vorige deel:
J/g(j/n haar gedachten):'wat hij niet weet is dat ik nog meer te vertellen heb..
'Goed plan!.'
Ze was inslaapgevallen zo schattig is ze dan... we lagen dicht op elkaar en ze hield me knuffelend vast. Ze was schattig en lief en knap enz, maar iets klopt er nier. Ze heeft nog niet alles verteld.....POV J/N
Ik werd ineens wakker,.. het was 4:48. Ik voelde nog steeds angst, dus ik pakte een blaadje en een pen en begon maar te schrijven..
*de brief*
Ken je dat gevoel dat je jezelf gewoon een totale mislukking vind, k dus wel.
Mijn ouders zeggen dat als ze wat proberen uit te leggen aan mij wat ik niet snap dat ik dan te snel boos word op hun, maar ze snappen het gewoon niet. Ik word niet boos op hun, ik word boos op mezelf, ik ben zo kritisch op mezelf en zo perfectionistisch tegen mezelf. Dat als ik een keer iets niet snap ik over de zeik raak en niet omdat ik geen hulp wil, maar omdat ik het blijkbaar niet uit kan staan dat je niet alles alleen kan doen. Ik help mensen altijd zo graag, maar mezelf nee... echt nooit.
Ik vind mezelf nooit goed genoeg, mijn lichaam niet, mijn schoolwerk niet, mijn gezicht niet...
En daar zit ik dan in de avond om 23:12 sad muziek te luisteren en te huilen op mn bed, alleen maar omdat ik mezelf niet goed genoet vind en ik één wiskunde opdracht niet snapte. Ik was juist zo blij dat ik dit keer alles snapte en dan komt er letterlijk ÉÉN opdracht en dan vind ik mezelf meteen een mislukkeling. Ik snap ook niet waarom, maar het is gewoon zo en niemand snapt mij.. das nog t kutte.
Wat eigenlijk ook niet hun licht, ze snappen het niet, omdat ik nooit vertel wat me dwars zit en dat ik SUPER kritisch op mezelf ben en mezelf nooit genoeg vind.
Waarom ik dat nooit vertel? Geen idee, ik denk dat ik te bang ben voor mensen hun mening ofz en dat m'n vrienden mij niet serieus gaan nemen. Ik krop altijd alles op en dat is echt NIET goed, dat weet ik. Daarom help ik andere ook altijd om hun niet dezelfde fout te laten maken als ik deed.
*einde brief*
Ik deed de brief zo snel mogelijk weg, want ik zag dat ales wakker werd.
Alessio:'Heyyy, wat ben je aan het schrijven?'
'Ohw dat, niks bijzonders.'
Alessio gaf me een knuffel en zei
'Ik weet niet wat er in dat schriftje staat, maar als t iets stoms is, weet dat je altijd maar ook echt altijd bij mij terecht kan met je gevoelens of verhalen.'
Toen gaf hij me een kusje op m'n voorhoofd, wat echt een fijn gevoel gaf. Niet alleen dat kusje op mijn voorhoofd, maar ook gewoon wat hij zei. Misschien moet tenminste iemand het weten.
'Thnx.. jij ook bij mij.' Zei ik zachtjes
Alessio:'Zullen we nu weer slapen dan, want t is zegm 5:22.'
'Ja beetje laat misschien😅😂.'
Ik en Alessio knuffelde nog een beetje en ondertussen vielen we rustig in slaap.
Het was echt fijn dat er iemand was die mij beschermde en steunde in alles, ik denk dat ik hem die brief gwn laat lezen.De volgende ochtend
POV ALESSIO
Ik werd wakker met het beste uitzicht ooit en nee niet buiten, maar hier naast me lag het mooiste meisje die ik ooit gezien had en niet alleen de buitekant, maar ook de binnenkant is prachtig. Ik heb eigenlijk best en geluk om zo'n geweldig meisje tegen te komen, misschien moet ik dr gewoon is mee uit vragen voor een date ofzoiets?!!??
Ik weet t niet, maar wat ik wel weet is dat er meer gaande is in dat mooie brein van j/n en ik weet niet waarom, maar ik heb een sterk gevoel dat het niet heel positief is.
*j/n word rustig wakker*
J/n:'Heyy, goeiemorgeee. Al lang wakker?? Anders mocht je me echt wel wakker maken hoor.'
'Goeiemorgen.. en ben nog niet zo lang wakker en ookal was dat wel zo had k je toch laten slapen,..'
J/n bloosde een beetje, ze is echt schattig weten jullie dat..
J/n:'K ga even douchen of wil jij eerst?'
'Nee ga jij maar eerst, k wacht wel ff.'
J/n:'Okeee, maar niet kijken hè!'
*jullie lachen allebei een beetje*
Toen ze dat zei kwam de '"jongen" ff in mij naar boven om toch stiekem te kijken, maar k heb respect voor haar dus doe dat maar niet😅POV J/N
K was klaar met douchen en terwijl ales aan t douchen was, was ik mezelf aan t klaarmaken. En zoals altijd wist ik weer niet wat ik aan moest,... heb uiteindelijk maar dit uitgekozen:Toen ales uit de douche kwam keek ik misschien heeeeeeel misschien eventjes naar hem, heeeeeeeeel eventjes maar kan geen kwaad toch.
Aless knipoogt naar me en zegt,
Alessio:'Je ziet er leuk uit vandaag, ik vind mijn outfit persoonlijk wel wat beter, ik noem m 'the towel' oftewel 'de handdoek' ik vind t gewoon pure kunst. Wat denk jij, zou k zo naar buiten gaan?'
'Ja echt prachtige kunst, die naam ook t raakt me echt diep.'
*jullie moesten allebei lachen*
'K zou wel ff wat aantrekken, s misschien beetje koud.'
Alessio:'K zal t proberen hahahah.'
'Oh ales weet je nog die brief? Er staat inderdaag wel iets in en als je wilt mag je het lezen.'
Alessio:'Weet je het zeker, ik zou je graag willen helpen, maar alleen als je je er goed bij voeld t.'
'Ja echt, ik heb me bedacht en wil toch alles ff kwijt kunnen aan iemand, alleen vind het nogal moeilijk om te vertellen dus kan je de brief lezen.'
*Alessio had de brief gelezen*
Alessio:'Wow.... best heftig eigenlijk en dat is waarschijnlijk nog niet eens alles. Weet je wat ik ga je opvrolijke, ik heb al even nagedacht of ik dit ging doen en nu ga k het gewoon doen.
J/n zou je t leuk vinden als ik je morgen ophaal om iets van 7-8uur?'
'Zoals een date?? En wat gaan we doen dan?'
Alessio;'Ja zoals een date gekkie, wat anders. Oh en wat we gaan doen zie je vanzelf wel.'
'Lijkt me leuk.'
*jullie kijken elkaar aan echt diep in de ogen en glimlachen dan*
Alessio:'Het spijt me heel erg, maar ik moet eigenlijk echt gaan, heb met mijn vrienden afgesproken en moet hun nog heeel wat uitleggen.'
'Geen probleem, veel plezier of succes en tot morgen.'
Alessio:'Tot morgen..., chicka.'
Die naam stopt nooit volgensmij...
Ik ging meteen isabel appen dat k gwn EEN DATE HAD MET ALESSIOOOO!!!
*appgesprek*OMGGG, ISABEL JE RAAD NOOIT
WATER ALLEMAAL GEBEURD ISSSSIsabel:WAT WAT WAT!!!!
IK HEB MORGEN EEN DATE
MET ALESSIOOOOOOOOOOO!!Isabel:OMFGGG YAAAAAY!!!
MAG IK JE HELPEN ALSJEBLIEFT?JAZEKER HEB GEEN IDEE WAT
IK AAN MOET IK RAAK IN PANIEKIsabel:Komt goed ik kom wel
naar je huis dan kunnen we kijken of
je iets leuks in je kast hebt en tegelijkertijd
moet jij mij ALLES vertellen!Isg tot zo!!!
*einde appgesprek*
Isabel was er eindelijk en we hebben even bijgepraat over alles wat er gebeurd is. Ze heeft me ook geholpen met mijn kleding, maar eigk vond ik niks leuks genoeg.
Isabel:'Weet je wat, ik zoek ook nog nieuwe kleding zullen we anders naar de stad gaan?'
'Ja goed idee k weet t anders ook niet hoor. OMG ISABEL WACHT!'
Isabel:'Wat is er iets ergs?!!!'
'NEE MAAR DIT IS MIJN EERSTE ECHTE DATE OOIT! K heb wel twee keer eerder een date gehad, maar heb niet het gevoel dat dat echt was.
Isabel:'ohhh joh, dat komt wel goed. Zullen we nu gaan dan.'
'Ja is goed letsss goo😂😂'WEER BEETJE LAAT SORRY DAARVOOR, MAAR ER IS ZOVEEL GAANDE IN MIJN HOOFD NU. GELUKKIG BEN IK WEL OVER!!! EN JULLIE? ZIJN JULLIE OOK OVER OF GESLAAGD? XX
JE LEEST
Only us
FanfictionJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.