Serieus?!!||2

553 8 2
                                    

Vorige deel:
POV MELLE
Alessio: 'ff geduld chicka, we hebben een draai dag dus die fiets van jou wacht maar ff.'
J/n: 'OMG, VOOR DE LAATSTE KEER IK HEB EEN NAAM, IK BEN GEEN CHICKA.'
Marco: 'ey guys ff rustig hè'
Ik zeg maar niks, want stiekem vind k t wel grappig. We fietsen door naar t spaze kantoor en eenmaal aangekomen, kunnen we Thomas nergens vinden.

POV J/N
Ik hoor ze allemaal een naam roepen ofz, ene thomas.
'Wie roepen jullie nou? En waar zijn we?
Marco:'weet je al dat we in een youtube jongens groep genaamt spaze zitten?'
'Ja, dat heeft Isabelle vertelt, wat is daarmee dan?'
Mathijs:'nou dit is dus het kantoor en Thomas is onze baas, maar hij s ineens weg en nee hij is niet te laat, want hij is altijd vroeger dan ons.
'Oké vreemd.'
Ineens hoor ik allemaal geluiden, dan springt er ineens muziek aan. K word een beetje bang ervan, maar ik laat het niet merken.
Mathijs:'dit is wel...
Mathijs kan zijn zin niet afmaken, want ineens gaan alle lichten uit en we schrikken allemaal een beetje, oké nu ben k best wel bang.
'Waar hebben jullie me heen gebracht man, een spookhuis ofz.'
Alessio:'awww, ben je bang chicka? T komt goed k bescherm je wel?
'Omg ALESSIO!'
Ik werd weer boos, maar vond t ergens ook wel weer cute dat hij me wilden beschermen.
Marco:'jongens kap nou is, we hebben Thomas nog steeds niet gevonden. K moet wel fk nodig plassen dus k ben zo terug.'
Aless en Melle zeiden dat k beter even kon blijven staan, terwijl hun verder gingen zoeken.
'Dus jullie laten mij hier gwn alleen!'
Melle:'neeee, je moet hier blijven, omdat t miss niet veilig is. T komt wel goed.'
K zag marco ook nergens meer en ze bleven allemaal heel lang weg. K was dus echt wel bang, maar k hield me in.
Op een gegeven moment voel k een hand op m'n schouder, dus k draai om en schrik me dood.
'AAAAAAAAAAAAAHHHHHH!'
K hoor ineens iedereen lachen en k dacht echt wtf s hier nou aan de hand.
'Wacht ff, dit was allemaal nep?!!'
Alessio:'Je hebt t door'
'Fuck julle! K was echt bang hè!'
Alessio:'aww, sorry chicka'
Terwijl die dat zei begon die me van achter te knuffelen. K wilde weer boos worden, maar het was zo cute dat die me knuffelde.
Rami:'wow, wacht ff werd ze nou niet boos. Dat s eens een verandering'
Iedereen in de kamer behalve aless en k:'oeeeeeehhhhhhhh'
Alessio:'Hou je bek! K heb niks met haar, wil ook niks met haar!
Marco:'ouch'
K rende snel weg, want k voelde me echt gekwetst.
Melle:'en je fiets dan'
'K neem de trein wel!'

POV ALESSIO
K noem j/n altijd chicka, om t uit te lokken. Maar dit keer werd ze niet boos en al de boys begonnen met 'oehhhhh'
Dus k zei dat ze hun bek moesten houden en dat k niks met haar heb of wil.
Marco:'ouch'
Ja... dat had k niet moeten doen, k was gwn boos dat hun dat riepen.
Maar aan haar reactie te zien, vond ze dat ook niet echt leuk.
Melle:' en je fiets dan'
J/n:'k neem de trein wel'
Thomas:'nou, dat heb je goed gedaan aless. Ze komt iniedergeval nooit meer in je buurt nu.'
'Serieus Thomas, serieus. Echt niet grappig gewoon, k ben echt een lul. K Ben dr vandoor, moet echt sorry zeggen.
Thomas:'heel lief, maar kan dat ook na het filmen, want nu gaan we toch echt beginnen.'
'Prima'

POV J/N
K was snel met t ov gegaan en eenmaal thuis pakte k eerst een bak ben&jerry's en ging naar m'n kamer. K wilde eerst depri muziek luisteren, maar toen facetimede sadie me.
*in t FaceTime gesprek*
Sadie:'s je klas niet leuk ofz, dat je met die bal ijs zit.'
'Nee, iets anders. Maar wat dacht je van een, heee j/n Lang niet gesproken mis je'
Sadie:'Lieveschat k zie dat r wat s, want ken je langer dan vandaag, dus vertel op'
'Okeee, prima. Pak maar alvast wat popcorn ofz t kan nog ff duren.
Oké dus op m'n eerste dag was k al bijna te laat, omdat k ben aangereden..
Sadie:'OMG ALLES OKÉ?'
'Ja hoor, maak je geen zorgen t was niet heftig ofz en t was een fietser, z'n naam s Melle en hij hielp me overeind, maar mijn fiets was kapot dus moest k bij m achterop. Toen we bij de school waren liepen we naar zijn vrienden, allemaal heel aardig behalve een sukkel.
Die sukkel heet Alessio, hij noemde/noemt me steeds chicka en daar word k dan boos over, want hallo k heb een naam!'
Sadie:'ja precies, maar toen?'
'Nou, toen de schooldag voorbij was ontmoette k een meisje bij m'n kluisjes, Isabelle heet ze. En ze zei me dat die jongens dus allemaal in een YouTube groep zaten enz. Toen k weer bij Melle achterop stapte om terug te gaan voor mijn fiets, gingen we ineens ergens anders heen blijkbaar het kantoor van spaze. En dr gebeurde allemaal rare dingen, eindstand ze hielden blijkbaar en grap met me uit. Toen zei alessio weet chicka, maar hij knuffelde me en dat vond k gwn te cute dus k werd niet boos. En toen was iedereen zo van 'oeeehh' Alessio werd boos en zei letterlijk 'k heb niks met haar, wil ook niks met haar' dus dat was gwn helemaal kut en nu zit k hier thuis helemaal depri.
Sadie:'WAT EEN LUL ZEG!'
We bleven nog ff kletsen totdat iemand aanbelde.
J/v:'j/n! Er is bezoek voor je!'
J/n:' jo, kom eraan! Sadie ben zo terug blijkbaar s er bezoek voor mij ofz.'
Sadie:'Okee isgoedd.'
K liep naar beneden, deed de deur open. En ra ra wie er stond. ALESSIO! natuurlijk.
K was nog zo boos en gekwetst dat k de deur dicht gooide in zijn gezicht.'

NIEUW HOOFDSTUKKIEE! K HOOP DAT JULLIE HET TOT NU TOE LEUK VINDEN. SNEL WEER NIEUWE XX

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu