vorige deel:
Ik was thuis en ik en ales waren nog gaan bellen, t was echt zoo leuk.
J/v:'J/n! Stop je zo met bellen, morgen weer school!'
'Jaaaa papa, k stop zo!'
Ughhh hebben we inderdaad weer school, daar heb ik dus echt geen zin in..POV J/N
School was weer s saai vandaag en wat er voorderest deze dag gebeurt is echt super leuk. Ik vind het zelfs zo leuk dat ik hier in mn kamer zit met een stok bij m'n deurklink, Zodat je die niet open kan maken terwijl ik jankend onder mijn deken lig met super harde sad bitch muziek, omdat mijn ouders weer s tegen elkaar aan het schreeuwen zijn.
Leuk hè ouders hebben, ze doen helemaal leuk als de kinderen erbij zijn en als die dan boven zijn gaan ze tegen elkaar lopen schreeuwen, omdat ze denken dat wij da nie kunnen horen ofz.
ZO FK IRRITANT!, LIKE HOUD JE BEK GEWOON!
K houd heel veel van beide ouders, maar als ze lekker lopen te schreeuwen tegen elkaar en mama tegen mij dingen over papa gaat zeggen en papa over mama word ik helemaal GEK!
K kon t niet meer aanhoren en mijn broer was naar voetbaltraining, duss met hem kon k ook nie ff praten.
K besloot maar mn pyama aan te doen en een outje te pakken voor morgen, mijn borstel en allemaal toilet spulletjes in mijn tas te doen, zodat ik vervolgens naar ales zijn huis kon lopen en ging vragen of k daar kon slapen.
Ik was bij zijn voordeur en zijn moeder deed open...
A/m:'Hoii j/n, wat doe jij hier zo laat?'
'Kan ik hier misschien blijven slapen, mijn ouders maken alleen maar ruzie en m'n broer is er niet.'
A/m:'Wat vervelend, kom maar snel binnen.'
'Echt bedankt!'
Sienna:'Heeyyy j/n, alles goed?'
'Niet echt..'
K begon alles uit te leggen aan sienna en ze gaf me een knuffel, dat was wel echt fijn.
Sienna:'Je bent hier altijd welkom, toch mam?'
A/m:'Zeker, maar beloof je wel je ouders te appen dat je hier bent en als je niet wilt dat ze denken dat het om deze reden is zeg je maar gewoon dat alessio het ineens vroeg.'
'Ja zal k doen, super bedankt.'
Ik hoor iemand van de trap aflopen t zal alessio wel zijn, maar k hoor meerdere voetstappen..
Alessio:'Huh! Wat doe jij hier nou!'
'Ja lang verhaal, maar ff kort samengevat: mijn ouders maken alleen maar ruzie en denken dat k dat niet hoor ofz en mijn broer is ook niet thuis, dus ik dacht ik kom hier slapen als dat mag.'
Hij rende naar mij toe en gaf me de dikste en warmste knuffel ooit.
Alessio:'Echt helemaal kut dus..., weet dat je hier altijd welkom bent. Ik ben wel met een paar vrienden hoop niet dat je dat erg vind.'
'Oh nee dat maakt me echt niet uit, k zal me ff voorstellen trouwens... hoii, ik ben j/n.'
Raaf:'Mooie naam, ik ben raaf.'
Ali:'Wij kennen elkaar volgensmij al.'
'Jupp.'
*we schieten allemaal in de lach*
We liepen naar boven en ik had het heel koud, dus ik besloot een lekkere warme douche te nemen en daarna in zijn bed te gaan liggen.
'Oh trouwens, doe maar alsof k er niet ben ofz. En je kan ook gewoon praten, heb mijn oortjes in.'
Raaf:'Ohhh, maakt niet uit hoor.'
K was kapot dus viel inslaap.. even later werd ik wakker en het was helemaal donker.
Alessio? Ales? Ik stap uit bed en loop naar een andere kamer toe, maar daar is ook niemand en bij de volgende ook niemand en in de badkamer ook niet en.... en.. beneden ook niet, totdat k ineens een schaduw achter me zie staan. Ik slik en draai me voorzichtig om en ik zag, tommy!
K schrok me dood, k gilde en ik hoorde ineens een stem..
Alessio:'J/n!! Alles oke?!!
'Je bent er gewoon, huh en k ben gwn in bed?'
Alessio:'Uhh ja, had je een droom? Of eigenlijk een nachtmerrie.'
'Nee dat kan niet! Het leek zo..... z.. zo echt..'
K barstte in tranen uit en ales gaf me een knuffel en zei 'wat was er gebeurd in je droom?'
'Nou.. uhhhh k werd wakker en er was niemand en toen zag k een schaduw en ik draaide me om,...,.. en k zag tommy.'
Alessio:'Ik vind t zo erg voor je, maar je hoeft nergens bang voor te zijn.. k ben hier, ik bescherm je.'
Ookal was ik nogsteeds bang is het gwn fijn als je je veilig voelt bij iemand..
A/m:'Alessio! Ik ga Sienna even wegbrengen, want ze gaat logeren bij een vriendin en ik en je vader gaan nog even langs bij oma!'
Alessio:'Yo is goed, tot later!'
A/v:'Nou succes nog en geen gekke dingen!'
Alessio:'Nee pap!!!'
'Is raaft al weg?
Alessio:'ja is net weggegaan. Maaarr wat wil je gaan doen dan?'POV ALESSIO
'Ja is net weggegaan. Maaarr wat wil je gaan doen dan?
Ze was aan het denken en k kreeg een appje..
*appgesprek met Ali*
Ey, kan je naar buiten?Uhh, dr is iemand hier bij mij thuis.
Oehhhhh, s t een chick?
Ja t is een chick..
Die j/n zekers, van mij mag ze
mee, maar k weet nie of jullie andere
plannen hadden hahahah fixertjeHeeel grappig bro, ze heeft nie zo'n
zin om naar buiten te gaan. K kan
morgen wel.Yo isg, succes nog hè😉😂
*einde appgesprek*
J/n:'Met wie ben je aan t appen? Nee laat maar is onbeschoft om te vragen.'
Nee t is oke, ik appte met Ali hij vroeg of k naar buiten kon, heb nee gezegt vanwege jou. K dacht dat je t niet zo leuk zou vinden.'
J/n:'K had eigk wel zin ff lekker buitenlucht, in de avond is t altijd het beste.'
'Ohw.. uhh ja sorry dan, moet k nog appen dat je toch wel wil ofz, want wil t gwn leuk voor jou maken aangezien je t nie zo leuk hebt.'
J/n:'Uhmm nee, k wil gwn bij jou blijven.' *ze bloosde een beetje*
'Zullen we gewoon beetje chillen en film aanzetten voor als we willen kijken ofz'
J/n:'Das wel goeie, ennnn ik wil dat worstenbroodjes ding van jou uitproberen, dat je ze in een tosti-ijzer doet.'
'Hahahaha is goed!'
We lagen in mijn bed een beetje op onze tel, beetje te praten met elkaar.
Ze is echt mooi, weet je dat.. die ogen, oke ik weet dat ik t vaak over haar ogen heb, maar ze zijn gewoon zo mooi of haar lach, gewoon perfect en haar mooie zachte dikke lippen, ze zijn niet te dik en ook niet dun. Niet dat dat andere lelijk is, maar bij haar is wat ze heeft gewoon perfect.
Met dat tintje erbij en dan zou je denken die heeft vast geen goede persoonlijkheid, maar dat heeft ze wel. Ze is lief, behulpzaam, zorgzaam, ze geeft iedereen altijd een kans en ze behandeld iedereen gelijk, alleen als ze je niet mag dan kan ze bitchy zijn, maar diegene mag haar meestal niet.
Ze kan zelfs goed koken! Wat wil je nog meer.. hoe ik dat weet trouwens, ze had een idee om te koken voor mijn ouders, omdat ze haar zo goed opvangen en ze daar dankbaar voor is. K zei nog dat het niet hoefden, maar ze wilden het persé doen. Ik heb gezegd dat ik mee help, want ik laat haar dat niet allemaal alleen doen.
J/n:'Ales?? K dacht dus aan taco's, zullen we dat maken of is dat niet goed?'
'Dat is echt een goed idee! Trouwenss wat vind je van de worstenbroodjes uit een tosti-ijzer?'
J/n:'Echt lekker man, moet k vaker doen. Maar oke taco's it isss hahaha.'
We lachen nog een beetje over van alles en nog wat, totdat ik recht in dr ogen kijk en gewoon verdwaal..
J/n:'Weet je aless... het is misschien heel raar dat ik dit zeg, maar je hebt echt een leuke lach.'
K moest een beetje blozen van wat ze zei en ik bloos echt nooit, maar echt NOOIT. Dit meisje is speciaal, ik voel het aan alles.. ik moet haar niet laten gaan.
'dankje.. denk ik😊😅.'
Ik keek nog is in dr ogen en toen naar dr lippen en volgensmij had ze het al door, want de volgende seconden voelde ik haar lippen op de mijne en waren we aan t zoenen....OKE ECHT SUPERRRR SORRY DAT IK ZOLANG NIKS GEDAAN HEB, MAAR ER IS VEEL GEBEURD IN DIE WEEK(EN?), IETS PERSOONLIJKS EN TOEN KWAM MIJN ENKEL DIE NU GELUKKIG AL EEN STUK BETER VOELT. DUS ECHT SUPER SUPER SUPER SORRY, K GA ALS GOEDMAKERTJE WORD DEEL 13 EEN EXTRA LANG DEEL! XX ❤️
JE LEEST
Only us
أدب الهواةJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.