Vorige deel:
J/v:'j/n! Er is bezoek voor je!'
J/n:' jo, kom eraan! Sadie ben zo terug blijkbaar s er bezoek voor mij ofz.'
Sadie:'Okee isgoedd.'
K liep naar beneden, deed de deur open. En ra ra wie er stond. ALESSIO! natuurlijk.
K was nog zo boos en gekwetst dat k de deur dicht gooide in zijn gezicht.'POV J/N
Hij bleef maar aanbellen en mij appen dat het belangrijk was en k kreeg ook een beetje medelijden met dat k die deur in zijn gezicht gooide. Dussss k deed de deur open.POV ALESSIO
Toen de draai dag voorbij was ben ik zo snel mogelijk naar j/n gegaan.
Ik dacht dat ze er wel blij mee zou zijn, maar blijkbaar niet, want ze duwde gwn die fk deur in m'n gezicht. Ik bleef gwn staan en aanbellen tot ze de deur opendeed. Eindelijk deed ze de deur open.
J/n:'wa moet jij hier'
'K meende t nie, wat k zei. Echt niet en k wilde kijken of alles goed ging met je.'
J/n:'en waarom zou t nie goed gaan dan, denk je dat ik liefdes verdriet heb om jou ofz. K mag jou nie eens, k doe gwn aardig.'
Die deed wel pijn, maar k wilde t niet laten merken en waarschijnlijk is ze gewoon boos en meent ze het niet eens, hoop k.
'Ohke... nou dan hoef k ook geen sorry te zeggen, dus doegg'
J/n:'NEE WACHT!'
'Wat wil je nou!'
J/n:'wacht, echt K meende t niet. K ben gewoon boos oké, that's it.'
'Prima, misschien moeten we morgen pas praten, K haal je om 21:00 op ja.'
J/n:'oké, denk k'
K ga maar snel naar huis, want wat was dit een kut dag zeg. Eenmaal thuis komt mijn moeder natuurlijk met de vraag die iedere ouder vraagt.
A/m(allesio's moeder):'en hoe was je dag.'
K wil natuurlijk zeggen dat het gewoon ruk was, maar dan moet ik ALLES weer uitleggen enz, nou daar heb ik dus helemaal geen zin in. En k wil ook niet dat m'n moeder zich zorgen gaat maken dusss, kom k met het antwoord wat bijna iedereen altijd zegt.
'Ja was prima.'
K loop naar boven en hoor m'n moeder weer s schreeuwen naar boven.
A/m:'We gaan zo eten hè!'
'Jaaaaa mam'
Uhhh, dat is dus het laatste waar K aan denk. Eten, k heb echt geen honger nu.POV J/N
Hij was weggegaan, maar nu voelde K me schuldig. Ookal ben k nogsteeds boos op hem,
t leek alsof hij t echt k*t vond wat hij zei. WAAROM IK! WAAROM! UGHHHH! Maar dan hoor k mijn telefoon.
*telefoon gesprek*
'Ohh heyy mel, wat s er'
Melle:'wil jij misschien vanaaf naar de bios ofz en nee niet als een date. De boys komen ook.'
'Uhhh nee dankje, sorry uhmm...'
K denk weer aan alessio en voel de tranen al dus hang snel op
'Uhh k moet gaan doegg'
*einde telefoon gesprek*
J/b:'Ey, k moest je roepen van mam we gaan eten.'
'Jo kom eraan.'
Geen honger maarja, tranen wegvegen beetje make-up erop en niemand ziet t, hopelijk.
K loop naar beneden en zie dat mijn moeder taco's gemaakt heeft en k houd van taco's, zoooo lekkerr.
*skip eten*
K ben dood op, K ga wel gewoon een keer vroeg slapen.POV MELLE
*telefoon gesprek*
'Wil jij vanaaf naar de bios ofz en nee niet als een date. De boys komen ook.'
J/n:'uhmm nee dankje, sorry uhm.'
J/n:'uhh K moet gaan doegg'
*einde telefoon gesprek*
Ik kreeg nog niet eens de kans ook doei te zeggen... en begon ze nou te huilen? Gaat alles wel goed met dr. Misschien moet ik gewoon na t eten even langs gaan.
*na t eten*
M'n moeder brengt me even, want heb geen zin om te fietsen.
Ik belde aan en eerst deed niemand open, maar toen kwam haar moeder.
J/m:'Hooii, wat kom je doen?'
'Hoi, ik kom voor J/n.'
J/m:'Ohw, nou ik denk dat je morgen nog een keertje moet komen. Ja sorry, maar ze ligt te slapen en ik wil dr niet wakker maken. Doeii.'
'Oh oké snap ik, dan ga k weer. Doei.'
*weer thuis*
Slapen om 20:00! Dr is echt iets aan de hand.*VOLGENDE DAG 7:37*
POV J/N
UGHHH DIE K*T WEKKER OOK ALTIJD!
J/v:'nee hoor dat ben ik gewoon, maar alles oké of gewoon een ochtend humeurtje.'
'Oh sorry pap en alles is oke, k hou gwn niet van wakker worden in de ochtend.'
*jullie moeten allebei lachen*
Ik ga maar s klaarmaken.
Ik kan dus echt niet kiezen wat ik aandoe hè, Fk t is al kei laat. Uhmm ik doe dit wel aan:Nog een paar leuke sieraden en ready to go.
Ik ga naar buiten, pak m'n fiets, want die is eer blijkbaar weer en als k naar school wil gaan zie ik ineens melle voor me staan.
Melle:'samen fietsen?'
'Prima, heb jij trouwens mijn fiets hier gebracht of iemand anders?'
Melle:'nee k niet ik denk ales, want die zou nog naar je toe gaan.'
'Ohw oké, t zal wel.'
Melle:'wat s dr nou aan de hand gister deed je ook al zo raar.'
'Niks, echt waar er is niks.'
We praten nog even verder en fietsen naar school.
*op school*
We lopen naar Khalid, waar alessio bij staat dus ik probeer weg te gaan, maar ze zagen me al.
Alessio:'Eyy chicka waar dacht jij geen te gaan dan?'
'TEN EERSTE STOP MET FK CHICKA EN TEN TWEEDE IK GA WAAR IK ZELF HEEN WIL!'
Khalid:'okeee... iemand hier heeft niet goed geslapen. Of t is de tijd van de maand.'
'Hou je beck Khalid.'
Alessio:'T zal allemaal wel maar wie heeft de filmpje gemaakt, een van die vriendinnen van jou zeker. Die Isabel zeker ofnie.'
'Welk filmpje? Waar heb je t over.'
Alessio:'SERIEUS?!! GA JE NOU STOER DOEN! Kijk ik vond t gewoon leuk met je en vond jou ook gewoon aardig, maar blijkbaar wilden jij mij alleen maar voorschut zetten.'
'Waar heb je het over!'
Khalid lied het filmpjes zien, het was een filmpje dat ik tegen alessio zei dat ik hem niet mog en gewoon aardig deed.
Khalid:'Ga je nu nog ontkennen of wa.'
'K heb dat niet gemaakt en Isabel ook niet!'
Alessio:'t zal allemaal wel'
Alessio liep weg en ik ging achter m aan en pakte m hard bij zijn arm.
Tot het moment dat ik ineens een jongen mijn schouder vast pakte en zei
??:'EYY, blijf s van m af vieze slet.'HEYY, NIEUW DEEL. SORRY DAT IK GISTER NIKS GEPOST HEB, MAAR IK HEB HET BEST DRUK MET SCHOOL. IK PROBEER T ALSNOG OM ELKE DAG EEN DEEL TE POSTEN XX
JE LEEST
Only us
FanficJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.