vorige deel:
Kijk daar word ik dan weer blij van, als ze blij word van mijn (beetje hamza's) ideeën.
K kwam thuis en we gingen ook nog s mijn lievelings eten eten, beste dag ooit gewoon.. like kan t nog beter??
Oke blijkbaar kan het dus nog beter, wat k net van mijn ouders hoorde is echt geweldig!!!POV ALESSIO
A/m:'Alessio! Kom is naar benden!'
'Kom eraan!'
K liep naar beneden en mn ouders zeiden tegen mij dat ze j/n een heel leuk meisje vinden en dat ze ons wel samen zien in de toekomst. Kijk dat klinkt misschien niet zo speciaal, maar als mn ouders het meisje dat ik gwn zo mooi, leuk, lief en geweldig ook zo leuk vinden dan is dat voor mij best een big deal, t is gewoon heel fijn als je ouders diegene die speciaal voor jou is leuk vinden.
Ik ging douche en maar eens naar bed... gvd wie belt mij nu weer, ohww t is j/n snel opnemen dalijk denkt ze nog dat k nie met haar wil bellen. SHIT k heb nog nie eens kleding aan.. uhh ales kom op doe ff normaal. En ineens hoor ik j/n praten, KUT ik had al opgenomen.
*j/n heeft de slappelach*
'Ja... uhmm,.. doen alsof dat nooit gebeurd is?'
J/n:'hahahahahh, jdjhdushd k kan ni meer, raap me op!'
*3 uur later*
J/n:'uhhh, ales.. t is al fk 2uue 's nachts!'
'WAT! Wjwww wij kunnen echt lang bellen zeg hahha.'
J/n:'hahahah ja gevaarlijk wij. K ga maar eens slapen voordat ik morgen lig te slapen in de les. Doegg.'
'Doeii, truste'.
*appgesprek met j/n*
Goodnight aless, zie je morgen weer 💋<3Goodnight😘
*einde appgesprek
De volgende ochtend.. 6:30
POV J/N
J/m:'J/n wakker worden schat.
'Ughhh mam! Waarom altijd zo vroeg, kan t niet een keertje om 9uur ofz.'
J/m:'Zolang je nog op school zit niet nee. En nou nie zo mokken, kom opstaan en eten.'
'K ga eerst douchen.'
J/m:'Prima doe je ding lieverd.'
UGHHHHHH DIT IS ZOOOO IRRITANT, IK WIL GEWOON SLAPEN IS DAT TEVEEL GEVRAAGD OFZ? WAAROM DOEN ZE NIE DAT SCHOOL OM 10 UUR BEGINT UGHGHHHHHHH.
K ga wel douchen kan ik ff lekker relaxen, beetje skincare daarna.
*skip douchen*
Oke eerlijk in de ochtend douchen en in de avond douchen is iets compleet anders, like douchen in de avond hits different, maar douchen in de ochtend is gewoon lekker dan ben je helemaal fris voor de dag. Weet je wat ook echt een totaal verschil is, douchen met muziek of zonder. Ik snap echt niet hoe mensen zonder muziek douchen, t is mn leven letterlijk hhahhaha. Oke genoeg gepraat ik ga ff lekker skincare doen.. misschien ga k wel ff live op insta is wel gezell.
Maar voordat ik de app überhaupt geopend had kreeg ik een berichtje van Alessio.
*appgesprek met alessio*
Buongiorno bella❤️Buongiorno!😚
K zie je 8:10 bij je voordeur x
*einde appgesprek*
OMGGG DAT WAS ZOOOOOOO CUTE. DNBWHFBDJWHRIWJYFGEWUDHCKHHFUR.
Oke nu ga ik echt ff verder en live.
*BIJNA EINDE LIVE* 293👁Comments:
alessio_de_martino: K zie je zoo, ciao bella x
alessioxcutieee: HIII ALESSIOOO
Isabella: tot zo schat en lekker bezig zie k hahahahah
Gabriella: K zie je laterrr!
alesssiofanniee: OMG SHIPPPP
melleschram: JOEE HIER IS DE JONGEN DIE ENE J/N OVERREED JAAAHHAHAHAHAHAH
*EINDE LIVE*
Dat was gezellig hahah, alleen die alessio fan accs waren beetje gaar. K bedoel hoe komen die aan mn account, aghh ja k ga maar is ontbijten en naar school.
*op school*
Ik liep met Alessio en toen kwamen Ali n Floris eraan.
Ali:'zo zo hier zijn ze hoor, de tortelduifjes hahahah.'
Floris:'Ook nog is famous hoor, gekke tiktokroom haha.'
'Wat? Tiktokroom? Hz dat nou weer.
Floris:'lieveschat heb je t nog niet gezien? Je staat op tiktokroomnl ohhh en niet te vergeten ons favorietje... alessiotea.'
'SERIEUS! Hz dat nou weer, wacht ik ga NU kijken. Wtf kill me please.. wat moet k reageren dan?'
Alessio:'Hier kom s, k zet gewoon neer van.. kunnen jongens en meisjes geen vrienden zijn ofz?'
'En die 'bella' dan?'
Alessio:' ohjaa schrijf dan, kunnen jongens en meisjes geen vrienden meer zijn ofz? En t is nou nie dat ie me schatje noemde ofz, jezus zeg..'
'Ja sg, want ik weet niet of jij dit allemaal serieus ziet, maar ik wil t liever nog voor me houden als dat goed is. Ze shippen ons wel hahahah.'
Alessio:'sg laten we maar gaan, trouwens we gingen vandaag nog wat leuks doen hé.'
'Ja ik weet t nog, zo snel vergeet ik iets niet en zeker niet zoiets leuks, tot dan of tot de pauze ofz x.'POV GABRIELLA
*pauze*
J/n ging bij Alessio zitten en at vind ik HELEMAAL niet erg, want dan kon ik erbij komen zitten. Ze waren aan t praten over dat tea gedoe van hun twee, maar ze weten helemaal niet dat ik dat ingestuurd heb. Ik weet namelijk dat j/n helemaal niet van die aandacht houd, dusssss heb er ff gebruik van gemaakt. Agh ja moet ze maar niet Alessio wegkapen van mij.
'Ik ga even naar de wc denk, tot zo *gaf een knipoog naar alessio*'
Is er niemand? Even dubbel checken.. nee mooizo. Shirt uit en broek ook? Nee dat krijgt hij later wel hihihihi.
K had mn mooiste lingerie aangetrokken speciaal voor deze foto die ik stuurde naar ales.
'K ben terug! Ja sorry dat het wat lang duurde trouwens.'
K stuurde de foto op snap, maar wat ik vergeten was is dat die vrienden ernaast zaten..POV ALESSIO
Ik kreeg ineens een snap van Gabriella, k vind haar maar raar hoor net ookal met die knipog wat was da.
Floris:'wajooow gekke fixer jij!'
'Hou je bek! K wist niet dat ik dit zou krijgen, k moet haar niet. Dalijk vermoed j/n nog wat.'
J/n:'wat vermoed ik?'
'Uhhhh.. niks.. oke laat maar ik ben hier niet goed in. Gabriella stuurde net een naaktfoto.. maar ik heb niks gevraagd ik zweer t je, ze deed al zo raar. Ik wil haar niet oke echt niet.'
Maar dat heeft ze niet meer gehoord, want ze was blijkbaar al weg, wacht,...,.. NeEEE dit gaat fout! Ze gaat naar Gabriella toe. Ik rende achter j/n aan, maar was al te laat Gabriella had een bloedneus en als ik nu niet ingrijp heeft ze dalijk ook een blauw oog.
'KAPPEN NOU! KLAAR!.'
Ik pak j/n vast en trek haar naar achter.
Gabriella:'Ik wist wel dat je mij zou kiezen, zullen we maar gaan dan?'
'PARDON?!! Ik moet jou niet, ik wil gwn niet dat j/n in de problemen komt door jouw gare naaktfoto!'
Dat zei ik iets te hard.. iedereen hoorde het en ik had dr heel erg voorschut gezet nu, maarja weetje t boeit me niks. K bedoel t is dr eigen keuze om die foto te sturen. Gaar wijf dat ze is.
J/n:'Kom we gaan, oh en Gabriella je bent nog lang niet van me af als je dat dacht. Jij pakt iets van mij af, ik pak iets van jou af wacht maar. Doeiiii.'
Hamza:'lekker bezig dame, jij mag blijven k mag jou wel, lekkere pit. Goeie keus ales!'
J/n:'Heel lief van je, maar k ben geen keus ik ben een mens, een vrouw.'
Ali:'on fire!.'
Ze liep weg en ik en de boys gingen ff chillen totdat ik j/n ging ophalen, k heb dr zin in en ik hoop zij ook.
*tijdskip*
Ik ging j/n ophalen, maar wat dr gebeurte wil je niet weten...I'M BACK YAAAAY. IK HEB EINDELIJK WEER GENOEG INSPRIRATIE DUSSSS VEEL DELEN KOMEN DR WEER AAN. LEKKERE CLIFF HANGER OOK WEER HAHAHA, SORRY DAARVOOR. MAAR BLIJF LEZEN EN MAAK JE KLAAR VOOR DEEL 20!! XX
JE LEEST
Only us
FanficJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.