Eindelijk, dat is eruit..||9

430 8 4
                                    

vorige deel:
Alessio:'het klinkt heel raar, maar ik ben blij dat jou school een lekkage had, want anders had ik jou nooit leren kennen.
'Das lief, ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen.'
We blozen/glimlachen allebei en toen kwam het moment wat de dag maakte totdat..

POV J/N
K hoor een stem die me niet bekend voorkomt, maar ook weer wel.
??:'HANDEN OMHOOG NU, JULLIE DOEN WAT IK ZEG ANDERS SCHIET IK.
OKE STA OP DOE JE OGEN DICHT!'
K was zo bang ik voelde alle angst door mijn hele lichaam, ik dacht dat dit het einde was.
??:'OKE DRAAI JE OM EN DOE JE OGEN PAS OPEN ALS IK NU ZEG, 3.... 2..... 1.... NU!'
Maar.... ik ben niet dom, ik zag een lang touwtje liggen op mn bed en pakte die snel en toen hij ging aftellen en bij 1 was pakte ik m bij zijn arm en draaide snel het draad om hem
Alessio:'GODVERDOMME K*T KHALID IK WAS FK BANG WEET JE DAT!'
'MOEST DAT NOU!, WEET JE WEL WAT JE DOET MAN, K DACHT DAT IK DOOD ZOU GAAN.'
Toen k zag dat het khalid was en dat alles dus een grapje was, gaf k hem een harde klap in zijn gezicht.'
Khalid:'AUW! T was maar een grapje hoor, maar mag k los! Jezus zeg een touw cursus gevolgd ofz.'
'Nee te veel films gekeken sukkel. Dit krijg je trouwens nog terug, want je komt er nie zo makkelijk mee weg.'
Khalid was los, maar ik stond nogsteeds te trillen.
Alessio:'Heyy, j/n alles oke? Het was een kutstreek, maar moest die klap nou echt?'
'JE SNAPT HET TOCH NIET, JE ZAL
HET NOOIT SNAPPEN!'
De tranen rolden mijn wangen over, terwijl
hun geen flauw idee hadden waar ik her over had. Ik had geen zin om het uit te leggen dus rende ik weg.
Alessio:'J/N BLIJF HIER! WAT ALS TOMMY DAAR IS! J/N WAT IS ER AAN DE HAND..... IK Dacht dat je mij vertrouwde........'
Alessio bleef schreeuwen tegen mij totdat hij bijna huilend zei dat hij dacht dat ik hem vertrouwde en ik stopte met rennen.
'Ik vertrouw jou ook, echt waaar! Dit is gewoon ingewikkeld oke, je wil me toch nooit meer zien als ik dit vertel!'
Khalid:'Ik ga wel ff weg, zodat jullie kunnen praten.'
Alessio:'J/n.. kom nou s hier, geef me een dikke knuffel, laat alle tranen los en vertel mij wat er aan de hand is met jou!' Ik wil je echt graag helpen en het maakt me niet uit wat het is...., ik hou van jou j/n......'
Ik rende naar ales toe en gaf hem een dikke knuffel met heeeeeeeeel veel tranen.'
'Sorry dat ik je polo verpest nu met al mijn traanvocht.'
*jullie moesten beiden een beetje lachen*
Alessio:'Wil je het alsjeblieft vertellen, want er is meer aan de hand. Dat kan niet anders.'
'K.. k ... ik.'
Alessio:'Huil eerst maar even uit en vertel het dan rustig, wacht ik pak wel ff een glas water voor je. Uhhh j/n? Waas zijn de glazen?😅.'
'Di...e zi..j.n.,.., in dat kas.....tje preci.....es bo.....v..en je h..o...ofd.'
Alessio:'thnx, hier heb je je water.'

POV ALESSIO
Ik zit hier nu al een half uur met j/n te wachten tot ze bijgekomen is, zal het dan echt zo erg zijn? Ik wil het gewoon weten.
J/n:'okeee....... dusssssss, vroeger/toen ik klein was ik denk een jaar of 10-12 toen woonde we nog ergens anders. Er was daar een jongen die heel aardig tegen mij was, maar iets te aardig. Ik vond het al raar, maarja ik was 10 of 12 ofz alsof ik dat door zou hebben. Hij wilde mij dus verkrachten, ja k weet het het is best heftig. Gelukkig was er een stel waarvan een een agent was, dus die belde meteen de politie en pakte die jongen vast tot de politie er was. Ze waren er gelukkig op het eind anders zou k nooit meer buiten komen denk ik, daarom ben ik ook zo bang voor tommy.'
'Oh... fk heftig zeg en dat met khalid dan?'
J/n:'Ja het is not niet afgelopen, die jongen had dus geen celstraf of zoiets gekregen en hij kwam letterlijk naar ons/mijn huis, ik was helemaal alleen thuis mijn ouders zouden later komen. Ik was super bang hij had een mes gepakt en hij zei dat als ik niet meeging dat hij dan iets ging doen wat ik niet heel leuk zou vinden. Ik was doodsbang dus deed maar wat hij zei, alleen toen dacht ik ineens ik heb dat ding aanstaan op mijn telefoon dat als je 3x op de uitknop drukt die een soort alarm melding geeft en dat deed ik dus. Hij pakte nog wat spullen uit het huis en precies toen hij wilden vertrekken kwamen mijn ouders en de politie. Hij zit nu zwaar lang in de bak, maar ik had nogsteeds doodsangsten en daarom wonen we nu hier voor al een paar jaren. Ik wilde eerst nooit meer op straat lopen en dat is gelukkig weg, maar mijn trauma's die ik heb gekregen daardoor niet. Die blijven komen, dus daarom sloeg ik hem.'
Ik was echt super erg geschrokken door wat ze verteld had. Ik wist ook even niet wat te zeggen, maar ik gaf dr een knuffel en zei fluisterend 'ik zal je altijd beschermen'
J/n:'Sorry voor al dit. Kan je het wel voor je houden, ik ben echt bang wat andere er van vinden.'
'Ja ik zou her voor me houden, k geef je wel wat advies, vertel het wel, praten helpt.
'Ik wil nog even zeggen dat ik blij ben dat je her toch vertelt hebt en als er iets is, je kan altijd alles tegen mij zeggen dat je dat weet.'
J/n:'Ja bedankt, jij kan ook altijd alles kwijt bij mij. Trouwens ik ben best moe, zullen we die film morgen afkijken?'
J/g(j/n haar gedachten):'wat hij niet weet is dat ik nog meer te vertellen heb..
'Goed plan!.'
Ze was inslaapgevallen zo schattig is ze dan... we lagen dicht op elkaar en ze hield me knuffelend vast. Ze was schattig en lief en knap enz, maar iets klopt er nier. Ze heeft nog niet alles verteld.....

WAT DENKEN JULLIE DAT ER NOG MEER AAN DE HAND IS MET J/N? SORRY TROUWENS, IK WAS HELEMAAL VERGETEN OM DIT DEEL NOG TE PUBLICEREN DUS DRM IS DIE ZO LAAT😅 XX

Only usWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu