ook niks anders verwacht een italiaans restaurant.
Alessio:'Leuk?'
'Ja, k heb echt zoveel zin in een goede italiaanse pizza. Ookal komt de pizza niet echt uit italië, t is gewoon te lekker.'
Alessio:'Dat dacht k dus ook!'
De date was echt heel leuk en gezellig, ik heb echt diepe en persoonlijke gesprekken met hem gehad, maar ook grappige. We hadden een voorgerecht, het hoofdgerecht natuurlijk de pizza en natuurlijk nog een toetje. Pffff die kreeg ik echt niet op, maar t was zooooo lekker. Kennen meer mensen die struggle, je toetje ziet er geweldig uit en smaakt ook geweldig, maar je zit gewoon bom vol en kam echt nier meer, alleen je moet het gewoon opeten. Okeee..... dit klonk waarschijnlijk echt super raar, nevermind.
'Ales, ik krijg dit echt nooit op.'
Alessio:'agh joh beetje proppen. Nee geintje, gewoon eten tot je vol zit.'
'Nee dat gaat niet, het is zooo lekker en als ik t dan laat staan is het zielig.'
Alessio:'Maak je een grap ofz? Zielig voor wie? Dat toetje, wat boeit dat toetje nou?'
'Een toetje heeft ook gewoon gevoelens hoor.'
*jullie moesten allebei lachen*
'Oke laatste hap nu stop ik echt.'
Alessio:'Ik betaal😉.'
'Oke, zullen we zo gaan dan?'
We waren vertrokken en kwamen gewoon te laat bij de trein, maar echt net een paar seconden te laat, EEN PAAR SECONDEN MAAR. Komt die k*t omroep weer die je eigenlijk nooit verstaad, netzoals op een vliegveld of in het vliegtuig, je verstaad letterlijk nooit wat ze zeggen, maar blijkbaar was er dus eventjes een storing ofz. Nou lekker dan heb ik weer hoor.
Alessio:'Wacht kom mee, ik weet nog wel een plek waar we heen kunnen dan hoeven we hier niet zo lang te wachten. Volg mij maar.'
'Isg ik vertrouw je.'
We waren dus gaan lopen naar een bestemming en ik had weer geen idee waar we naar toe gingen.
Het was dus het strand, sorry maar mag ik met hem trouwen. Like evening walks on a beach its everything you want!
'Gaan we voor een strandwandeling?'
Alessio:'Ja ik vind t goed.'
Ik had net nieuwe schoenen en ik dacht dat het wel leuk was om die aan te doen, nouuu nee echt niet gewoon het deed zoveel pijn. Ik heb ze uitgetrokken en kreeg echt een massage van het zand.'
Alessio:'Het is best warm,. Zullen we anders ff gaan zwemmen? K bedoel kan geen kwaad toch?'
'Hahaha jij bent ook gek hoor, ik heb toch helemaal geen bikini mee!'
Alessio:'Niemand is hier en ondergoed is toch eigenlijk hetzelfde.'
Ik keek hem aan en glimlachte een beetje, ik wilde eigenlijk best graag zwemmen en dat zou de dag alleen maar beter maken dusssss...
'Okeeee prima!'
Ik deed mijn jurkje uit en we graven een klein gat om onze spullen in te doen zodat ze niet wegwaaien.
Toen we in het water gingen was het best koud, maar dat werd steeds beter.
We waren elkaar een beetje aan t plagen in t water en heeel stiekem keek ik soms naar zijn spieren...,.
*tijdje later*
Alessio:'Zullen we maar gaan?'
'Ja isg, oh trouwens alessio?'
Alessio:'Ja?'
'Dankjewel,.,.. dankjewel voor deze dag.'
Alessio zei 'geen probleem, alles voor deze chicka.' En gaf me een kus op mijn voorhoofd.
'Dat stopt nooit hè, dat chicka gedoe.'
Alessio:'Nee zeker nie, dat heeft ons gemaakt.'
*jullie moeten allebei een beetje lachen*
We stapten in de trein en we hadden nog een beetje gepraat.
Ik was thuis en ik en ales waren nog gaan bellen, t was echt zoo leuk.
J/v:'J/n! Stop je zo met bellen, morgen weer school!'
'Jaaaa papa, k stop zo!'
Ughhh hebben we inderdaad weer school, daar heb ik dus echt geen zin in..HEYYY, IK HEB DUS NU AL EEN TIJDJE VAKANTIE EN VV ME ECHT DOOD HAHHAHA DUS ALS JULLIE IDEËN HEBBEN WAT IK KAN DOEN, KOM MAAR OP! XX
JE LEEST
Only us
FanficJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.