Vorige deel:
J/n:'dat was akward en leuk😅🥰. Oh k*t sorry, k moet naar huis ik zou gaan koken vandaag. Echt sorry.'
'Nee t is oke, vanaaf facetimen of laat je me achter deze avond.'
J/n:'nee k zal jou nooit achterlaten. Doeggg.'Zaterdag 8:00
POV ALESSIO
Ik was aan het slapen tot mijn MOEDER mij zo nodig WAKKER moest maken
A/m:'je komt zo nog te laat voor je training!'
'Oh ja, SHIT. Ik was t helemaal vergeten.'
Terwijl ik fiets naar de voetbal kan ik niet stoppen met denken aan j/n, die mooie glanzende krullende bruine haar en die oceaan diep blauwe ogen van haar.
*na de training*
Vv/A(vriend van alessio):'Over wie was je de hele tijd aan t dromen'
'Ik was helemaal nie aan t dromen!'
*al z'n vrienden lachten*
'NIET GRAPPIG!'
Vv/a:'Sorry hoor, maar ff serieus wie s t? We zijn allemaal nieuwschierig hier.'
'UGHHHH........ prima ze heet j/n'
Vv/A:'Goeie naam, s ze helemaal Nederlands of dat niet.'
'Nee, ze s veeeel beter dan dat. Ze is half Nederlands, kwart Italiaans en kwart Mexicaans.'
Vv/A:'Soweeee, je hebt n goeie uitgekozen mag k foto.'
'Zullen we anders bij jou chillen dan vertel k meer over dr, als jullie toch zo benieuwd zijn.'
Iedereen behalve aless:'Prima.'
(Oh trouwens Vv/A is niet elke keer dezelfde persoon, maar gwn steeds een vriend van alessio)
*bij die vriend thuis*
Vv/A:'Nou kom maar op met die foto, k verwacht r wel veel van hè italiano!'
K liet een paar foto's zien en raakte geïrriteerd ze zeiden namelijk dat ze lekker was en normaal maakt dat me echt geen fk uit, maar ineens voelde ik de jaloezie door mijn hele lichaam stromen. Ik heb dit nog nooit gehad, k werd ook boos en ben naar huis gegaan.
Vv/A:'Serieus, ALESSIO! Wa ga je nou doen. Ben je nou jaloers?'
Ik was te boos om nog wat te zeggen dus ik liep meteen weg.
Ik was thuis en moest tegen iemand praten dus ik appte Melle.
*in het gesprek*Hey, kan je ff praten?
Melle: Ja hoor, alles oke??
Soortvan, maar er is net iets gebeurd
en ik wilde het even vertellen.
Ik was dus op de training en uiteindelijk
gingen we chillen bij Vv/A en ze wilden
heel graag weten hoe j/n eruitzag, dus ik
liet een foto zien en toen ze zeiden dat ze
lekker was kwam ineens alle jaloezie en
ben k super boos geworden ik snap het
niet. Ik heb dat nooit.Melle: Ohw.... misschien is ze
belangrijker voor je dan je denkt.
En misschien moet je met haar
gaan praten en ook met je vrienden.Thnx
*einde gesprek*
Pfffff, ik... ik weet het allemaal niet meer. Ik ga op school meteen naar hun toe, maar nu heb ik rust nodigMaandag 7:26
POV J/N
J/m:'Word je nog s een keer wakker of hoe zit dat.'
Ik werd geïrriteerd, omdat ik gewoon lekker lag en niet aan het slapen was, maar dat heeft zei weer niet doof ofz.
'Maaaaammmmm, ik ben gewoon wakker hoor en trouwens als ik wil slapen dan slaap ik.'
J/m:'Oke ik zal je niet meer wakker maken.'
'Neeee.... doe maar wel, anders kom k elke dag te laat op school.'
J/m:'Nou schiet maar eens op dan!'
WAT MOET IK AANNNN! UGHHHHHGH
Waarom kunnen jongens zo iets pakken en gwn aan doen en als meiden of gewoon ik iets uit wil kiezen, dan mag het niet van het universum ofz. Ik heb gewoon echt GEEN idee wat ik aanmoet. Het word wel warm.. uhh ik trek dit wel aan!Wacht vandaag is natuurlijk maandag, op maandag heb k school, dan moet ik naar mijn klas en in mijn klas is Alessio. Ik kijk ff op m'n tel en k zie dat het al 8:10 is SHITTTTTT IK MOET NU GAAN!
'DOEI MAM.'
J/n:'Doeiiiii, veel plezier hè.'
Ik was echt zooo snel mogelijk naar school gefietst en toen bedacht ik me ineens iets ik ben naar huis gegaan na die kus. En nu weet ik dus echt niet wat ik moet zeggen.
Ik ga isabelle vragen wat ik moet doen, alleen t gemke is dat ik haar nergens zie.
*telefoongesprek*
Isabelle:'heyyyy al ff niet gesproken waarom bel je zo vroeg?'
'Uhhh je weet dat we gewoon school hebben. En jij bent er zo te horen not niet dus.'
Isabelle:'Hoezo ben jij ineens zo verward, kijk jij wel op het rooster. We hebben 1e uitval.'
'Serieus... SERIEUS al die stress om NIKS geweldig dit nu kan k wachten tot t volgende lesuur.'
Isabelle:'Wat is er gebeurd dan?? We praten op school ja ik ga ff omkleden.'
'S goed, zie je zo!'
*einde telefoongesprek*
Ik liep naar binnen en het was bijna helemaal leeg. Ik ga maar in de kantine zitten ofz en ineens zie k een bekende.
Alessio:'Heyyyyy, chickaa!'
'Gvd aless, k heb een naam remember!'
Alessio:'Ja ja ik weet t. Een mooie ook nog, maar ik vind het gewoon leuk om je chicka te noemen.'
'T zal wel, maar wat doe jij hier zo vroeg.'
Alessio:'ohh dat niks bijzonders, maar als je t zo graag wilt weten. Ik was ak, want k snapte iets niet, maar hij wou weer dat k vroeg kwam En nu moet k wachten. Hoe dit dat met jou dan?'
'Niet gekeken op t rooster en dus ook niet gezien dat we 1e uitval hebben. Oh trouwens aless, kunnen we praten over vrijdag?'
Alessio:'oh ja dat... ik moet ook even wat kwijt, zaterdag had k training en ik liet een foto van jou aan mijn vrienden zien (vertelt t verhaal).'
'Ohw, dat is oke. K zou alleen wel naar je vrienden gaan wij praten later nog wel.'
Alessio:'weet t je t zeker??'
K zei 'ja' en gaf m een dikke knuffel, maar toen ging de bel. 'Na de les😂.'
*skip de les ff*
Isabelle:'Heyyy, wat was er nou?'
'Oke hier komt het hele verhaal, maar zet je schrap het kan nog even duren (je vertelde het hele verhaal van wat er vrijdag was gebeurd) en toen kuste we.'
Isabelle:'OMG, maak je een grap! En nu en nu en nu en nu!'
'Weet k niet? En ineens hoor ik iets achter me.
Mathijs:'J/N! KOM SNEL DR IS IETS AAN DE HAND MET ALESS!'
'WAT!' K ren zo snel mogelijk achter mathijs aan en k was bang, bang dat er iets zou gebeuren met alessio.
??:'S dat je chick ofz.'
'En wie ben jij! Doe s niet zo stoer ofz en laat Alessio met rust.'
Alessio:'J/n t s oke, dr is niks.'
'DR IS NIKS! Halloo je bent hier bekant aan t vechten! K wil nu weten wat er aan de hand is.'
Alessio:'Die jongen daar wilde jou fiets stelen en daar komt ie nie zomaar mee weg.'
Ik hoorde dat Alessio nog iets wilde zeggen, maar er kwam een klap in z'n gezicht. Ik houd echt niet van vechten en al die dingen dus ik schrok er heel erg van.
Mathijs gaf me een knuffel en fluisterde 't komt goed.'
K wilde niet zien hoe ze elkaar aan t beuken waren, maar riep alleen maar 'ALESSIO STOP ALSJEBLIEFT HIJ IS HET NIET WAARD.'
'ALESSIO STOP NOU JE SLAAT M NOG DOOD.'
K zag dat Aless in paniek was en alleen maar woede had, zo had ik hem nog nooit gezien.
Het enige wat ik nog kon doen s er naar toe gaan en uitelkaar houden, duss dat deed k ook.
'Kappe aless, aless, ALESS KIJK ME AAN!' Hij keek me aan k zag in z'n ogen dat hij niks meer wilde doen, maar hij niet kon stoppen. Ik pakte zijn armen en liep met m weg. Alessio barstte in tranen uit en zei 'waarom moest dat nou, k verpest altijd alles.'
'Dat is niet waar aless, wat is dr nou echt met die jongen, want k zag zoveel woeden in jou. Je kan bij mij alles kwijt, dat weet je hè.'
Alessio:'ja dat weet k, het was inderdaag niet alleen die fiets van jou, maar dat was voor kij de druppel. Hij pest mijn zusje al een tijdje en nu was k bang dat hij jou ook ging pesten en treiteren. Het spijt me, maar k zag die grijns op zn smoel toen ik over jou en sienna begon en k kon me niet meer beheersen.'
'Dat is wel heftig, maar slaan helpt nooit. Behalve als je woedde hebt die je niet kan uitten en daar heb je een boksbal voor.' Ik knipoogde naar m toen k dat zei en hij gaf me een knuffel.
Alessio:'je bent de beste.'IK HEB EEN LANGER DEEL GEMAAKT, OMDAT IK FF NIET HAD GEPOST DUS IK HOOP DAT JULLIE DAT LEUK VINDEN. IK HEB VANDAAG EEN TOETS EN EEN BEETJE STRESS ERVOOR DUS IK HOOP DAT HET WEL EEN GOED DEEL IS XX
JE LEEST
Only us
FanfictionJe bent een meisje van 16 jaar, alleen gaat alles niet zo goed de laatste tijd. Je ouders zijn gescheiden, dus je bent verhuisd. Je zit dus ook op een nieuwe school en je probeert er maar het beste van te maken en dat lukt zeker.